Ανοίγει σήμερα η αυλαία για το 58ο ράλυ Ακρόπολις με τα βλέμματα των
απανταχού φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού να συγκεντρώνονται στο
Λουτράκι, όπου θα φιλοξενηθεί ο 6ος γύρος της σεζόν του WRC.
Η εκκίνηση θα δοθεί στο Ζάππειο (24/5, 17:00) με τις ομάδες
και τους οδηγούς να προετοιμάζονται για ένα από τα πιο απαιτητικά ράλι
της σεζόν. Τα πληρώματα θα δοκιμαστούν από τις σκληρές χωμάτινες
ειδικές, οι οποίες σε συνδιασμό με την υψηλη θερμοκρασία θα
δημιουργήσουν δύσκολες συνθήκες για τα πληρώματα που θα πάρουν μέρος.
Το Ακρόπολις φέτος είναι μεγαλύτερο από την περσινή σεζόν.
Αποτελείται από 22 ειδικές διαδρομές, από τις οποίες οι δύο θα είναι
βραδινές και θα φτάσει συνολικά τα 409,47 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Το
αγωνιστικό πρόγραμμά θα ξεκινήσει την Πέμπτη το απόγευμα (24/5) με την
πρώτη ειδική διαδρομή στην Κινέτα αμέσως μετά την τελετή εκκίνησης. Την
Παρασκευή (25/5) θα πραγματοποιηθούν 8 ειδικές διαδρομές στη Στερεά
Ελλάδα, προτού ο αγώνας κατηφορίσει στην Πελοπόννησο (Σάββατο 26/6),
όπως συνηθίζεται τα τελευταία χρόνια. Την τρίτη και τελευταία ημέρα
(Κυριακή, 27/5) τα πληρώματα θα τρέξουν σε πέντε ειδικές, κοντά στο
Λουτράκι, όπου θα γίνει και ο τερματισμός.
Στο φετινό ράλι θα συμμετάσχουν 55 πληρώματα, εκ των οποίων
τα εφτά είναι ελληνικές συμμετοχές. Στην εργοστασιακή ομάδα της Ford
βλέπουν τον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα να επανέρχεται ύστερα από την απουσία του
στην Αργεντινή λόγω τραυματισμού. Η Citroen θα κατέβει στον αγώνα με τη
σιγουριά της πρωτοπορίας στο πρωτάθλημα και την εγγύηση της παρουσίας
του Σεμπάστιαν Λεμπ. Ο Γάλλος προηγείται στην κατάταξη με 91 βαθμούς
απέχοντας 18 από τον δεύτερο, Πέτερ Σόλμπεργκ και 21 από τον ομόσταυλο
του, Μίκο Χριβόνεν.
“Οι ειδικές διαδρομές είναι σχετικά σκληρές, με πολλές
πέτρες. Το έδαφος είναι στεγνό, ενώ οι πολλές πέτρες μπορούν να
εμφανιστούν στο δρόμο. Θα είναι δύσκολος αγώνας για τα ελαστικά, από ότι
έχω δει μέχρι στιγμής” τόνισε ο Σεμπάστιαν Λεμπ.
“Είναι ο πιο σκληρός αγώνας της σεζόν, αλλά θα δούμε αν
θα είναι και ο πιο δύσκολος. Υπάρχουν πολλές πέτρες στις ειδικές και
αυτό κάνει το Ακρόπολις σκληρό. Ακόμη, οι πέτρες σε συνδυασμό με την
ζέστη, ταλαιπωρούν τα ελαστικά. Ελπίζω να έχω έναν καθαρό αγώνα και να
φύγω με βαθμούς” δήλωσε ο Πέτερ Σόλμπεργκ.