ΦΩΤΟ: GPIMAGES
Στην ιστορία ανήκει πλέον ο πρώτος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ του οποίου την ευθύνη διοργάνωσης είχε η Λέσχη Βεροίας. Στις 16 και 17 Απριλίου η πόλη της Βέροιας, ο νομός Ημαθίας αλλά και οι ομήγυρη νομοί έζησαν στους έντονους ρυθμούς ενός αγώνα Ράλλυ, όντας φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το πόσο, φάνηκε από τον κόσμο που παρακολούθησε τον τεχνικό έλεγχο υπό βροχή αλλά και την πανηγυρική εκκίνηση το Σάββατο βράδυ στην πλατεία Εληάς στο κέντρο της πόλης. Όσο για την Κυριακή, παρά τις όποιες παρανοήσεις όσο αφορά την ώρα προσέλευσης των θεατών, αυτοί ήταν πάρα πολλοί και κατέκλυσαν τα γνωστά σημεία τις δύο ειδικές διαδρομές. Στο αγωνιστικό κομμάτι του αγώνα οι Κύρκος –Πολυζώης με Mitsubishi Lancer Evo IX επικράτησαν του ανταγωνισμού κερδίζοντας τις δύο από τις τέσσερις ειδικές διαδρομές και τερματίζοντας πρώτοι στην γενική κατάταξη αφήνοντας σχεδόν μισό λεπτό πίσω τους δεύτερους γενικής και πρώτους στην F2 και F3 Χαλιβελάκη – Μαχαίρα με Peugeot 206 Kit Car. Πίσω τους οι τοπικοί «Χριστόφορος» – Τηλιόπουλος με VW Golf II GTi, οι οποίοι ξεκίνησαν μουδιασμένα τον αγώνα αναρριχήθηκαν όμως κατακτώντας άξια την τρίτη θέση γενικής, την δεύτερη στην F2 και την πρώτη στην Ε11. Πίσω τους, τα αδέρφια Βαγγέλης και Σπύρος Ζάχος, οι οποίοι οδήγησαν το αναβαθμισμένο Renault Clio Ragnotti στο όριο, κάποιες φορές ίσως και πέρα από αυτό, εκπλήσσοντας για άλλη μια φορά τους θεατές και αφήνοντας 20 δευτερόλεπτα πίσω τους Γεροδήμο – Κοτσιλιανό με VG Golf IV Kit Car.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:
Γενική κατάταξη
• Τελική κατάταξη F2
• Τελική κατάταξη F3
• Αποτελέσματα 1ης Ειδικής Διαδρομής
• Αποτελέσματα 2ης Ειδικής Διαδρομής
• Αποτελέσματα 3ης Ειδικής Διαδρομής
• Αποτελέσματα 4ης Ειδικής Διαδρομής
Τα αδέρφια Γιάννης και Βαγγέλης Κωνσταντινίδης, οδήγησαν την πανέμορφη Citroen ZX Kit Car στην έκτη θέση γενικής και στην δεύτερη θέσηστην κατηγορία Ε11, παρά τα προβλήματα που είχαν με την κομμένη ντίζα του επιλογέα ταχυτήτων στην 2η ειδική διαδρομή. Την έβδομη και όγδοη θέση γενικής καθώς και την δεύτερη και τρίτη θέση στην Ν4 μοιράστηκαν οι Ψύλλος- Κόντος με Mitsubishi Lancer Evo X και Σπανός – Γκοτοβός με Subaru Impreza N12 B αντίστοιχα. Οι Pazonen – Κούγιας με Citroen C2 R2 ανέβηκαν στην δεύτερη θέση του βάθρου στην κατηγορία F3 με τρίτους τα αδέρφια Φώτη και Ιορδάνη Μπιλαδέρη με Honda Civic Vti οι οποίοι επικράτησαν και στην κατηγορία Α6. Στην δεύτερη θέση της κατηγορίας αρκέστηκαν οι ταχύτατοι Καραβασίλης – Κολλαράς με Peugeot 106 από Χαλκιδική. Την τριάδα συμπλήρωσαν οι Αργυρίου – Παρταλιός επίσης με Peugeot 106. Ανταγωνισμός όμως υπήρχε και στην κατηγορία Ν2 όπου οι Κυριαζής – Χατζηπαναγιώτου οδήγησαν το Citroen Saxo στην πρώτη θέση της κατηγορίας με δεύτερους τους Αναγνωστάκη – Χάψα μεSuzuki Swift Sport και τρίτους τα αδέρφια Σίμο και Χρήστο Θεοφανίδη με Citroen Saxo.
Να πούμε πως η γενική κατάταξη είναι προσωρινή καθώς βρισκόμαστε σε αναμονή των αποτελεσμάτων από την δειγματοληψία καυσίμου που έγινε στα τέσσερα πρώτα αγωνιστικά μετά και την 3η ειδική διαδρομή.
ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ:http://www.wix.com/gpimages/gpimages
Στους άτυχους της ημέρας συγκαταλέγονται οι Κοσμόπουλος – Ευτυχιάδης με Renault Clio R3 Maxi οι οποίοι αναγκάστηκαν να παραδώσουν καρνέ μόλις 700 μέτρα από τον τερματισμό, οι Παυλίδης – Κυρλαγκίτση που είχαν έξοδο στην 2η ειδική διαδρομή λόγω ολισθηρότητας του οδοστρώματος από χαλίκι, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά η Citroen DS3 R3 στον παρθενικό της αγώνα και τέλος τους Ζιώβα – Πετρόπουλο με Mitsubishi Lancer Evo IX, οι οποίοι είχαν στο ίδιο ακριβώς σημείο ένα ευτυχώς αναίμακτο ατύχημα. Μάλιστα αυτή η έξοδος ανάγκασε τον αλυτάρχη να διακόψει την ειδική για περίπου 20 λεπτά καθώς το σημείο ήταν στενό και το αγωνιστικό εμπόδιζε την διέλευση των υπολοίπων. τους Θανάση Δασκαλόπουλο/Θανάση Τσιούκα με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που εγκατέλειψαν στην 2η ε.δ. από κλατάρισμα, τους Χρήστο Κωνσταντίνου/Γιάννη Σαρητζόγλου με το Peugeot 206 KC που εγκατέλειψαν στην 3η ε.δ. από μηχανική βλάβη, τους Παντελή Τόψη/Στέφανο Τόψη με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που εγκατέλειψαν μετά την 2η ε.δ. από διαφορικό,
Όμορφος άλλα δύσκολος αποδείχθηκε τελικά ο πρώτος αγώνας της χρονιάς. Την σημαία τερματισμού είδαν τα 29 από τα 38 πληρώματα που πήραν εκκίνηση. Σύμμαχος όλων ο καταπληκτικός καιρός. Επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος το Ράλλυ «Κένταυρος» στις 21 & 22 Μαΐου.
gpimages
photo & video