Sotirchos Engineering Racing Team του Βαγγέλη Σωτήρχου:
Λίγα λόγια για τον Βαγγέλη Σωτήρχο
Είναι γεννημένος το 1988 στο Καπανδρίτι Αττικής, από μικρός ήταν λάτρης των αγώνων αυτοκινήτου επηρεασμένος και από τον οικογενειακό κύκλο. Έχει τελειώσει το πτυχίο και μεταπτυχιακό του ως Μηχανολόγος Μηχανικός στην Μ.Βρετανία. Πέρα από τους αγώνες με τα buggy έχει εμπλακεί και σε αγώνες αυτοκινήτου ως συνοδηγός του Φίλων Παπαδόπουλου με ένα Peugeot 206. Αρχίζοντας την κατασκευή των buggy ήταν καθαρά ως hobby αλλά στην πορεία το είδε πιο σοβαρά και για αυτό δημιουργήθηκε η SotirchosEngineeringRacingTeam όπου δεν το κρύβει ότι θα μπορούσε να αναλάβει την κατασκευή buggy για λογαριασμό τρίτων.
Βαγγέλης Σωτήρχος: Ήταν αρχές του 2009 όταν ξεκίνησε η κατασκευή του πρώτου buggy, και αυτό μετά από πολύ ψάξιμο στο διαδίκτυο για το τι θα μπορούσα να κατασκευάσω μόνος μου. Η απόφαση ήταν να κατασκευάσω ένα buggy βασισμένο στα σχέδια μίας Αυστραλιανής εταιρίας (Edge) η οποία ειδικευόταν σε τέτοιου είδους οχήματα. Τα σχέδια αγοράσθηκαν και η κατασκευή ξεκίνησε. Η διάρκεια ολοκλήρωσης αυτού του project κράτησε ούτε λίγο ούτε πολύ λίγο, πάνω από 3 χρόνια μιας και η ολοκλήρωση των σπουδών μου στην Αγγλία ήταν προτεραιότητα. Κατά την διάρκεια της κατασκευής του buggy έγιναν αρκετές αλλαγές στον κλωβό ασφαλείας για περισσότερη ασφάλεια, στην ανάρτηση τα φρένα όπως και στα ψαλίδια. Η επιλογή του κινητήρα ήταν μια SuzukiHayabusa και ο λόγος ήταν ο μεγάλος κυβισμός και η μεγάλη ροπή του σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Μέτα τις πρώτες δοκιμές διαπιστώθηκε ότι δεν ήταν τόσο οδηγικά ευχάριστο όσο θα θέλαμε και έτσι ξεκίνησαν τα σχέδια για την ανανέωση του μπροστινού συστήματος καθώς το συγκεκριμένο όχημα ήταν σχεδιασμένο από τους Αυστραλούς για χρήση σε μεγάλες αμμώδεις εκτάσεις με μεγάλους αμμόλοφους κάτι το οποίο δεν υπάρχει στα ελληνικά δεδομένα. Μετά από αρκετή μελέτη το μπροστινό σύστημα επανασχεδιάστηκε και ‘’ξανακτίστηκε’ από την αρχή κάνοντας το πιο φιλικό και ποιο ευέλικτο στα ελληνικά δεδομένα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά του Buggy
Πλαίσιο: Σωληνωτό πλαίσιο (roll cage)
Σύστημα διεύθυνσης: Γρήγορη αγωνιστική κρεμαγιέρα
Κινητήρας: Suzuki Hayabusa 1300cc2008 model
Μετάδοση: 6αρι κιβώτιο της Hayabusaμε σειριακή επιλογή
Εμπρός ανάρτηση: Παράλληλα διπλά σε σχήμα “A” πλήρως ρυθμιζόμενα σε κάμπερ και κάστερ, όπως επίσης κάνοντας χρήση custom coilover ανάρτηση της Bilstein
Πίσω ανάρτηση: Παράλληλα διπλά σε σχήμα “A” πλήρως ρυθμιζόμενα σε κάμπερ και κάστερ, όπως επίσης κάνοντας χρήση custom coilover ανάρτηση της FOX
Φρένα: δίσκους 320 χιλιοστά σε κάθε τροχό με τετραπίστονες TOKICO δαγκάνες
Εξάτμιση: Full Yoshimura 4 σε 2 σε 1
Τροχοί: 175/65/14 χώμα – 185/60/14 άσφαλτο
Συνολικό μήκος: 3.000 χιλιοστά
Συνολικό πλάτος: 1.930 χιλιοστά
Συνολικό ύψος: 1.566 χιλιοστά
Περίπου. Βάρος: 600kg
Τελική ταχύτητα: 200 + kph
Επιτάχυνση: 0-100 kph, σε 4 δευτερόλεπτα
Εξοπλισμός ασφαλείας: κάθισμα Sparco Pro ADV, Lifeline πυροσβεστήρας.
https://el-gr.facebook.com/SotirchosEngineeringRacingTeam
Βελτίωση και ενίσχυση σε ανάρτηση,ψαλίδια και πλαίσιο μπροστά για μεγαλύτερη αντοχή και καλύτερη οδηγική συμπεριφορά:
το buggy έτοιμο και οι πρώτες δοκιμές μετά τη βελτίωση σε πλαίσιο και ανάρτηση
Κείμενο: Χρήστος Ξενοκώστας