Με 45 πληρώματα να δηλώνουν συμμετοχή, το 45ο Ράλλυ της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης μπήκε στην τελική ευθεία. Η αφρόκρεμα των Ελληνικών αγώνων ράλλυ, δίνει το παρών και υπόσχεται ανελέητο ανταγωνισμό και ένα απίθανο θέαμα.
Το πρόγραμμα του αγώνα περιλαμβάνει:
Την Παρασκευή 14/9 από 11:00 έως 19:00 έκθεση αγωνιστικών αυτοκινήτων, μπροστά στον Λευκό Πύργο. Ευκαιρία για μικρούς και μεγάλους να θαυμάσουν τα αγωνιστικά του αγώνα από κοντά.
Το Σάββατο 15/9 από 09:00 έως 13:00 τεχνικό έλεγχο των αγωνιστικών, στο πλακόστρωτο της Νότιας πύλης της ΔΕΘ (ΧΑΝΘ).
Στις 14:00 από τον ίδιο χώρο, Πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα με δυνατή μουσική και χορευτικά που θα γοητεύσουν.
Ταυτόχρονα, από τις 13.30 και μετά οι εθισμένοι στην αδρεναλίνη μπορούν να απολαύσουν, στην πίστα καρτ “Drive Park”, το 1st Time Attack Rally Δ.Ε.Θ. Έναν αγώνα χρονομετρημένων βασισμένο στις ίδιες προδιαγραφές ασφάλειας και χρονομέτρησης του 45ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Όταν το ρολόϊ δείξει 16.33, την θέση των Time Attackers στην πίστα καρτ παίρνει το πρώτο πλήρωμα του 45ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ., έτοιμο να δώσει την αδυσώπητη μάχη με το χρονόμετρο. 130΄λεπτά απόλυτης απόλαυσης, καθώς τα αγωνιστικά θα κυκλώνουν την 1η ΣΟΥΠΕΡ ΕΙΔΙΚΗ διαδρομή.
Κυριακή 16/9, είναι 8.35 το πρωί και στην Παλιά Εθνική Οδό Πολυγύρου – Θεσσαλονίκης δίνεται η πρώτη εκκίνηση στην 2η ειδική διαδρομή του αγώνα. 7.90 χλμ. χωρίζουν το πλήρωμα από τον τερματισμό της ειδικής στην είσοδο του χωριού Παλαιόκαστρου. Γρήγορη ειδική, τεχνική με ήπιες κλίσεις και «πονηρά» κομμάτια. Η εναλλασσόμενη ποιότητα του οδοστρώματος την κάνουν πολύ ενδιαφέρουσα. Ιδιαιτερότητα, η πολύ εύκολη πρόσβαση για τους θεατές μετά το κλείσιμο της ειδικής.
3η στην σειρά ειδική διαδρομή η ΕΚΟ-Χολομώντας με το πρώτο αγωνιστικό να εκκινεί στις 9.08. Στο ναό των ειδικών διαδρομών, με μήκος 27.96 χλμ. η αντοχή είναι το ζητούμενο. Αρχικά γρήγορη με νέο οδόστρωμα και ομαλή ανάβαση ίσως ευνοήσει τα πολύ δυνατά αγωνιστικά, στη συνέχεια όμως γίνεται αρχικά κατηφορική και μετά κλειστή με μεγάλη ποικιλία στροφών, πολύ τεχνική και απαιτητική σε ελαστικά και φρένα.
Ο πρώτος κύκλος έχει ολοκληρωθεί και τα αγωνιστικά οδεύουν προς τον Πολύγυρο όπου θα πραγματοποιήσουν ημίωρο Service. Ο δεύτερος κύκλος εκκινεί στις 12.08 με την 4η κατά σειρά ειδική διαδρομή «Πολύγυρος» και στις 12.41 η 5η ειδική διαδρομή ΕΚΟ-Χολομώντας. Ο δεύτερος κύκλος κλείνει με το δεύτερο ημίωρο Service στον Πολύγυρο.
Το πρώτο πλήρωμα, στην 6η και τελευταία ειδική διαδρομή, παίρνει εκκίνηση στις 14.51. Όσα πληρώματα έχουν καταφέρει να επιβιώσουν αγωνιστικά μέχρι εκείνη την στιγμή μπορούν να θεωρηθούν νικητές. Σχεδόν 8 χιλιόμετρα χωρίζουν τα πληρώματα από τον τερματισμό, ο οποίος είναι προγραμματισμένος να ξεκινήσει στις 15.11 στον Πολύγυρο. Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑΣ θα έχει φθάσει στο τέλος. Η απονομή των κυπέλλων και η συνέντευξη των νικητών θα γίνει δίπλα από την αψίδα τερματισμού.
