Ανάμεσα στα 44 πληρώματα που εκκίνησαν τον αγώνα, που πέραν του Κυπέλλου Χώματος προσμετρούσε και στο Κύπελλο Χωμάτινων Σπριντ και παρά το γεγονός της απουσίας των Άρη Βωβού-«ΕΛ ΕΜ» οι οποίοι δεν εκκίνησαν, η μάχη υπήρξε έντονη. Ταχύτεροι, αποδείχθηκαν οι Θέμης Χαλκιάς-Λεωνίδας Μαχαίρας, με Subaru Impreza N15, οι οποίοι πάντως είχαν μάχη που κρίθηκε στο τρίτο και τελευταίο πέρασμα από την ειδική διαδρομή, με τους «ΤΑΖ»-Κώστα Σούκουλη με Mitsubishi Lancer EVO IX. Υπενθυμίζουμε, πως ο αγώνας αποτελούνταν από 3 περάσματα από τη διαδρομή, της οποίας η ποιότητα του χώματος ήταν καλή, με τα πληρώματα να προσμετρούν τα δυο καλύτερα εξ αυτών, στην εξαγωγή του τελικού χρόνου στον αγώνα. Οι «TAZ»-Σούκουλης σημείωσαν τον καλύτερο χρόνο στο πρώτο πέρασμα, με μικρή διαφορά έναντι των Χαλκιά-Μαχαίρα και Γιώργου Κλουβάτου-Ανδρέα Βλαχογένη με Mitsubishi Lancer EVO IX. Στη συνέχεια, το πλήρωμα του Subaru Impreza σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στα επόμενα περάσματα, αν και με μικρή διαφορά, κερδίζοντας εντέλει την κλάση άνω των 2000 κ.εκ., με τους «ΤΑΖ»-Σούκουλη να ακολουθούν και τους Κλουβάτο-Βλαχογένη να ολοκληρώνουν στην τρίτη θέση της κλάσης. Τον τέταρτο χρόνο της ημέρας σημείωσαν οι Νίκος Ζιώβας – Νίκος Πετρόπουλος, ακόμη ένα πλήρωμα με Mitsubishi Lancer EVO IX, αφού όπως είναι ευνόητο τα αυτοκίνητα της κλάσης άνω των 2000 κ.εκ. είχαν προβάδισμα στη χωμάτινη ειδική διαδρομή, ενώ οι νεαροί Βασίλης Βαλούρδος-Πέτρος Κωστούρος ακολούθησαν μετά από καλή εμφάνιση, με ένα Subaru Impreza.
Όσον αφορά στην κλάση 1601-2000 κ.εκ., ταχύτεροι ήταν οι Χαράλαμπος Γαζετάς-Γιώργος Φασκιώτης, που στο πρώτο πέρασμα προβληματίστηκαν από τη συμπεριφορά του Opel Corsa S1600, ενώ στη συνέχεια, βελτίωσαν τις επιδόσεις τους, αφού και το αυτοκίνητο απέδωσε, σύμφωνα με τους ίδιους, καλύτερα. Την τριάδα της κλάσης, αλλά και των κατηγοριών F2 και F3, συμπλήρωσαν ακολουθώντας τους νικητές οι Μιχάλης Μίχας-Άκης Βούλγαρης και Σάββας Λευκαδίτης-Βαγγέλης Άκρατος, με Citroen C2 R2 και Peugeot 206 Kit Car αντίστοιχα. Σε αυτή την κλάση, είχαμε την εγκατάλειψη των Κώστα Αντωνίου-Ηλία Αγγελή, λόγω προβλήματος με τη σούστα στο πίσω μέρος του Ford Escort της Ε/11, οι οποίοι είχαν σημειώσει τον πρώτο χρόνο της κλάσης στο πρώτο πέρασμα. Α
Από εκεί και έπειτα, στην κλάση 1401-1600 κ.εκ., πρωταγωνίστησε το τετρακίνητο Daihatsu Sirion των Γιάννη Χεκιμιάν-Κώστα Κακαλή, με το πλήρωμα να είναι το ταχύτερο της κλάσης σε όλα τα περάσματα, σημειώνοντας χρόνους επιπέδου γενικής. Την τριάδα της κλάσης, συμπλήρωσαν οι Γιάννης Εδιπίδης-Γιάννης Πάλμος με ένα Ιστορικό Ford Escort Twin Cam, καθώς και οι Βασίλης Κούγιας-Μαρία Σολωμού με Peugeot 206. Τέλος, στην κατηγορία για αυτοκίνητα έως 1400 κ.εκ. επικράτησαν οι Αθανάσιος Τσάκαλος-Βαγγέλης Σεβαστόπουλος, έναντι των Θόδωρου Τσάκαλου-Σπύρου Τσέλιου, αμφότεροι με Toyota Yaris, τη στιγμή που την τριάδα της κλάσης συμπλήρωσαν οι Νίκος Κωτσαδάμ-Ηρακλής Ζήκας με Toyota Starlet EP 91.