1η μέρα
Παραδοσιακά, όπως έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια, το Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Η φετινή του εκδοχή δε θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση, με κάθε ημέρα να προσμετρά ξεχωριστά στο εθνικό Πρωτάθλημα. Οι κακές καιρικές συνθήκες δυσκόλεψαν, όπως ήταν φυσιολογικό, και τους Έλληνες οδηγούς, και καθόρισαν το τελικό αποτέλεσμα. Οι Αθανασούλας-Ζακχαίος με το Skoda Fabia R5 ήταν μακράν ταχύτεροι των υπολοίπων, όντας στο κυνήγι των πρωταγωνιστών του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ. Έτσι, φυσιολογικά επικράτησαν στον πρώτο ελληνικό αγώνα, αποκομίζοντας το μέγιστο αριθμό βαθμών. Βέβαια, με μόλις έναν αγώνα να απομένει για την ολοκλήρωση του θεσμού, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη μάχη του τίτλου, ο οποίος και καταλήγει, σύμφωνα με τη λογική, στους Κύρκο-Πολυζώη. Το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer EVO IX μπορεί να στάθηκε άτυχο σήμερα, αφού μία έξοδος στην 1η ειδική τούς κόστισε περισσότερο από 20 λεπτά -μέχρι να επαναφέρουν το αυτοκίνητο στο δρόμο- και εντέλει τις όποιες ελπίδες τους για διάκριση, όμως η εγκατάλειψη των Βασίλη και Γιάννη Βελάνη από ηλεκτρικά στο Mitsubishi Lancer EVO IX τούς φέρνει αγκαλιά με τον τίτλο.
Με τους Κύρκο και Βελάνη εκτός μάχης, οι Κύπριοι Παντελή-Κωνσταντίνου με το Mitsubishi Lancer EVO X κατάφεραν να τερματίσουν στη 2η θέση της ελληνικής κατάταξης, αν και δεν έχουν δικαίωμα συγκομιδής βαθμών στο Παν.Π. Ράλλυ. Πίσω τους, το βάθρο συμπλήρωσαν οι Λαϊνόπουλος-Κολοτούρος με το Subaru Impreza, χωρίς να απειληθούν και αφού πραγματοποίησαν πολύ καλό αγώνα. Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν οι Παυλίδης-Πετρόπουλος στην πρώτη τους με το Mitsubishi Lancer EVO IX και οι Κωνσταντάκος-Σιδεράκης με το Subaru Impreza, έχοντας τη δική τους μάχη, που κρίθηκε μόλις στα 10 δευτερόλεπτα υπέρ των πρώτων. Στη μάχη βρέθηκαν και οι Γαζετάς-Φασκιώτης με το Lancer EVO VIII, που περιορίστηκαν στην 6η θέση της Γενικής, μόλις 1,3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Κωνσταντάκο.
Η πιο ενδιαφέρουσα μάχη της ημέρας, όμως, δόθηκε στην F2, ανάμεσα στους Μποζιονέλο-Παναρίτη με το Ford Escort και τους Λευκαδίτη-Τσιούκα με το Peugeot 206, με τελικούς νικητές τους δεύτερους, έπειτα από ποινή 10 δευτερολέπτων στους πρώτους και ενώ τους χώριζαν μόλις 0,2 δλ. υπέρ του πληρώματος του Escort. Αύριο είναι μια άλλη ημέρα για τους Έλληνες οδηγούς, και μάλιστα με υψηλότερο συντελεστή από ό,τι σήμερα, ενώ το ενδιαφέρον παραμένει στο ίδιο υψηλό επίπεδο.
2η μέρα
Η δεύτερη ημέρα του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις μπορεί να μην ολοκληρώθηκε, αλλά, από τη στιγμή που καλύφθηκαν τα απαιτούμενα από τον κανονισμό χιλιόμετρα, ο αγώνας προσμετρά κανονικά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Έτσι, με τους Αθανασούλα-Ζακχαίο να κερδίζουν και τη δεύτερη ημέρα του εθνικού μας αγώνα με το Skoda Fabia R5 με σημαντική διαφορά, η 2η θέση ήταν αρκετή για τους Λάμπρο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη ώστε να τους χαρίσει τον τέταρτο τίτλο του Πρωταθλητή Ελλάδος στην καριέρα τους. Ο Έλληνας οδηγός, γνωρίζοντας ότι με το Lancer EVO IX δεν μπορούσε να ακολουθήσει το ρυθμό του Αθανασούλα, έλεγξε το συναγωνισμό, απέφυγε το ρίσκο και, ουσιαστικά, με τον τρόπο αυτόν εξασφάλισε και μαθηματικά το Πρωτάθλημα.
Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με ακόμα ένα Lancer EVO IX, που επίσης απέφυγαν τα λάθη και, μετά τη χθεσινή τους ατυχία, όταν και εγκατέλειψαν από ηλεκτρικά, κατάφεραν να τερματίσουν στο βάθρο. Πίσω τους βρέθηκαν οι Κύπριοι Παντελή-Κωνσταντίνου με ακόμα ένα Lancer, αλλά δέκατης γενιάς. Οι τελευταίοι είχαν τη δική τους μάχη με τους Νιώρα-Κακαλή με το Subaru Impreza N12, επικρατώντας στο τέλος στις λεπτομέρειες επί του πληρώματος του ιαπωνικού σεντάν. Την πρώτη οκτάδα συμπλήρωσαν οι Κύπριοι Γιάνγκου-Παντελή με ακόμα ένα Lancer EVO IX, οι Παυλίδης-Πετρόπουλος με ίδιο αυτοκίνητο και οι Ζούνης-Ιντζόγλου με το Subaru Impreza. Η νίκη στην κατηγορία F2 κατέληξε στα χέρια των Λευκαδίτη-Τσιούκα με το Peugeot 206, οι οποίοι και διπλασίασαν τις επιτυχίες τους, μετά τη χθεσινή που σημείωσαν στο πρώτο σκέλος.
Επόμενος και τελευταίος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ είναι το ασφάλτινο Ράλλυ Αμάρυνθος, στις 24-25 Οκτωβρίου.