Η καλή μέρα, λένε πως φαίνεται από το πρωί, για τους Καραβασίλη – Καρλιώτη φάνηκε από το απόγευμα του Σαββάτου, όταν τερμάτισαν το λευκό Honda Civic Type R στην πρώτη θέση της πρώτης ειδικής διαδρομής του αγώνα. Πρώτοι γενικής, πρώτοι F2, πρώτοι Α7 η «συγκομιδή» για τους Χαλκιδικιώτες.
Τα 10 δευτερόλεπτα «μαξιλαράκι», μετά και το «Κουστοσχώρι 1» ήταν αρκετά για να αποσβέσουν την «επίθεση» που δέχθηκαν στο «Σέλι» από τους τελικά δεύτερους γενικής Τζαμπάζη – Πολυζώη με Mitsubishi Lancer Evo X. Τρίτοι στην γενική κατάταξη μετά από ένα «μουδιασμένο» ξεκίνημα οι Καρσανίδη- Τηλιόπουλος με VW Golf II.
Τέταρτοι γενικής και δεύτεροι στην F2 οι Κουμποτής – Μαυροματίδης με Peugeot 106 S16 με τους νεαρούς πρωτοεμφανιζόμενους Δήμου – Ντίτορα να κάνουν έναν εκπληκτικό πρώτο αγώνα ράλλυ τερματίζοντας το Peugeot 106 S 16 στην 5η θέση γενικής, την 2η στην Α6 και την 3η θέση στη F2. Στην 6η θέση γενικής και 3η θέση στην Α6 τερμάτισαν οι Δημητρίου – Δημητρίου με Peugeot 106 S16.
Στην κατηγορία Α7 στην 2η θέση τερμάτισαν οι Βαλαβάνης – Καπάρας με Honda Civic Type R ενώ στην 3η θέση οι Μπακιρτζόπουλος – Θωμόπουλος με Peugeot 206 RC.
Πιο δύσκολη για όλα τα πληρώματα αποδείχθηκε η ειδική διαδρομή «Σέλι» η οποία είναι ιδιαίτερα απαιτητική στα φρένα, καθώς είναι κατηφορική για 10+ χιλιόμετρα. Στα «τελειώματα» ήταν το σημείο όπου είχε έξοδο το αυτοκίνητο της οργάνωσης με το 0 στις πόρτες και πάνω στο οποίο «έπεσαν» οι Παυλίδης – Κυρλαγκίτση. Αποτέλεσμα, να πάρει φωτιά το Citroen DS3 R3T Maxi και να μεταφερθεί το πλήρωμα στο Γενικό Νοσοκομείο Βέροιας για καθαρά προληπτικούς λόγους χωρίς ιδιαίτερους τραυματισμούς. Παγίδα όμως αποδείχθηκε και για τους Τριχίδη – Τριχίδη ο «Σέλι» οι οποίοι βγήκαν αλώβητοι από την κατεστραμμένη Citroen Xsara VTS. Τέλος τον αγώνα δεν τερμάτισαν και οι Κωνσταντινίδης – Κωνσταντινίδης οι οποίοι εγκατέλειψαν μετά την 2η ειδική με προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων και τα φρένα.