Εκτός από τους 25 βαθμούς της νίκης, ο Λεμπ πήρε επιπλέον ένα από την 3η θέση στην Power Stage και έφτασε τους 222, ενώ ο μοναδικός συνδιεκδικητής του τίτλου έχει 214.
Όσον αφορά στον Σεμπάστιαν Οζιέ, ο οδηγός της Citroen εγκατέλειψε μία ΕΔ πριν από το τέλος λόγω βλάβης στον κινητήρα και τέθηκε (και μαθηματικά) εκτός διεκδίκησης του τίτλου.
Ο επόμενος -και τελευταίος- αγώνας του πρωταθλήματος είναι το Ράλι Μεγάλης Βρετανίας, που θα γίνει το τετραήμερο 10-13 Νοεμβρίου.
Η τελική κατάταξη του Ράλι Ισπανίας
1. Loeb (Citroen) 4:05:39.3
2. Hirvonen (Ford) +2:06.9
3. Latvala (Ford) +2:32.4
4. Sordo (MINI) +3:24.1
5. Meeke (MINI) +5:15.0
6. Ostberg (Stobart Ford) +5:54.2
7. Novikov (CRT Citroen) +9:31.8
8. H. Solberg (Stobart Ford) +9:40.1
9. Kuipers (FERM Ford) +11:13.8
10. Hanninen (Red Bull Skoda) +13:49.2
ΕΓΚ Ogier (Citroen) Ε.Δ.17
ΕΓΚ Wilson (Stobart Ford) Ε.Δ.17
ΕΓΚ Block (Monster Ford) Ε.Δ.13
ΕΓΚ Raikkonen (Ice1 Citroen) Ε.Δ.3
ΕΓΚ P. Solberg (Solberg Citroen) Ε.Δ.1
Power Stage
1. Meeke (MINI) 2:45.7
2. Sordo (MINI) +0.2
3. Loeb (Citroen) +4.9
Γενική βαθμολογία
1. Loeb 222
2. Hirvonen 214
3. Ogier 193
4. Latvala 146
5. P. Solberg 110
6. Ostberg 70
Βαθμολογία κατασκευαστών
1. Citroen 397
2. Ford 351
3. Stobart Ford 145
4. Solberg Citroen 98
5. FERM Ford 44
6. Abu Dhabi Ford 42