Η Λέσχη
Η Λέσχη Βεροίας ιδρύθηκε το 1973 αλλά τα πρώτα χρόνια δεν δραστηριοποιήθηκε όπως ήταν αναμενόμενο. Το 1984 αναδιοργανώθηκε και με νέοΔ.Σ. ξεκίνησε να διοργανώνει αγώνες. Αρχικά πολύ πετυχημένες δεξιοτεχνίες στο κέντρο της Βέροιας, όπως για παράδειγμα στην πλατεία Ωρολογίου ή στην πλατεία Εληάς. Το 1988 ανέλαβε για πρώτη φορά επίσημα την διοργάνωση ενός αγώνα autocross.
Η επιτυχία ήταν απρόσμενη και έτσι η λέσχη κλήθηκε να διοργανώσει αυτόν τον αγώνα έως και το 1994 όταν και διεξήχθη το 1ο Ράλλυ Φίλλιπος. Δεν είναι όμως μόνο οι αγώνες ραλλύ και οι δεξιοτεχνίες που χαρακτηρίζουν την λέσχη Βεροίας αλλά και οι αγώνες trial 4Χ4 οι οποίοι γίνονται με μεγάλη επιτυχία εδώ και αρκετά χρόνια. Η λέσχη από τον Νοέμβριο του 2010 έχει πλέον νέο Δ.Σ. και κοιτάει με αισιοδοξία το μέλλον. Το νέο Δ.Σ. που ανέλαβε τα ηνία της λέσχης απαρτίζεται από τους Βασίλη Μπιλαδέρη (πρόεδρος), Γιώργο Αβραμόπουλο (αντιπρόεδρο), Νίκος Γρηγοριάδης (γενικός γραμματέας), Γιώργος Κριαράς (ταμίας), Αστέριος Φεύγας (ειδικός γραμματέας) , Θανάσσης Μάστορας και Παναγιώτης Χαραβιτίδης (αναπληρωματικά μέλη).
Ο Πρόεδρος
«Αρχηγός» της νέας προσπάθειας ο Βασίλης Μπιλαδέρης, ιδρυτικό μέλος και πρόεδρος της λέσχης την περίοδο 1996-2001, ο οποίος εκτελεί και χρέη περιφερειάρχη στην ΟΜ.Α.Ε. Αγωνιζόμενος από το 1989 και φανατικός των αυτοκινήτων Honda μέχρι και σήμερα, ο Βασίλης αγωνίστηκε από το 1989 έως και το 2002 με Honda Civix CRX και Vtec, με εξαίρεση τν περίοδο 1995-1997 όπου είχε στην κατοχή του ένα VW Golf. Ακολουθούσε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και συμμετείχε τόσο σε ασφάλτινους όσου και σε χωμάτινους αγώνες έως και το 2002 όταν ένα πρόβλημα υγείας του στέρησε την χαρά να συνεχίσει με την αγωνιστική δράση. Στο ενεργητικό του υπάρχει και ένα Ράλλυ Ακρόπολις , αυτό του 1996, το οποίο θυμάται με νοσταλγία αφού κατάφερε να τερματίσει 38ος σε σύνολο 116 συμμετεχόντων. Σήμερα, πέρα από την προεδρεία, τον βλέπουμε κάποιες φορές, φυσικά με Honda, να συμμετέχει επιλεκτικά σε track day στην πίστα καρτ του Νέου Ρύσιου ή το αυτοκινητοδρόμιο Σερρών.
Κύριο μέλημα αυτή την εποχή είναι πέρα από την σωστή λειτουργία και αναβάθμιση της λέσχης, η μεγάλη προσπάθεια που γίνετε ώστε να διοργανωθεί ένα άψογο 17ο Ράλλυ «Φίλιππος». Ένας αγώνας που πρώτιστα έχει χρέος να αφήσει στις μνήμες των αγωνιζομένων που θα δηλώσουν συμμετοχή τις καλύτερες των εντυπώσεων. Εξίσου σημαντική όμως, είναι για τον Βασίλη και η ενεργή εμπλοκή του Δήμου Βεροίας, ο οποίος αναγνωρίζοντας τα θετικά μια τέτοιας διοργάνωσης για την πόλη στέκεται δίπλα στην λέσχη βοηθώντας όχι μόνο υλικοτεχνικά ή «κλείνοντας» την κεντρική αρτηρία στο κέντρο της πόλης τις ημέρες του αγώνα αλλά και οικονομικά όσο του το επιτρέπουν οι καιροί.
Έτσι με την τοπική κοινωνία και την δημοτική αρχή στο πλευρό του αναβαθμισμένου σε αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος 17ου Ράλλυ «Φίλιππος», η λέσχη υπόσχεται δυνατές κόντρες με τα χρονόμετρα για τους αγωνιζόμενους και θέαμα για τους θεατές.
Ο Αγώνας
Ο αγώνας καθεαυτού δεν αλλάζει σε ότι αφορά την σχεδίαση καθώς η απόφαση αναβάθμισης δεν επηρεάζει τα αγωνιστικά χιλιόμετρα που πρέπει να έχει ή τις ειδικές διαδρομές.
Έτσι ο αγώνας αρχίζει με τον Τεχνικό Έλεγχο ο οποίος θα διεξαχθεί το Σάββατο 16 Απριλίου (15:00-18:00)στην καρδιά της πόλης που χτυπάει στην πλατεία Εληάς. Στον ίδιο χώρο θα γίνει στις 21:00 και η πανηγυρική εκκίνηση, δίνοντας στους πολίτες της Βέροιας την ευκαιρία να απολαύσουν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και να χειροκροτήσουν τα πληρώματα. Υπόψη πως τα αγωνιστικά θα «διανυκτερεύσουν» στον κεντρικό δρόμο που οδηγεί στην πλατεία, δίνοντας έτσι την ευκαιρία ακόμα και σε όσους έχασαν την πανηγυρική εκκίνηση να τα θαυμάσουν.
Η επομένη, θα βρει οργάνωση και θεατές στα γύρω ορεινά της Βέροιας, όπου στις 10.53 θα πάρει εκκίνηση το πρώτο αγωνιστικό, στην ειδική διαδρομή «Πολυδένδρι» μήκους 17,95 χλμ. Ακολουθεί ένα ημίωρο service μέχρι την επόμενη ειδική διαδρομή που είναι το «Κουστοχώρι» μήκους 16,08 χλμ. Οι δύο ειδικές επαναλαμβάνονται με ένα ενδιάμεσο regrouping, διαμορφώνοντας το σύνολο των αγωνιστικών χιλιομέτρων στα 68,06. Την ράμπα τερματισμού αναμένεται να δει το πρώτο πλήρωμα στις 16.42
Ο αγώνας όπως τον έχουμε γνωρίσει και πέρσι συγκεντρώνει το ενδιαφέρον της ευρύτερης περιοχής καθώς είναι γνωστή η αγάπη του κόσμου για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, τόσο του νομού Ημαθίας όσο και των γειτονικών νομών. Έτσι η προσέλευση χιλιάδων θεατών στις ειδικές διαδρομές είναι δεδομένη. Τέλος να πούμε πως η είσοδος των θεατών στην ειδική διαδρομή με αυτοκίνητο επιτρέπεται 90 λεπτά πριν την εκκίνηση του πρώτου αγωνιστικού, φυσικά με την φορά της ειδικής. Η οργάνωση εύχεται καλό αγώνα σε όλους από οποιοδήποτε μετερίζι και θεωρεί δεδομένη την πολιτισμένη συμπεριφορά όλων._Γ.Π.