Ο Juho Hänninen, είχε μία άνετη διαφορά από τους υπόλοιπους,οδηγώντας ένα από τα εργοστασιακά Skoda Fabia S2000 ήταν ένας από τους πολλούς κορυφαίους οδηγούς οι οποίοι έκαναν λάθος επιλογή ελαστικού για τις χειμερινές συνθήκες. Ωστόσο, η απόφαση Bouffier να επιλέξει ένα ελαστικό χιονιού με καρφιά του έδωσε αρκετό καλό grip στις ειδικές και κατάφερε να σκαρφαλώσει από την έβδομη στην πρώτη θέση παρά το τε α κε που είχε .Ο πρωταθλητής Γαλλίας , που έλαμψε πέρυσι στις λιγοστές εμφανίσεις στο IRC, εμφανίστηκε για πρώτη φορά ως υποψήφιος για τη νίκη, κερδίζοντας έξι ειδικές την Πέμπτη, παρόλο που είχε χάσει χρόνο το απόγευμα της τετάρτης με πρόβλημα στο πίσω διαφορικό. Ξεκίνησε την 3η ημέρα με προβάδισμα των 28 δευτερολέπτων, το οποίο ήταν σε θέση να παρατείνει μετά από μια ελεγχόμενη και σε μερικά σημεία επιθετική οδήγηση στις εναπομείναντες ειδικές της Παρασκευής.Έτσι γίνεται ο 9ος διαφορετικός οδηγός που κερδίζει γύρο του IRC από τότε που ξεκίνησε το 2007. Η επιτυχία του αυτή ήταν, επίσης, η 21η για την Peugeot στο IRC.
Οι Ευμετάβλητες καιρικές συνθήκες είναι μέρος της παράδοσης του Rallye Monte-Carlo και πρόσθεσε περαιτέρω καρύκευμα στη φετινή διοργάνωση.Με τον Hänninen και τον team-mate Jan Kopecky να ταλαιπωρούνται από τις καιρικές συνθήκες η τιμή της SKODA διασώθηκε από τον Freddy Loix ο οποίος τερμάτισε δεύτερος. Κανένας πλέον οδηγός δεν έχει περισσότερες νίκες από τον Loix.
Ο οδηγός του Le Mans 24 Hours Stephane Sarrazin, ήταν ένας άλλος οδηγός ο οποίος έπεσε θύμα του καιρού της Πέμπτης, σημείωσε τέσσερις νίκες ειδικών ήταν πολύ ταχύς στις υπόλοιπες αλλά μια μηχανική βλάβη (κόλλησε η τετάρτη ταχύτητα μέσα στην 11 ειδική) των έριξαν στην πέμπτη θέση έχοντας άλλες δυο ειδικές για το τέλος.Αλλά επειδή ο Sarrazin δεν θα ακολουθήσει άλλους γύρους IRC εξαιτίας των υποχρεώσεων δέχθηκε ποινή στο τελευταίο time control και έτσι ο Guy Wilks πέρασε τρίτος στην γενική κατάταξη βοηθώντας την Peugeot της μεγάλης Βρετανίας να αποκοιμίσει τους πρώτους βαθμούς για το πρωτάθλημα IRC 2011.
Ο wilks , ο οποίος θα λάβει μέρος σε όλους τους αγώνες του IRC για την Peugeot μεγάλης Βρετανίας οδήγησε χωρίς λάθη το 207. Έχασε όμως έδαφος την Παρασκευή το πρωί όταν ένα πρόβλημα στην ενδοεπικοινωνία κατέστησε δύσκολο για τον Βρετανό να ακούσει τον συνοδηγό του Phil Pugh . Ανέφερε επίσης μερικά προβλήματα στην πίσω ανάρτηση η οποία επηρέαζε το χειρισμό του αυτοκινήτου του, ενώ η απόφασή του να χρησιμοποιήσει τα μαλακά ελαστικά στις τελευταίες ειδικές δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα. Ο Francois Delecour παρόλα τα 48 χρόνια του καθώς και την έλλειψη πρόσφατης οδηγικής παρουσίας σε διεθνές επίπεδο ξεκίνησε την τρίτη ημέρα από την δεύτερη θέση γενικής με το ιδιωτικό 207 S2000 .
O νικητής του Monte-Carlo του 1994 έκανε μια εμπνευσμένη επιλογή ελαστικών για την ειδική 8 επιλέγοντας ελαστικά με καρφιά με αποτέλεσμα να είναι ο ταχύτερος όλων..
