Τρίτη συνεχόμενη νίκη για τον Sebastian Vettel που θριάμβευσε στην πίστα Yeongam της Κορέας και πλέον οδηγεί το Πρωτάθλημα! Στη 2η θέση τερμάτισε ο Mark Webber, ενώ 3ος ήταν ο Fernando Alonso. 12ο 1-2 σε αγώνα για την Red Bull που έρχεται όλο και πιο κοντά στο νταμπλ.
Καρδιοχτύπησε στο τέλος ο Γερμανός 2 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής καθώς το εμπρός δεξί λάστιχο της RB8 είχε υποστεί σημαντική φθορά και οι μηχανικοί του του ζητούσαν επιτακτικά να είναι πολύ προσεκτικός.
Πολύς καλός αγώνας από τον Felipe Massa που αν τον άφηναν από την Ferrari θα μπορούσε να είχε ανέβει στο βάθρο αφού σε αρκετά σημεία του αγώνα ήταν ταχύτερος του Alonso. Ο Kimi Raikkonen έφερε την αναβαθμισμένη Lotus E20 στην 5η θέση, ενώ ο Nico Hulkenberg τερμάτισε 6ος έπειτα από εξαιρετικό αγώνα και έχοντας ως highlight το διπλό προσπέρασμα σε Grosjean – Hamilton.
O Γάλλος (Grosjean) τερμάτισε τελικά στην 7η θέση. Ακολούθησαν οι πιλότοι της Scuderia Toro Rosso που έκαναν απίστευτο αγώνα με τον Jean-Eric Vergne να τερματίζει 8ος και τον Daniel Ricciardo που είχε ξεκινήσει από την 21η θέση λόγω ποινής που είχε δεχθεί για αλλαγή κιβωτίου, είδε 9ος την καρό σημαία. Μόλις 10ος ο Lewis Hamilton που ταλαιπωρήθηκε καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα από τα ελαστικά του.
Τραγική εμφάνιση από τη McLaren που είδε τον Jenson Button να πέφτει θύμα του Kamui Kobayashi που ως καμικάζι έπεσε πάνω του λίγες στροφές μετά την εκκίνηση. Η βρετανική ομάδα έχασε πλέον τη 2η θέση στη βαθμολογία των κατασκευαστών από τη Ferrari.
Το Πρωτάθλημα συνεχίζεται στις 28 του μηνός με τον αγώνα της Ινδίας.
Σε έναν αγώνα που ουσιαστικά όλα κρίθηκαν στην εκκίνηση, που οι περισσότερες μάχες διεξήχθησαν από το μέσον της βαθμολογούμενης δεκάδας και πίσω και εντέλει σε έναν αγώνα που δεν ήταν σίγουρα από τους πιο θεαματικούς της χρονιάς, ο Sebastian Vettel κυριάρχησε απόλυτα στο GP Κορέας και πήρε την 3η συνεχόμενη νίκη και 4η για το 2012, ενώ ταυτόχρονα πέρασε και για πρώτη φορά στην κορυφή της βαθμολογίας, αφήνοντας πίσω του κατά έξι βαθμούς τον Fernando Alonso με τη Ferrari. Στην 25η νίκη της καριέρας του λοιπόν (33η για τη Red Bull), ο νεαρός Γερμανός πρωταθλητής επιβεβαίωσε με εξαιρετικό τρόπο την ανωτερότητα της Red Bull στους τελευταίους αγώνες και.. έκλεισε το μάτι στους λάτρεις του στοιχήματος ότι θα πρέπει μάλλον να ποντάρουν όλα τους τα χρήματα σε αυτόν για την κατάκτηση του 3ου συνεχόμενου τίτλου στους εναπομείναντες τέσσερις αγώνες.
Παρότι λοιπόν δεν ξεκίνησε από την πρώτη θέση με καλές καιρικές συνθήκες στην πίστα Yeongam, ο Sebastian Vettel κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τον ομόσταυλό του Mark Webber από την πρώτη κιόλας στροφή μετά την εκκίνηση και διατήρησε την πρωτοπορία μέχρι τη στιγμή που συνάντησε την καρό σημαία. Καλή εκκίνηση έκανε και ο Fernando Alonso και κατάφερε να περάσει τον Lewis Hamilton με τη McLaren, ο οποίος έδωσε μάχη με τη Lotus του Kimi Raikkonen. Ο Φιλανδός προσπάθησε να περάσει τον Hamilton κατά τη διάρκεια της εκκίνησης αλλά δεν τα κατάφερε και σαν να μην έφτανε αυτό είδε και τον Felipe Massa με τη δεύτερη Ferrari να τον περνάει. Έτσι ο Raikkonen στην αρχή του αγώνα έπεσε 6ος.
Το μεγάλο «δράμα» εξελίχτηκε πιο πίσω όταν ο Kamui Kobayashi στριμώχτηκε με τη Sauber ανάμεσα στους Nico Rosberg με Mercedes και Jenson Button με McLaren στο φρενάρισμα της μεγάλης ευθείας. Ο Ιάπωνας «καμικάζι» λοιπόν με έναν… σμπάρο χτύπησε δύο τρυγόνια έχοντας καθώς είχε επαφή και με τους δύο και τους οδήγησε σε εγκατάλειψη ενώ ο ίδιος χρειάστηκε να επισκεφτεί τα pit της Sauber για αλλαγή ελαστικών και εμπρός πτέρυγας. Ο Sergio Perez ήταν από τους κερδισμένους της εκκίνησης καθώς βρέθηκε στην 9η θέση, μπροστά από τον Michael Schumacher που έμεινε 10ος.