Ένα Σαββατοκύριακο γεμάτο διασκέδαση, αγωνία, δράση, χαρά, λύπη, αλλά μεγάλες δόσεις αδρεναλίνης θα έχει λάβει τέλος. Ένας αγώνας για τον οποίον εργάστηκαν, βοήθησαν και υποστήριξαν εκατοντάδες άνθρωποι. Ο Α.Ο.Θ. και οι συνδιοργανωτές Δ.Ε.Θ. Α.Ε. και Helexpo Α.Ε., ευχαριστούν τους υποστηρικτές του αγώνα, EKO ΑΒΕΕ, Ζωοτροφές Τριανταφύλλου Α.Ε., Κατασκευαστική Δ. Τζαμπάζης Α.Ε., την οδική βοήθεια Interamerican αλλά και τους Δήμους Θεσσαλονίκης και Πολυγύρου. Tην Πυροσβεστική, την Αστυνομία, την Τροχαία, τους Εθελοντές Σαμαρείτες του Ερυθρού Σταυρού, την Ομάδα Πυροπροστασίας Εθελοντών Αγίου Νικολάου Χαλκιδικής, την Λέσχη Ειδικών Δυνάμεων Χαλκιδικής, τους Έλληνες Διασώστες και τις μεταφορές «Καμζέλης».
Τους χορηγούς επικοινωνίας ET3, TV100, XTV, Radio Imagine 89.7, Ράδιο Άθως 100.4, FM100, το περιοδικό AutoTriti, το ΚΤΕΛ Ν. Χαλκιδικής, τον ΟΑΣΘ και το Διαδικτυακό Ραδιοτηλεοπτικό του Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. για την ζωντανή μετάδοση του αγώνα. Τέλος ένα ευχαριστώ στον δικό μας Δημήτρη Σταρόβα, ο οποίος «δάνεισε αφιλοκερδώς» τις ιδέες και την φωνή του για το διαφημιστικό σποτ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑ.
Μακρυρράχης 26Β, Τ.Κ. 55133 Θεσσαλονίκη, Τηλ. 2310 423220, Φαξ 2310423221
ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ | |||||
Α/Α | Νο | Συμμετέχων | Οδηγός/Συνοδηγός | Αυτοκίνητο | Ο/Κ |
1 | 1 | ΚΥΡΚΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ – ΠΟΛΥΖΩΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | FORD ESCORT WRC | EE/12 | |
2 | 2 | Α.Ο.ΚΡΗΤΗΣ | ΑΝΑΠΟΛΙΩΤΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ-ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ | SEAT IBIZA KIT CAR | A/8 |
3 | 3 | ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΤΡΑΤΣΕΛΑΣ | ΖΑΧΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ-ΚΑΡΜΑΤΖΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | RENAULT CLIO WILLIAMS KIT CAR | A/8 |
4 | 4 | ΓΙΟΒΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ-ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | MITSUBISHI LANCER EVO VIII | Α/8 | |
5 | 5 | ΤΖΑΜΠΑΖΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ – ΖΑΚΧΑΙΟΣ ΝΙΚΟΣ | MITSUBISHI LANCER EVO Χ | N/4 | |
6 | 6 | Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ | ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ – ΚΥΡΛΑΓΚΙΤΣΗ ΜΑΡΙΑ | CITROEN DS3 R3T | A/7 |
7 | 7 | Λ.Α. ΒΕΡΟΙΑΣ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ | CITROEN ZX KIT CAR | ΕΕ/11 |
8 | 8 | Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ | ΤΟΨΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ – ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | MITSUBISHI LANCER EVO ΙΧ | N/4 |
9 | 9 | Λ.Α.ΒΟΛΟΥ | ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – ΕΥΤΥΧΙΑΔΗΣ ΕΥΤΥΧΗΣ | MITSUBISHI LANCER EVO ΙΧ | N/4 |
10 | 10 | Ο.Φ.Α.ΑΛΕΞ | ΚΑΛΟΥΔΗΣ ΑΚΗΣ – ΤΟΠΟΥΖΗΣ ΣΑΚΗΣ | MITSUBISHI LANCER EVO VIII | N/4 |
11 | 11 | ΒΕΛΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ – ΒΕΛΑΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | MITSUBISHI LANCER EVO IX | N/4 | |
12 | 12 | Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ | ΜΠΕΣΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ-ΝΑΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | VW GOLF III KIT CAR | A/8 |
13 | 14 | Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ-ΓΚΑΓΚΑΣΤΑΘΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | CITROEN ZX KIT CAR | EE/10 |
14 | 15 | ΣΤΑΦΥΛΟΠΑΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ-ΣΤΕΡΓΙΟΥΛΑΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ | OPEL ASTRA OPC | A/8 | |
15 | 16 | Α.Ο.ΚΡΗΤΗΣ | ΠΕΡΑΚΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ – ΚΟΥΡΟΥΓΚΙΑΟΥΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | PEUGEOT 206 XS KIT CAR | A/6 |
16 | 17 | ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ – ΚΟΛΛΑΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | HONDA CIVIC TYPE R | A/7 | |
17 | 18 | Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ | ΒΑΛΑΒΑΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ – ΤΣΑΒΔΑΡΙΔΗΣ ΜΕΝΕΛΑΟΣ | HONDA CIVIC TYPE R | A/7 |
18 | 19 | Α.Ο.Π. | ΚΑΡΠΑΝΟΣ ΝΙΚΟΣ – ΚΑΡΠΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | MITSUBISHI LANCER EVO X | N/4 |
