ωστόσο,
κυριάρχησε και στις επόμενες θέσεις, με τους Enrico Brazzoli – Simone Trutalli και Pierangelo Rossi – Luca Beltrame, αμφότεροι με Porsche 911 SC να συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα αλλά και να λαμβάνουν τους βαθμούς του πρώτου και δεύτερου αντίστοιχα για τη μάχη του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος (αφού σε αυτό δε συμμετέχουν οι Bianchini – Baldaccini). Με αυτούς τους βαθμούς οι Brazzoli – Trutalli ενισχύουν σημαντικά τη θέση τους στην κορυφή της κατάταξης.
Σε ό,τι αφορά τα ελληνικά πληρώματα, οι Στέφανος Σπάρταλης – Γιώργος Πολυζώης με το Ford Escort RS 1600 εκμεταλλευόμενοι και την εμπειρία τους στην άσφαλτο, ήταν ταχύτατοι όλο το διήμερο. Πέτυχαν εξαιρετικές επιδόσεις στις βραδινές ειδικές διαδρομές της πρώτης ημέρας, καταφέρνοντας μάλιστα να βρεθούν μπροστά από τους Paolo Pasutti – Giulio Bisol με τη σαφώς πιο δυνατή Porsche 911, αλλά τη δεύτερη ημέρα ταλαιπωρήθηκαν από λανθασμένες επιλογές ελαστικών και τελικά ολοκλήρωσαν τον αγώνα πίσω από το ιταλικό πλήρωμα στην πέμπτη θέση. Αντίστοιχα έναν ταχύ και σταθερό ρυθμό, χωρίς λάθη είχαν και οι Κωνσταντίνος Πίτσος – Στέλιος Καραπαπάζης που στην πρώτη τους επαφή με την εργοστασιακή Toyota Celica 2000GT Rally τερμάτισαν στην όγδοοι, πίσω από τους Ernst Harrach – Ina Beck με το επίσης εργοστασιακό Mitsubishi Lancer 2000, και τους Miroslav Janota – Pavel Dresler με Opel Kadett GT/E.
Την πρώτη τριάδα μεταξύ των ελληνικών συμμετοχών συμπληρώνουν οι Χρήστος Δάρας – Θεόδωρος Καραμουσαλής με την BMW 2002 Ti, μετά και την εγκατάλειψη των Μάριου Σταφυλοπάτη – Γιώργου Χατζηρήγα λόγω προβλήματος στον κινητήρα του Ford Escort RS 1600. Από εκεί και πέρα στη σημερινή δεύτερη ημέρα του ασφάλτινου σκέλους θα σημειώσουμε την εξαιρετική επίδοση των Ανδρέα Καροτσιέρη – Παναγιώτη Κατάρα οι οποίοι αν και χθες προδόθηκαν από την τροχαλία στροφάλου του κινητήρα της Porsche 911, Σήμερα επέστρεψαν και μάλιστα σημειώνοντας χρόνους κοντά στα κορυφαία ιταλικά πληρώματα.
Η δράση στην κατηγορία Sporting συνεχίζεται και αύριο αλλάζοντας όμως σκηνικό καθώς η άσφαλτος δίνει τη θέση της στο χώμα. Σημειώνετι πως το χωμάτινο σκέλος βαθμολογείται ως ξεχωριστός αγώνας τόσο στο Πανευρωπαϊκό όσο και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Η σημαντικότερη είδηση αφορά πάντως την ακύρωση της ειδικής Παλαιοχώρι Ι & ΙΙ (λόγω λιμναζόντων νερών και αδυναμίας διέλευσης σε κάποιο σημείο της) και την απόφαση για διεξαγωγή των ειδικών Ρεγγίνι και Ελάτια-Ζέλι τρείς αντί για δύο φορές. Το νέο ωράριο θα ανακοινωθεί το συντομότερο δυνατό ώστε οι θεατές να προγραμματίσουν την επίσκεψή τους στα βουνά η οποία θα διευκολυνθεί και από τις πολύ καλές καιρικές συνθήκες που αναμένεται να επικρατήσουν αύριο στην περιοχή.