Ο πρώτοι γύροι του αγώνα έγιναν υπό ένα περίεργο καθεστώς λόγω της ολιγορίας των υπευθύνων του αγώνα. Η Mercedes του Rosberg είχε σταματήσει στην άκρη της πίστας ακριβώς μέσα στη ζώνη του DRS, με τις κίτρινες σημαίες να έχουν βγει και να μην επιτρέπουν στους οδηγούς το προσπέρασμα. Συνεπώς, ο αλυτάρχης του αγώνα απαγόρεψε τη χρήση του DRS, μέχρι να απομακρυνθούν οι κίτρινες σημαίες, κάτι που έγινε στο 10ο γύρο. Το σίγουρο είναι ότι αυτό βοήθησε αρκετά τους προπορευόμενους και καθόλου το θέαμα.
Στο 14ο γύρο ξεκίνησε ο χορός των pit stop, με τον Lewis Hamilton να κάνει την αρχή. Στον επόμενο γύρο ακολούθησαν οι Webber, Massa και Raikkonen και αμέσως μετά μπήκαν οι Vettel και Alonso. Όλοι άλλαξαν τα ελαστικά της πολύ μαλακής γόμας με ένα σετ της μαλακής για το 2ο stint τους. Οι θέσεις των πρώτων δεν άλλαξαν μετά τα pit stop. Λίγο αργότερα ο Felipe Massa κατάφερε να περάσει τον Lewis Hamilton και να πάρει την 4η θέση. Η McLaren του Hamilton αντιμετώπιζε ένα μικρό πρόβλημα τόσο με τα ελαστικά όσο και με την πίσω ανάρτηση όπως δήλωσε ο ίδιος μετά το τέλος του αγώνα, κάτι που δεν βοήθησε τον Βρετανό να κρατήσει πίσω του τον Kimi Raikkonen, ο οποίος επίσης τον πέρασε και τον έριξε στην 6η θέση. Ο Hamilton όμως έδειξε το τεράστιο μαχητικό του πνεύμα και αμέσως μετά κατάφερε να ξαναπεράσει τον Φινλανδό της Lotus. Τα ελαστικά του Hamilton όμως δεν άντεξαν και αναγκάστηκε να μπει στα pit στον 26ο γύρο για να τα αλλάξει.
Στον 31ο γύρο ο Romain Grosjean μπήκε στα pit για δεύτερη φορά, ανοίγοντας το χορό των pit stop. Ο Mark Webber ακολούθησε στον 32ο γύρο για τη δική του αλλαγή. Στον επόμενο γύρο μπήκε και ο Fernando Alonso ενώ δύο γύρους αργότερα ακολούθησαν οι Vettel, Massa και Raikkonen. Όλοι άλλαξαν τη μαλακή γόμα με άλλο ένα σετ μαλακής γόμας και διατήρησαν τις θέσεις που είχαν στην πίστα και πριν από το pit stop. Κερδισμένος ο Webber, που αύξησε τη διαφορά του από τον Alonso και πλησίασε λίγο τον Vettel.
Ο Vettel φυσικά δεν είχε κανένα πρόβλημα και με μερικούς γρήγορους γύρους αύξησε πάλι τη διαφορά ενώ αντίστοιχα γρήγορος ήταν ο Felipe Massa, ο οποίος όμως πήρε ευθεία εντολή από τη Ferrari να κόψει ρυθμό και να μείνει πίσω από τον Alonso. Πιο πίσω ο Lewis Hamilton εξακολουθούσε να αντιμετωπίζει προβλήματα με τα ελαστικά του και αναγκάστηκε να μπει στα pit για 3η φορά και να πέσει στη 10η θέση, πίσω από τον Vergne και ακόμα πιο πίσω από τον Ricciardo, με τις δύο Toro Rosso να συνεχίζουν να εντυπωσιάζουν και να βρίσκονται αμφότερες εντός βαθμών.
Στους τελευταίους γύρους ο Vettel έκανε βόλτα, προσέχοντας τα ελαστικά του για να φτάσει μέχρι τον τερματισμό. Ο Webber στη 2η θέση έλεγχε άνετα τη διαφορά του από τον Alonso, ο οποίος έκανε μια προσπάθεια να πλησιάσει. Ο Felipe Massa ήταν επίσης άνετα στην 4η θέση, που θα μπορούσε να είναι 3η αλλά στην άλλη πλευρά της ζυγαριάς βρισκόταν η ανανέωση του συμβολαίου του με τη Ferrari. Ο Kimi Raikkonen έκανε μοναχικό αγώνα στην 5η θέση και τερμάτισε σε αυτήν, όπως και οι Nico Hulkenberg με Force India και Romain Grosjean με Lotus στις θέσεις 6 και 7 αντίστοιχα. Ο Jean-Eric Vergne πέρασε τον Daniele Ricciardo και πήρε την 8η θέση, αφήνοντας τον Αυστραλό στην 9η ενώ ο ταλαιπωρημένος Lewis Hamilton συμπλήρωσε τη 10άδα.
Μετά το GP Κορέας ο Vettel πέρασε στην 1η θέση της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος Οδηγών με 215 βαθμούς, με τον Alonso να φτάνει στους 209 βαθμούς και να πέφτει στη 2η θέση. Ο Raikkonen διατηρήθηκε στην 3η θέση της βαθμολογίας με 167 βαθμούς με 4 αγώνες να απομένουν.