Στην τελική ευθεία έχει εισέλθει η διοργάνωση του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος του 2016, το οποίο εκκινεί από το Ζάππειο Μέγαρο την προσεχή Παρασκευή 27 Μαΐου στις 11:00.
Από την ράμπα της εκκίνησης θα περάσουν 78 πανέμορφα κλασικά αυτοκίνητα, 35 για την κατηγορία Sporting και 43 για την κατηγορία Regularity.
Ανάμεσά τους θα βρίσκονται οι θριαμβευτές του περσινού αγώνα και για τις δύο κατηγορίες «Pedro» – E. Baldaccini με Lancia Delta Integrale 16V του 1990 (Sporting) και P. Marcatilj – F. Gianmarino με Porsche 911 2.0 SWB του 1967 (Regularity), οι οποίοι μάλιστα αναδείχθηκαν πέρσι Πρωταθλητές στους αντίστοιχους θεσμούς της FIA.
Υπενθυμίζουμε ότι το διαδικαστικό μέρος της ξεχωριστής αυτής γιορτής του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα ξεκινήσει την Πέμπτη 26 Μαΐου στις 15:00, στην έδρα της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος στο Ποδηλατοδρόμιο του ΟΑΚΑ για τη διαδικασία του Τεχνικού και του Διοικητικού Ελέγχου.
Της επομένη, μετά την Τελετή Εκκίνησης του Ζαππείου, τα πληρώματα του αγώνα θα κατευθυνθούν προς την Πελοπόννησο για καταλήξουν το Ναύπλιο, την πανέμορφη και μεγάλης ιστορικής σημασίας πρώτη πρωτεύουσα της Ελλάδας, η οποία φιλοξενεί φέτος επί τριήμερο το Διοικητικό Κέντρο του αγώνα και φυσικά όλα τα πληρώματα.
Σημειώστε πως φέτος η Sporting σχεδίαση του αγώνα, η οποίο ξεκινά με το πρώτο σκέλος σε χώμα και τα υπόλοιπα δύο σε άσφαλτο περιλαμβάνει 19 Ειδικές Διαδρομές μήκους 255 χλμ. και έχει συνολικό μήκος 940 χλμ., είναι δηλαδή ένα πραγματικά σκληρό και απαιτητικό Ράλλυ βγαλμένο μέσα από την ιστορία του εθνικού μας αγώνα. Αντιστοίχως το regularity σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος είναι εξίσου απαιτητικό για πληρώματα και αυτοκίνητα, αφού έχει συνολικό μήκος 860 χλμ. και περιλαμβάνει 27 Ειδικές Διαδρομές ακριβείας με 45 χρονομετρήσεις.
Πρώτο ραντεβού λοιπόν στο Ζάππειο την Παρασκευή 27 Μαΐου, στη ράμπα της Εκκίνησης, για να ζήσουμε από κοντά την ιστορία των τεσσάρων τροχών, αφού τα αυτοκίνητα που θα βρίσκονται εκεί καλύπτουν ένα σημαντικό τμήμα της ιστορίας της αυτοκίνησης -από το 1958 το παλαιότερο έως το 1990 το νεώτερο- και μάλιστα παρουσιάζονται είτε σε έκδοση δρόμου, είτε σε αγωνιστική.