Οι καλοκαιρινές συνθήκες που επικράτησαν από το πρωί στην περιοχή του Αλμυρού έκαναν οδηγούς
και θεατές να είναι σε μεγάλη φόρμα. Και στις τέσσερις κατηγορίες οι μάχες προμηνύονταν μεγάλες,
ωστόσο χωρίς απρόοπτα, 37 πληρώματα είδαν τη σημαία του τερματισμού.
Στην κατηγορία έως 1.400 κ.εκ. επικράτησαν οι Παντιέρας/Κουρτίδου με Τoyota Yaris που λίγο έλειψε να την έχαναν, αφού το σασμάν του αυτοκινήτου στο δεύτερο σκέλος υπολειτουργούσε. Στην ράμπα του τερματισμού μετά βίας ανέβηκαν και έτσι είδαν την καρώ σημαια. Δεύτεροι το Βολιώτικο πλήρωμα των Παρασκευά/Δαμασιώτη με Suzuki Swift και τρίτους τους Σύλλα/Βίγκο με Peugeot 106 Rallye.
Στην αμέσως επόμενη κατηγορία έως 1600 κ.εκ., την πρώτη θέση κατέλαβαν οι Παπαναστασίου/Βαρουξή με Citroen Saxo VTS, με δεύτερους τους Γάτσος/Αμαραντίδου με Citroen Saxo VTS, οι οποίοι “ξύπνησαν” αργά και η όποια προσπάθεια στο δεύτερο σκέλος δεν έφερε αποτέλεσμα. Τους ακολούθησαν οι Πλακουτσής/Παναγιωτακόπουλος, με Peugeot 205 Rallye.
Στα 1600 έως 2000 κ.εκ. το νήμα στη γραμμή τερματισμού έκοψαν πρώτοι οι Κοσμόπουλος/Ευτυχιάδης με Renault Clio R3 Maxi. Οι Τζικόπουλος/Τζικοπούλου με Ford Escort MK II έκλεψαν τη δεύτερη θέση από τους τοπικούς Μπαλντούνη/Γιαννούτσου με ίδιο αυτοκίνητο.
Τέλος στη μεγάλη κατηγορία, άνω των 2000 κ.εκ., επικράτησαν για 4η χρονιά οι Νικολόπουλος/Τσιάπας με το γνωστό λευκό Mitsubishi Evo 6, αφήνοντας 2ους τους Σταφυλοπάτη/Στεργιούλα με ένα Opel Astra ΟPC και 3ους τους άτυχους Μιχάλη Ευθυμίου – Μανωλόπουλο Χαράλαμπο με το
πανίσχυρο Ford Escort WRC που στο δεύτερο σκέλος είχαν κλατάρισμα και έχασαν τις όποιες ελπίδες τους για να διεκδικήσουν τη νίκη.
Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε τους Kαρπάνο/Καρπάνο με Mitsuibishi Lancer Evo 10 που είχαν έξοδο, και τους Γορίτσα/Κωστανάσιο με ίδιο αυτοκίνητο που εγκατέλειψαν από πρόβλημα στην τροφοδοσία.