Ο αγώνας
Τα πληρώματα της Citroën Total World Rally Team ξεκίνησαν την τρίτη και τελευταία ημέρα του αγώνα έχοντας χτίσει στα δύο προηγούμενα σκέλη διαφορά μεγαλύτερη των 4 λεπτών από τους διώκτες τους. Βασικός στόχος πέρα από την πραγματοποίηση του 1-2 ήταν η κατάκτηση όσον το δυνατόν περισσοτέρων βαθμών στην Power Stage. Τελικά, ο Sébastien Loeb επικράτησε αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Jari-Matti Latvala και στην τρίτη θέση τον Sébastien Ogier. Η γαλλική ομάδα πανηγύρισε την 3η νίκη του Ogier στο θεσμό, καθώς και το πρώτο φετινό 1-2 που μείωσε τη διαφορά από τη Ford στο πρωτάθλημα κατασκευαστών στους 10 βαθμούς.
{youtube}wzM2owX4Z7Q&feature|400|200|true{/youtube}
Τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές
Ο Ogier είχε κάθε λόγο να είναι ενθουσιασμένος. «Ήταν ένας τέλειος αγώνας. Κρατήσαμε τον έλεγχο την πρώτη ημέρα και πιέσαμε τη σωστή στιγμή. Είναι πραγματικά μια εξαιρετική στιγμή για όλη την ομάδα αφού κάναμε το 1-2 και κερδίσαμε την Power Stage. Ύστερα από 6 μήνες χωρίς νίκη είχα αρχίσει να εκνευρίζομαι λίγο και ελπίζω αυτή να είναι η αφετηρία για μια καλή συνέχεια. Οι βαθμοί που συλλέξαμε θα μας βοηθήσουν στο κυνήγι του τίτλου, ειδικά μετά την απογοήτευση που βιώσαμε στο Μεξικό. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την ομάδα για την υποστήριξή της και τη σκληρή δουλειά».
{youtube}VRvFFyh2tFQ&feature|400|200|true{/youtube}
Ο Loeb με τη δεύτερη θέση και τη νίκη του στην Power Stage συνέλεξε συνολικά 20 βαθμούς που τον έφεραν στην κορυφή του πρωταθλήματος μαζί με τον Mikko Hirvonen. «Οι ελπίδες μας για τη νίκη εξανεμίστηκαν εχθές όταν χάσαμε 30 sec από τη σκόνη του Mikko» ανέφερε ο 7κις παγκόσμιος πρωταθλητής. «Η δεύτερη θέση ήταν ότι καλύτερο μπορούσαμε να ελπίζουμε. Ήξερα πως δεν θα ήταν εύκολο να κερδίσουμε τους τρείς πόντους στην Power Stage, όμως τελικά τα καταφέραμε! Είναι ένα θετικό αποτέλεσμα για εμάς, αλλά και για όλη την ομάδα. Αυτοί οι βαθμοί θα είναι πολύτιμοι για τη συνέχεια του πρωταθλήματος που δείχνει να είναι αρκετά ανταγωνιστικό».
Ο γενικός διευθυντής της Citroën, Frédéric Banzet, που βρέθηκε στον αγώνα, συνεχάρη τα πληρώματα. «Θυμάμαι ένα νεαρό οδηγό που πέταγε στον ουρανό μετά την πρώτη του νίκη εδώ, πριν ένα χρόνο. Αυτή τη χρονιά ο Sébastien Ogier έχει περάσει σε ένα νέο επίπεδο, κάτι που επιβεβαιώνει και με αυτή την εκπληκτική νίκη. Από την πλευρά του ο Loeb, που ήταν άτυχος σχετικά με τις συνθήκες του αγώνα, βοήθησε ώστε το DS3 WRC να κατακτήσει το πρώτο του 1-2. Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα και ελπίζω αυτό το 1-2 να είναι το πρώτο από πολλά που θα έρθουν στο μέλλον».
Πως διαμορφώθηκαν οι βαθολογίες
___ΟΔΗΓΟΙ | SWE | MEX | POR | JOR | ITA | ARG | GRE | FIN | GER | AUS | FRA | ESPA | GBR | TOTAL | |
1 | Mikko Hirvonen | 25 | 18+3 | 12 | 58 | ||||||||||
2 | Sébastien Loeb | 8+2 | 25+2 | 18+3 | 58 | ||||||||||
3 | Jari-Matti Latvala | 15+1 | 15 | 15+2 | 48 | ||||||||||
4 | Sébastien Ogier | 12+3 | 0 | 25+1 | 41 | ||||||||||
5 | Petter Solberg | 10 | 12+1 | 8 | 31 | ||||||||||
6 | Mads Ostberg | 18 | 10 | 0 | 28 | ||||||||||
7 | Matthew Wilson | 2 | 0 | 10 | 12 | ||||||||||
8 | Henning Solberg | 0 | 8 | 2 | 10 | ||||||||||
9 | Kimi Räikkönen | 4 | – | 6 | 10 | ||||||||||
10 | PG Andersoon | 6 | – | – | 6 | ||||||||||
OΜΑΔΕΣ | SWE | MEX | POR | JOR | ITA | ARG | GRE | FIN | GER | AUS | FRA | ESPA | GBR | TOTAL | |
1 | Ford Abu Dhabi WRT | 40 | 33 | 27 | 100 | ||||||||||
2 | Citroën Total WRT | 22 | 25 | 43 | 90 | ||||||||||
3 | M-Sport Stobart WRT | 18 | 18 | 4 | 40 | ||||||||||
4 | Petter Solberg WRT | – | 12 | 10 | 22 | ||||||||||
5 | Ice 1 Racing | 8 | 0 | 8 | 16 | ||||||||||
6 | Munchi’s Ford WRT | – | 6 | 6 | 12 | ||||||||||
7 | Team Abu Dhabi | 6 | – | 1 | 7 | ||||||||||
8 | Monster WRT | 2 | 4 | 0 | 6 | ||||||||||
8 | FERM Power Tools WRT | 4 | 0 | 2 | 6 |
ΠΗΓΗ:http://www.gocar.gr/