Με χρώμα ελληνικό!! Το 10ο Mercedes-Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις.
Με ελληνική επικράτηση ολοκληρώθηκε ο χωμάτινος αγώνας του 10ου Mercedes-Benz Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις. Οι Κωνσταντίνος Πίτσος – Στέλιος Καραπαπάζης συνδύασαν την εμπειρία και την ταχύτητά τους με την αξιοπιστία της εργοστασιακής Toyota Celica 2000GT Rally και πήραν μια σπουδαία νίκη απέναντι σε δυνατούς αντιπάλους, σε έναν αγώνα με πολλές ανατροπές. Το ελληνικό πλήρωμα κινήθηκε στους ρυθμούς της κορυφής από την πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή και επιδεικνύοντας μια εξαιρετική σταθερότητα στην απόδοσή του, μετά την εγκατάλειψη των
αρχικά πρώτων Mats Myrsell – Esko Junttila από πρόβλημα στο κιβώτιο της Porsche 911, βρέθηκε στην πρώτη θέση όπου και παρέμεινε μέχρι το τέλος, αντιστεκόμενο μάλιστα στην επίθεση των νικητών του ασφάλτινου σκέλους και τελικά δεύτερων, Marco Bianchini – Emanuele Baldaccini με τη σαφώς πιο δυνατή Lancia 037. Οι Ιταλοί πίεσαν στο δεύτερο μισό της ημέρας, έχοντας πρώτα αποκαταστήσει κάποια προβλήματα με το σύστημα ενδοεπικοινωνίας, αλλά και έχοντας αλλάξει τη ρύθμιση της ανάρτησης της 037. Την πρώτη τριάδα του χωμάτινου αγώνα συμπλήρωσαν οι Frack Cunningham – Ross Forde με ένα Ford Escort RS 1800 οι οποίοι μάλιστα κέρδισαν και μία από τις έξι ειδικές διαδρομές της ημέρας και είναι και το πρώτο βαθμολογούμενο πλήρωμα στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, όπου -όπως και για το Ελληνικό- το σημερινό χωμάτινο σκέλος προσμετρά ως ξεχωριστός αγώνας.
{youtube}VZG021yh_TQ&feature|600|400|true{/youtube}
Ανάμεσα σε αυτούς που συνδύασαν αντίστοιχα καλή επίδοση σε άσφαλτο και χώμα ήταν οι επίσης συμμετέχοντες στον ευρωπαϊκό θεσμό Paolo Pasutti – Giulio Bisol και Pierangelo Rossi – Luca Beltrame, αμφότεροι με Porsche 911, που βρέθηκαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση. Από εκεί και πέρα το λόγο έχουν τα ελληνικά πληρώματα που μαζί με την ταχύτητα κατάφεραν να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις του αγώνα ο οποίος αποδείχθηκε ιδιαίτερα απαιτητικός για τα αυτοκίνητα, όπως φανερώνει ο σχετικά αυξημένος αριθμός των εγκαταλείψεων. Οι Χρήστος Οικονόμου – Αντώνης Γαρυφάλλης με Ford Escort RS 2000 ολοκλήρωσαν την ημέρα στην έκτη θέση, εμπρός από τους Στέλιο Γιαμαλάκη – Νίκο Σάμιο οι οποίοι στο χώμα συμμετείχαν με ένα Talbot Sunbeam Lotus. Όγδοοι γενικής αλλά και τέταρτοι Έλληνες αναδείχτηκαν οι Χρήστος Πλατής – ‘ELNAK JR’ που απογείωσαν το μικρό Toyota Starlet και βρέθηκαν μπροστά από σαφώς πιο δυνατούς συνδυασμούς.
