Η Citroen μαζί με τα DS3 των Loeb και Hirvonen πραγματοποίησαν το 1-2 εκμεταλλευόμενοι τις ατυχίες που προέκυψαν στους δυνατούς ανταγωνιστές τους της ομάδας Ford. Πιο συγκεκριμένα, όλη τη μέρα παρακολουθήσαμε τα δύο εργοστασιακά Citroen να μάχονται για την πρωτιά. Ανάμεσα λοιπόν στους δύο οδηγούς, ο Loeb πίεσε λίγο παραπάνω το DS3 του, αφήνοντας πίσω του 4,5 δευτερόλεπτα στο τέλος της ημέρα.
Ο Peter Solberg είχε στην πρώτη ειδική της Παρασκευής, με το καλημέρα σας, ένα κλαταρισμένο ελαστικό, κάτι που τον καθυστέρησε για περίπου 1 λεπτό. Αυτή η ατυχία του απογοητευμένου Νορβηγού τον έφερε στο τέλος της ημέρας στην 6η θέση της κατάταξης.
Από την άλλη, ο teammate του, Jari-Matti Latvala, είχε ένα καλό ξεκίνημα με εξαιρετικό ρυθμό, τερματίζοντας στην 3η ΕΔ πρώτος στην γενική κατάταξη. Η ατυχία δεν άργησε να έρθει και γιαυτόν, αφού στην τελευταία ΕΔ του πρωινού loop έπεσε πάνω σε βράχο, ο οποίος παρουσιάστηκε πιθανόν από τις πρόσφατες βροχοπτώσεις, καταστρέφοντας έτσι την μπροστινή ανάρτηση του Ford Fiesta RS WRC. Η ζημιά είχε επίπτωση φυσικά στο χρόνο που άγγιξε το 1,5 λεπτό, αρκετό για να απογοητεύσει τον Φιλανδό για λίγο. Το πείσμα του Latvala συνδυάστηκε με τη γρήγορη οδήγηση, ο οποίος κατάφερε τελικά στο τέλος της ημέρας να βρεθεί στην 4η θέση της γενικής κατάταξης.
Όσο για την 3η θέση, ο Mads Ostberg με το Fiesta του τερμάτισε πίσω από τους οδηγούς της Citroen. Σίγουρα θα υπάρξει πίεση από τους δύο εργοστασιακούς οδηγούς της Ford και θα είναι δύσκολο για τον Ostberg να κρατήσει τη θέση του βάθρου. Τέλος στην 5η θέση τερμάτισε ο Ott Tanak, ακόμα ένα Fiesta που έκανε έναν καλό αγώνα.
Η γενική κατάταξη μετά τη 12η ΕΔ:
1. S. LOEB- 1:24:46.4– 0
2. M. HIRVONEN- 1:24:57.6– +11.2
3. M. ØSTBERG- 1:25:58.3– +1:00.7
4. J. LATVALA- 1:26:14.3– +16.0
5. P. SOLBERG- 1:26:21.8– +7.5
6. O. TÄNAK- 1:26:23.1– +1.3
7. E. NOVIKOV- 1:26:48.4– +25.3
8. C. ATKINSON- 1:27:20.1– +31.7
9. N. AL-ATTIYAH- 1:27:35.0– +14.9
10. A. ARAÚJO- 1:28:16.6– +41.6