Γενικώς η διοργάνωση ικανοποίησε συμμετέχοντες και θεατές και σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξε και το γεγονός πως είχε λείψει μια σημαντική πρωταθληματική ανάβαση από τη Θεσσαλονίκη. Σε ό,τι έχει να κάνει με τα αποτελέσματα η καλή εικόνα και σε αυτό το κομμάτι απεικονίζεται στις πολύ μικρές διαφορές που υπήρξαν σε ορισμένες κατηγορίες και φυσικά στην τελική έκβαση της κορυφαίας μονομαχίας. Εκεί ο Λεωνίδας Κύρκος από αλλού το περίμενε και από αλλού τελικά απειλήθηκε. Οι πολύ καλές του επιδόσεις και στο Ζαγκλιβέρι έδειξαν πως ήταν το φαβορί για τη νίκη και τον καλύτερο χρόνο της ημέρας, με τον Μάριο Ηλιόπουλο να τον απειλεί στη μάχη των δύο Escort. Ο Ηλιόπουλος ωστόσο είχε μια σφοδρή έξοδο στο πρώτο σκέλος με αποτέλεσμα να μην υπάρξει ποτέ μάχη αφού ήρθε η εγκατάλειψη, που ήταν και η σημαντικότερη του αγώνα και παράλληλα αυτή που προκάλεσε τη μεγαλύτερη διακοπή.
Ο Κύρκος αν και είχε πάρει διαφορά που άγγιζε τα τέσσερα δευτερόλεπτα από τον Αντώνη Αθυμαρίτη στο πρώτο σκέλος, έχασε με λίγο μεγαλύτερη στο δεύτερο και έτσι ο Αθυμαρίτης ολοκλήρωσε το καλύτερο δεκαήμερο της καριέρας του καθώς το προηγούμενο Σαββατοκύριακο πανηγύρισε τη νίκη και στον αγώνα των Μεγάρων με την Lancia Integrale. Η τελική του διαφορά από τον Κύρκο ήταν μόλις 8 εκατοστά και δείχνει με πόση ένταση ολοκληρώθηκε ο αγώνας στην Ομάδα Ε. Στα δίλιτρα της κατηγορίας ο Μίλτος Ανδρεάδης με το VW Golf III επικράτησε του Θανάση Κουρνιάτη με Ford Escort MKII εκμεταλλευόμενος την κίνηση στον εμπρός άξονα του αυτοκινήτου του που του προσέφερε μεγαλύτερη σταθερότητα σε σχέση με το πισωκίνητο Escort κυρίως στο δεύτερο σκέλος. Εξάλλου στο πρώτο ο Κουρνιάτης είχε πάρει διαφορά μεγαλύτερη από ένα δευτερόλεπτο, αλλά τελικά στο πιο γλιστερό δεύτερο σκέλος έχασε με μεγαλύτερη με αποτέλεσμα να είναι αργότερος κατά έξι δέκατα. Οι υπόλοιπες κλάσεις της Ομάδας Ε δεν προσμέτρησαν αξίζει ωστόσο να αναφερθεί η παρουσία του Μανωλόπουλου ο οποίος εξακολουθεί και αποτελεί κίνητρο για κάθε Θεσσαλονικιό θεατή με το Renault 5.
Στην Ομάδα Α ο Χρήστος Παπαχριστόπουλος με το Opel Corsa S1600 δεν άφησε περιθώρια στον ατναγωνισμό και επικράτησε και στα δίλιτρα αλλά και στη γενική της κατηγορίας, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Νίκο Παυλίδη, ο οποίος επιτέλους έφτασε σε ένα καλό αποτέλεσμα με το εντυπωσιακό Citroen DS3, καθώς πήρε και τη νίκη στην κλάση Α7. Στην Α6 ο Γιάννης Τασιόπουλος με το Citroen Saxo ενθουσιάστηκε πολύ με τη συμμετοχή του στον αγώνα και το απέδειξε με τις επιδόσεις του καθώς πήρε τη νίκη με σχετική άνεση εμπρός από τον Σάκη Τρατσέλα με Peugeot 106.
Στην Ομάδα Ν ο Πέτρος Φύκατας συμμετείχε με Mitsubishi EVO IX και έδειξε από τις δοκιμές πως ήταν εκείνος που θα καθόριζε τις κορυφαίες επιδόσεις της κατηγορίας. Ανέκαμψε μετά την έξοδο που είχε στο τρίτο σκέλος του Σαββάτου και ήταν ταχύτερος και στα δύο σκέλη για να πάρει έτσι τη νίκη εμπρός από τον Διαμαντή Τζαμπάζη με το Mitsubishi EVO X. Στη Ν2 όπως σε κάθε αγώνα έτσι και σε αυτόν οι θέσεις κρίθηκαν μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα. Ο Θανάσης Κρέτσας χρειαζόταν μια νίκη φέτος έπειτα από τρεις δεύτερες θέσεις και τα κατάφερε φέρνοντας το Peugeot 106 στην πρώτη θέση στα δίλιτρα και στη Ν2. Μάλιστα είχε ενισχυμένο ανταγωνισμό και από τη Βόρειο Ελλάδα, αφού η παρουσία του Κώστα Αναγνωστάκη ήταν καθοριστική. Ο Αναγνωστάκης με το Suzuki Swift Sport ήταν τελικά δεύτερος μόλις ένα δευτερόλεπτο πίσω από το νικητή και άλλο ένα εμπρός από τον Γιώργο Ζαχαριάδη που έχασε έδαφος βαθμολογικά αλλά εξακολουθεί να είναι επικεφαλής φέτος.
Η απονομή των επάθλων στους νικητές έγινε στην κεντρική πλατεία Ζαγκλιβερίου παρουσία του Δημάρχου Λαγκαδά, Γιάννη Αναστασιάδη και του Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Θόδωρου Καράογλου ο οποίος κατάγεται από το Ζαγκλιβέρι, καθώς και πλήθους μελών της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Συνημμένα
• Αποτελέσματα Γενικής
• 1ο σκέλος – Αποτελέσματα
• 2ο σκέλος – Αποτελέσματα