Το Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2015, έπεσε η αυλαία του Επάθλου Ράλλυ Κεντρικής Ελλάδος, με το “3o Athens Rally Sprint” που πραγματοποιήθηκε υπό δύσκολες καιρικές συνθήκες στην αγαπημένη ειδική διαδρομής “Άγιος Μερκούριος” και είχε ως νικητές τους Πάνο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη (Mitsubishi Lancer EVO IX).
Το 3ο Athens Rally Sprint, που διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), ήταν αφιερωμένο στην μνήμη μιας κορυφαίας μορφής του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού, που έφυγε πρόσφατα από κοντά μας, του Γιώργου Ραπτόπουλου.
Ρυθμιστής της εξέλιξης του αγώνα αποδείχθηκε ο καιρός, αφού η βροχή και η ομίχλη δημιούργησαν δύσκολες συνθήκες για τα 56 πληρώματα που βρέθηκαν στην εκκίνηση του αγώνα, που είχε ως επίκεντρο τους Θρακομακεδόνες. Η ειδική διαδρομή, που πραγματοποιήθηκε δύο φορές με κατεύθυνση από τα Βασιλικά Κτήματα Τατοΐου προς τη Μαλακάσα, αποδείχθηκε ιδιαίτερα απαιτητική για τους αγωνιζόμενους, ενώ παρά τις κακές καιρικές συνθήκες, σημαντικός ήταν ο αριθμός των θεατών που “τίμησε” τον αγώνα με την παρουσία του.
Σε επίπεδο αποτελεσμάτων, νικητές αναδείχθηκαν οι Πάνος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer EVO VIII), οι οποίοι σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο και στα δύο περάσματα και επικράτησαν ταυτόχρονα, στην κατηγορία Α και στην κλάση Α/8. Στη δεύτερη θέση και πολύ κοντά στους νικητές, ολοκλήρωσαν οι Βασίλης Ζάχος-Βαγγέλης Ασπρόμουγγος (Citroen C2 R2) που παρά το βρεγμένο οδόστρωμα κινήθηκαν ταχύτατα και διεκδίκησαν στα ίσια τη νίκη, κάτι που φαίνεται από την τελική διαφορά των μόλις 1,24 δευτερολέπτων που τους χώρισαν από την κορυφή. Φυσικά, το πλήρωμα κέρδισε την κατηγορία F2 και την κλάση Α/6. Την τριάδα του βάθρου, συμπλήρωσαν οι Λευτέρης Μανιαδάκης-Βάσω Αραπάκου (Mitsubishi Lancer EVO IX), που στο πρώτο πέρασμα δεν έκαναν την ιδανική επιλογή στις πιέσεις των ελαστικών τους για τις συνθήκες που επικρατούσαν στην ειδική διαδρομή, επικρατώντας πάντως στην Κατηγορία Ν και στην κλάση Ν/4.
Στην τέταρτη θέση, βρέθηκαν οι Πάρης Τασιόπουλος-Παναγιώτα Δελαγραμμάτικα (Citroen Saxo VTs), ενώ την εξάδα συμπλήρωσαν οι Ανδρέας Ντόφης-Ελένη Μαλακτάρη (Citroen C2 R2) και Διονύσης Γιαννούλης-Βασίλης Μπάτζανος (Peugeot 106 S16), οι οποίοι επικράτησαν στην κλάση Ν/2. Μάλιστα, το συγκεκριμένο πλήρωμα είχε μάχη με τους Γιώργο Ντέκα-Φώτη Χειλάκη (Citroen Saxo VTs) και Γιάννη Σύλλα-Σπύρο Μαυροειδάκο (Citroen Saxo VTs), οι οποίοι ακολούθησαν στη γενική κατάταξη και συμπλήρωσαν την τριάδα της Ν/2, καταδεικνύοντας για ακόμη μια φορά τον υψηλό βαθμό ανταγωνιστικότητας της εν λόγω κλάσης, στα ασφάλτινα ράλλυ. Στην κατηγορία Ε, νικητές αναδείχθηκαν οι Γιώργος Σεβνταλής-Γιώργος Μάρας (Opel Kadett), ενώ στα Ιστορικά καλύτεροι αποδείχθηκαν οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR). Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα, συγκαταλέγονται αυτές των Νίκου Ζάχου-Ηλία Παναγιωτούνη (Mitsubishi Lancer EVO VI) με πρόβλημα στην τουρμπίνα του αυτοκινήτου τους και των Ξενοφώντα Νικολόπουλου-Αλέξανδρου Τσιάπα (Mitsubishi Lancer EVO VI), επίσης από πρόβλημα μηχανικής φύσης.
Το 3ο Athens Rally Sprint έδειξε ξανά πόσο δημοφιλής αγώνας είναι, αφού σε συνδυασμό με μια ειδική διαδρομή που γοητεύει πληρώματα και θεατές, όπως η ειδική διαδρομή “Άγιος Μερκούριος” προκάλεσε για ακόμη μια φορά μεγάλο ενδιαφέρον, με έντονο συναγωνισμό και εξαιρετικές επιδόσεις σε αγωνιστικό επίπεδο.