Ανακοινώνεται το πρόγραμμα των αγωνιστικών δραστηριοτήτων για τις εγχώριες διοργανώσεις μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως αυτό καταρτίστηκε από την ΕΠ.Α./ΕΘ.Ε.Α..
Οι αλλαγές σε σχέση με το 2011 είναι αρκετές ωστόσο εκείνο που ξεχωρίζει κανείς με την πρώτη ματιά είναι απουσία ενός μεικτού πρωταθλήματος και η παρουσία δύο θεσμών, ενός με χωμάτινους αγώνες και ενός με ασφάλτινους.
Στο πρωτάθλημα χωμάτινων αγώνων το οποίο διατηρεί και την αριθμητική συνέχεια και ονομάζεται έτσι 48ο πρωτάθλημα, επιστρέφει και το Ράλλυ Ακρόπολις. Ο αγώνας του 2012 θα προσμετρήσει διπλός και θα αποτελέσει έτσι τους δύο από τους πέντε αγώνες του θεσμού. Θα προσμετρήσουν η 2η και η 3η ημέρα, ενώ οι υπόλοιποι αγώνες είναι το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του οποίου θα προσμετρήσει η 3η ημέρα, το Ολυμπιακό και το Ράλλυ Κορίνθου.
Στο πρωτάθλημα αναβάσεων θα προσμετρήσουν οι έξι από τους επτά αγώνες και η Ριτσώνα θα διεξαχθεί ξανά δύο φορές, μια στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος και μια στο φινάλε αυτού. Στο πρωτάθλημα ταχύτητας περιλαμβάνονται 5 αγώνες, 3 απο αυτούς στην Τρίπολη και οι υπόλοιποι 2 στα Μέγαρα.
Στο πρωτάθλημα ράλλυ ιστορικών αυτοκινήτων έχουν προγραμματιστεί οκτώ αγώνες εκ των οποίων θα προσμετρήσουν οι έξι και μέσα σε αυτούς περιλαμβάνεται και το Ιστορικό Ακρόπολις το οποίο προσμετρά ως τριπλός αγώνας.
Τέλος υπάρχουν και τα δύο Κύπελλα αγώνων σπριντ χώματος και ασφάλτου, με πέντε σπριντ το κάθε ένα απο αυτά, ενώ θα προκυρηχτούν και περιφερειακά έπαθλα, χώματος ή ασφάλτου, όπως το Έπαθλο Κεντρικής Ελλάδας, το Έπαθλο Πελοποννήσου, το Έπαθλο Αττικής και φυσικά το Κύπελλο Ράλλυ Κρήτης που παραμένει στο πρόγραμμα όπως και το Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδος.
Στο αρχείο που επισυνάπτεται μπορείτε να βρείτε το αναλυτικό πρόγραμμα με τους αγώνες του 2012.