19 | 20 | Λ.Α. ΝΑΟΥΣΣΑΣ | ΜΠΑΤΣΑΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ – ΜΠΑΤΣΑΡΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | MITSUBISHI LANCER EVO VIII | A/8 |
20 | 21 | “RO-NI” – ΝΤΖΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΣ | PEUGEOT 207 R3T | A/7 | |
21 | 22 | Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ | ΜΠΑΞΕΒΑΝΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ – ΡΕΝΤΖΟΥΛΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | HONDA CIVIC TYPE R | A/7 |
22 | 23 | Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ | ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΜΙΛΤΟΣ-ΜΑΥΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | VW GOLF II | E/11 |
23 | 24 | ΑΡΓΥΡΙΟΥ ΚΩΣΤΑΣ – ΓΚΑΛΦΑΣ ΝΙΚΟΣ | PEUGEOT 106 S16 | EA/6 | |
24 | 25 | ΚΥΡΙΑΖΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ – ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΣΠΥΡΟΣ | CITROEN SAXO VTS | N/2 | |
25 | 26 | Α.Λ.Α.Λ. | ΦΟΥΡΛΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ-ΠΑΠΠΑ ΕΛΕΝΗ | HONDA CIVIC | ΕE/10 |
26 | 27 | ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ – ΣΕΡΣΕΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | SEAT IBIZA GTI 16V | EA/7 | |
27 | 28 | ΤΑΣΣΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ-ΔΑΜΑΛΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ | RENAULT CLIO RS | A/7 | |
28 | 29 | ΠΑΤΣΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ – ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | RENAULT CLIO WILLIAMS | ΕΑ/7 | |
29 | 30 | Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ | ΛΑΚΗΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ-ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | SEAT IBIZA | EA/7 |
30 | 31 | Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ | ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΜΑΥΡΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ | SUZUKI SWIFT SPORT | Ν/2 |
31 | 32 | ΚΥΠΑΡΙΣΣΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ – ΚΑΡΛΙΩΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | PEUGEOT 106 S16 | EA/6 | |
32 | 33 | Λ.Α.Μ.Σ. | ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ – ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | PEUGEOT 106 S16 | EA/6 |
33 | 34 | ¨ΑΡΜΑ¨ RALLY TEAM | ΛΟΛΑΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ-”ARMAKI” | NISSAN MICRA 1.6 | N/2 |
34 | 35 | Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ | ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΣΙΜΟΣ-ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | CITROEN SAXO VTS | N/2 |
35 | 36 | Λ.Α. ΒΕΡΟΙΑΣ | ΤΡΙΧΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ – ΚΑΠΑΡΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ | CITROEN XSARA | ΕA/7 |
36 | 37 | ΑΝΑΔΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ-ΜΑΚΡΙΝΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ | RENAULT CLIO SPORT | A/7 | |
37 | 38 | ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ – ΤΣΑΚΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | SEAT IBIZA 16V | EA/7 | |
38 | 39 | ΚΟΚΚΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ-ΚΟΥΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | CITROEN SAXO VTS | A/6 | |
39 | 40 | ΤΟΨΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ- | PEUGEOT 106 S16 | EA/6 | |
40 | 41 | ΣΑΡΗΤΣΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ-ΒΛΑΧΑΚΗΣ ΣΑΒΒΑΣ | PEUGEOT 306 S16 | EA/7 | |
41 | 42 | .r | ΣΑΜΑΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ-ΜΗΛΙΑΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | NISSAN NOTE 1.6 | N/2 |
42 | 43 | ΜΟΣΧΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ – ΖΕΛΛΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | PEUGEOT 205 GTI | EE/11 | |
43 | 44 | Α.ΛΕ.ΞΑΝΘΗΣ | ΞΕΝΟΚΩΣΤΑΣ ΚΩΣΤΑΣ – ΡΟΜΠΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ | TOYOTA STARLET | EE/10 |
44 | 45 | Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ | ΜΕΡΜΗΓΚΑ ΟΛΓΑ – ΚΑΤΣΙΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | CITROEN SAXO VTS | A/6 |
45 | 46 | Ο.Φ.Α. ΔΡΑΜΑΣ | ΤΑΜΠΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ-ΤΣΙΚΟΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | PEUGEOT 205 RALLYE | EE/9 |