Έτσι είδαμε αρκετά καλούς χρόνους όπως εξάλλου και στις δοκιμές και μονομαχίες δεδομένου πως ο αγώνας της Πιτίτσας ήταν ο τελευταίος για φέτος και εκεί φυσικά θα κρίνονταν τα πάντα σε επίπεδο τίτλων. Ο καλύτερος χρόνος της ημέρας ανήκε στον Παναγιώτη Καμπύλη με Audi A4 STW ο οποίος και στα δύο σκέλη κινήθηκε κάτω από το 1:50, ολοκληρώνοντας έτσι στην κορυφή της Formula Saloon.
Στην Ομάδα Α ο Αντώνης Χατζηβασιλείου με Seat Cordoba WRC επικράτησε ακόμη πιο εύκολα και από το αναμενόμενο αφού ο Αργύρης Τσούλος με Mitsubishi EVO VIII εγκατέλειψε με σπασμένο ημιαξόνιο, ενώ στα δίλιτρα της κατηγορίας ο Ανδρεάς Ντόφης που είχε εξασφαλίσει τον τίτλο από τον προηγούμενο αγώνα πήρε μια ακόμη νίκη όπως και στην Α6. Στην Α5 επικράτησε ο Νίκος Κορδαλής με Peugeot 106 και στην Α7 ο Χρήστος Μάντεσης με Honda Civic Type-R.
Στην Ομάδα Ν η νίκη πήγε στο Δημήτρη Κύρκο με Mitsubishi EVO IX, ενώ στα δίλιτρα νικητής ήταν ο Γιώργος Ζαχαριάδης με Peugeot 106 που σφραγίζει έτσι και τον αντίστοιχο τίτλο. Το ίδιο ισχύει για τον Ζαχαριάδη και στην κλάση του, τη Ν2 όπου είναι νικητής και κυπελλούχος, ενώ στην Ν1, στην άλλη μάχη των Peugeot 106, η νίκη πήγε στον Βασίλη Παπαχριστόπουλο με Peugeot 106.
Στην Ομάδα Ε ο Παναγιώτης Ευθυμίου με BMW M3 πήρε τη γενική αλλά και την Ε12 όπου μάλιστα στέφεται και κυπελλούχος. Στην Ε11 νικητής ήταν ο Ανδρέας Μελιγκώνης με Opel Kadett GTE αλλά ο τίτλος πάει στον Θανάση Κουρνιάτη ο οποίος στην Πιτίτσα ήταν δεύτερος, ενώ στην Ε10 η νίκη πήγε στον Διονύση Καλούδη με Peugeot 205, για τον οποίο αυτός ήταν ο πρώτος του αγώνας. Στην Ε9 νικητής ήταν ο Γιάννης Σουλάνης με Suzuki Swift.
Τέλος στα ιστορικά ο Κώστας Καπουρελάκος με Simca Rallye ήταν νικητής στα μικρά και ο Γιώργος Κατσαρός με Ford Escort MKII στα μεγάλα.
• Αποτελέσματα γενικής
• 1ο σκέλος – Αποτελέσματα
• 2ο σκέλος – Αποτελέσματα
*Αλλαγή αποτελεσμάτων
βρέθηκε παρατυπία με το χταπόδι και ο αγωνιζόμενος τέθηκε εκτός κατάταξης. Ως εκ τούτου η νίκη στην κλάση Α7 πάει στο Στράτο Φωτεινέλη με Honda Civic Type-R. Παράλληλα ο Γιώργος Μαρίνος αποδέχτηκε ότι Peugeot 106 Rally με το οποίο συμμετέχει στην κλάση Α5 είναι παράνομο, έτσι οι αγωνοδίκες τον έθεσαν επίσης εκτός αγώνα, ενώ σε ελέγχους που έγιναν στους δύο τερματίσαντες της Α5, τον Νίκο Κορδαλή και τον Παναγιώτη Σπηλιωτόπουλο τα δύο Peugeot 106 βρέθηκαν απολύτως σύννομα με τους κανονισμούς. Τέλος έλεγχος έγινε και στον Ανδρέα Ντόφη, νικητή της Α6 και της Ομάδας Α στα δίλιτρα και βρέθηκε επίσης σύννομος με τους κανονισμούς.