{youtube}e5aLzzqS760|600|400|true{/youtube}
Στη μάχη ακριβείας της κατηγορίας Regularity, μετά την τριήμερη προσπάθεια των πληρωμάτων σε μια διαδρομή σχεδόν χιλίων χιλιομέτρων και 43 δοκιμασιών ακριβείας, οι Απόστολος Παπανίκος – Αριστοτέλης Γεωργίου (Triumph GT6+) ολοκλήρωσαν στην πρώτη θέση, έχοντας τους λιγότερους βαθμούς ποινής. Πίσω τους, ύστερα από αρκετές εναλλαγές στις πρώτες τρεις θέσεις, ολοκλήρωσαν οι Γιάννης Κατσαούνης – Μαθιός Μανσόλας (Porsche 911), ενώ την τριάδα κλείνουν οι Γιάννης Καρούμπας – Βάλα Μάρκου (Fiat 124 Sport Spider) που προηγήθηκαν σε αρκετά μεγάλο μέρος του αγώνα.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ
102 BIANCHINI Marco – BALDACCINI Emanuele LANCIA Rally 037 1984
Άλλαξαν τις ρυθμίσεις στο στήσιμο του αυτοκινήτου μετά την ΕΔ2. Στην ΕΔ4 δεν είχαν ενδοσυνεννόηση.
105 BRAZZOLI Enrico – TRUTALLI Simone PORSCHE 911 SC 3.0 1978
Στην ΕΔ1 είχαν έξοδο. Έχασαν χρόνο μέχρι να επαναφέρουν το αυτοκίνητο στο δρόμο.
107 HARRACH Ernst – BECK Ina MITSUBISHI Lancer 2000 1981
Εγκατέλειψαν στην ΕΔ2 από σπασμένο διαφορικό.
108 SPARTALIS Stefanos – POLYZOES George FORD Escort RS 1600 1973
Εγκατέλειψαν μετά την ΕΔ 3 από σπασμένο διαφορικό.
109 LYKAKIS Michael – HATZITEODORIDIS Teodoros FORD Escord 1972
Εγκατέλειψαν στην ΕΔ4 από σπασμένο κινητήρα.
110 KAROTSIERIS Andreas – KATARAS Panagiotis FORD Escort MK1 1972
Εγκατέλειψαν μετά την ΕΔ3, από πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνση που προκλήθηκε μετά από έξοδο.
111 ΜΑΡΕΝΖΑΝΑ Carlo – TORLASCO Maurizio PORSCHE 911 SC 1979
Είχαν έξοδο στην ΕΔ3. Εγκατέλειψαν.
115 JANOTA Miroslav – DRESLER Pavel OPEL Kadett C GT/E 1975
Στην ΕΔ4, αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου και έχασαν χρόνο.
116 GRAHAM Ernie – PARSONS Chris FORD Escort RS 2000 1979
Στην ΕΔ1 αντιμετώπισαν πρόβλημα με την ανάφλεξη του αυτοκινήτου και έχασαν χρόνο. Το επισκεύασαν στη συνέχεια.
117 MYRSELL Mats – JUNTTILA Esko PORSCHE 911 RS 1973
Εγκατέλειψαν μετά την ΕΔ3, Ρεγγίνι 2, από σπασμένο κιβώτιο.
120 KOUTSIKOS Panagiotis – Ms PAVLI KORRE Maria BMW 2002 Ti 1971
Εγκατέλειψαν μετά από τουμπάρισμα στην ΕΔ1, Ρεγγίνι 1.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:
ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ-
ΧΩΜΑΤΙΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ
http://historic.acropolisrally.gr/GR/2011/results-2011/results_sporting_asphalt-2011/
http://historic.acropolisrally.gr/GR/2011/results-2011/results_sporting_gravel-2011/
REGULARITY
http://historic.acropolisrally.gr/GR/2011/results-2011/results_regularity-2011/
Το φετινό, 10ο Mercedes-Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, χαρακτηρίστηκε όχι απλά από το πλήθος, αλλά και από την ποιότητα των συμμετοχών και στις δύο κατηγορίες. Άνθρωποι και μηχανές αυτού του επιπέδου, επισφράγισαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την αξία του ονόματος ενός καθόλα ελληνικού, αλλά ταυτόχρονα παγκόσμιας φήμης αγώνα!