Ωστόσο, οι φόβοι του Delecour επαληθευτήκαν καθώς δεν ήταν σε θέση να διατηρήσει την πρωτοπορία του για μια θέση στο βάθρο (παραπονιόταν για έλλειψη δύναμης του 207 ).
Ο Πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής Petter Solberg είχε μετακινηθεί στη δεύτερη θέση γενικής στο ντεμπούτο του στο IRC αλλά η απόφασή του να χρησιμοποιήσει ενδιάμεσα ελαστικά απέτυχε και γλίστρησε στην 7η θέση.
Δεν έφτανε αυτό όταν το δυναμό παρέδωσε το πνεύμα του 13 χιλιόμετρα πριν από τον τερματισμό. Στο τέλος δήλωσε χαρούμενος και είπε ότι ίσως στο μέλλον αγωνιστεί ξανά στο IRC απαλλαγμένος από οικονομικές σκέψεις και προβλήματα.
Δυσκολεύτηκε να βρει το σωστό setup στο στεγνό καθώς είχε κάνει δοκιμές μόνο με βροχή και χιόνι.
Ο Nicolas Vouilloz, ο οποίος αγωνίστηκε μετά από 12 μήνες απουσίας αναγκάστηκε στην πρώτη ειδική να καθυστερήσει μετά από ένα σκασμένο εμπρός δεξί ελαστικό και να καταλάβει την έβδομη θέση στην γενική με το skoda Γαλλίας
Ο πρώην πρωταθλητής IRC του 2007, έδωσε μια γεύση στους αντιπάλους από το τι θα μπορούσε να έχει κάνει σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην διάσημη ειδική Col de Turini.
Ο Toni Gardemeister έχασε επίσης έδαφος την πρώτη ημέρα αλλά ανέκαμψε αργότερα με αποτέλεσμα να καταλάβει την 10η θέση .
Ο Giandomenico Basso, (τέσσερις φορές νικητής αγώνων του IRC), ξεπέρασε τον Φιλανδό το τελευταίο απόγευμα στην πρώτη του εμφάνιση σε 207 .
Ο Ex-Φόρμουλα Ένα οδηγός Alex Caffi εντυπωσιασε στο ντεμπούτο του στο rally Monte Carlo οδηγώντας ένα M-Sport Ford Fiesta S2000. Ο κυπελλούχος του IRC Florian Gonon τερμάτισε 13ος με το Subaru Impreza WRX του.
Ο Pierre Campana κερδισε το IRC 2WD Cup με το πολύ καλο Renault clio r3.
Ο Mark Wallenwein πέτυχε το στόχο του να τερματίσει το πρώτο του Monte-Carlo, καταλαμβάνοντας την 21η θέση για την Skoda Auto Deutschland.
Αρκετοί οδηγοί είχαν τις στιγμές τους την πρώτη μέρα, συμπεριλαμβανομένων των οδηγών της PROTON Motorsports PG Andersson και Chris Atkinson.Ο Andersson βγήκε στην δεύτερη ειδική ενώ μια ηλεκτρολογική βλάβη ανάγκασε τον Chris Atkinson να εγκαταλείψει 700 μέτρα πριν από την πρώτη ειδική.
Οι εγκαταλείψεις συνέχισαν για τον Andrea Mikkelsen με κατεστραμμένο τον πίσω αριστερό τροχό μετά από λάθος γραπτά στην πρώτη κιόλας ειδική.
Ακολούθησε ο νορβηγός και μεγάλος αδελφός του Petter , Henning Solberg,μετά από ένα σκασμένο ελαστικό .(σημειωτέον ότι λόγο των κοψιμάτων στον δρόμο «μπούκες» από τα πρώτα πληρώματα υπήρχαν πολλές πέτρες με αποτέλεσμα όλα αυτά τα σκασμένα ελαστικά).Άλλο ένα θύμα ο Thierry Neuville ο οποίος συνέχισε τις εξόδους βλ. Σκωτία 2010.
Ο Bruno Magalhaes βγήκε από τον δρόμο με πολλά χιλιόμετρα καταστρέφοντας το 207 S2000 χωρίς όμως να τραυματιστεί αυτός και ο συνοδηγός του Paulo Grave.
Επόμενος αγώνας είναι στην Ισπανία στις 14-16 Απριλίου.