Το διήμερο 3-4 Σεπτεμβρίου σήμανε την εκκίνηση του β’ μισού των ελληνικών αγώνων, με τους Γιάννη Μπαντούνα-Κώστα Σούκουλη να επικρατούν στο 2ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ που διεξήχθη στην Κορινθία, με Mitsubishi Lancer EVO VI (C2-A8).
To 2o Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ διοργανώθηκε από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού και αποτέλεσε τον 3ο γύρο του Κυπέλλου Χωμάτινων Ράλλυ 2016. Επίκεντρο του αγώνα ήταν η περιοχή του Λουτρακίου, με το Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο που βρίσκεται λίγο μετά τον Ισθμό της Κορίνθου, στο δρόμο προς Λουτράκι, να φιλοξενεί το Αρχηγείο, Γραφείο Τύπου και Service Park. Τα 32 πληρώματα που πήραν τελικά μέρος στον αγώνα, αφού οι Λεωνίδας Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) εντέλει δεν κατάφεραν να λάβουν μέρος, έδωσαν τη μάχη τους απέναντι σε χρονόμετρο και αντιπάλους, στην γνωστή Ειδική Διαδρομή “Λουτράκι-Κινέττα” που είχε μήκος 16,9 χιλιομέτρων και διεξήχθη 2 φορές.
Νικητές του 2ου Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ αναδείχθηκαν οι εν ενεργεία Κυπελλούχοι Χώματος, Γιάννης Μπαντούνας-Κώστας Σούκουλης (Mitsubishi Lancer EVO VI, C2-A8). Σημείωσαν με διαφορά τον ταχύτερο χρόνο και στα δύο περάσματα φτάνοντας σε μια εύκολη νίκη, όντας το ταχύτερο πλήρωμα του αγώνα και μένοντας ταυτόχρονα μακριά από προβλήματα. Στη δεύτερη θέση της κατάταξης, βρέθηκαν οι Στέλιος Λαϊνόπουλος-Διονύσης Κολοτούρος (Subaru Impreza GT, C2-A8) οι οποίοι δυσκολεύτηκαν στο πρώτο σκέλος, αφού είχαν μια μικρή έξοδο, ενώ παράλληλα το στήσιμο του αυτοκινήτου τους δεν ήταν ιδανικό. Παρόλα αυτά ήταν σταθεροί, στο δεύτερο πέρασμα βελτίωσαν την επίδοσή τους και κατέκτησαν έτσι τη δεύτερη θέση της κατάταξης. Στο βάθρο των νικητών, ανέβηκαν επίσης οι Πάνος Κωνσταντάκος-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4), μετά από αγώνα δίχως ιδιαίτερα προβλήματα και μια επίδοση που αντάμειψε την προσπάθειά τους.
Στην 4η θέση της γενικής κατάταξης, τερμάτισαν οι Γιάννης Αναγνωστάκος-Χρήστος Μπακλώρης (MG ZR 160, C3-A7) οι οποίοι επικράτησαν ταυτόχρονα στην Κατηγορία F2 για δικίνητα αυτοκίνητα και στην C3. Το πλήρωμα έδειξε από το πρώτο σκέλος τις διαθέσεις του, αφού σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην Κατηγορία F2 παρά ένα πρόβλημα με τον πίσω άξονα του αυτοκίνητο, ο οποίος στράβωσε μόλις στο 3ο χιλιόμετρο, ενώ στο δεύτερο σκέλος ανέβασε περαιτέρω το ρυθμό του, κερδίζοντας την Κατηγορία των δικίνητων αυτοκινήτων και πετυχαίνοντας ένα πολύ καλό πλασάρισμα στην Γενική Κατάταξη. Στην 5η θέση τερμάτισαν οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4), στην καλύτερη επίδοση του οδηγού στα ράλλυ, ενώ την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort, C3-E11), που ήταν και το δεύτερο πλήρωμα στην Κατάταξη της F2. Την τριάδα της F2 διαμόρφωσαν οι Θόδωρος Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρώνης (Toyota Yaris, C6-A5) που κατέκτησαν τη νίκη και στην πάντα ανταγωνιστική κατηγορία των μικρότερων αυτοκινήτων του αγώνα.
Μπορεί η Ειδική Διαδρομή “Λουτράκι-Κινέττα” να είναι γνωστή σε όλους, όμως η φύση του εδάφους της είναι τέτοια, ώστε κάθε φορά να δείχνει και το σκληρό της πρόσωπο απέναντι στα πληρώματα. Μεταξύ των κορυφαίων πληρωμάτων που έχασαν χρόνο και τερμάτισαν χαμηλά στην κατάταξη, συγκαταλέγονται οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης-Μάριος Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) και Κωνσταντίνος Τζέμος-Αντώνης Παπαρινόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8), οι οποίοι έχασαν χρόνο από κλαταρίσματα στο Α’ και Β’ σκέλος αντίστοιχα, πέφτοντας πίσω στην κατάταξη, αν και ο ρυθμός τους έδειξε πως θα μπορούσαν να είναι μεταξύ των πρωταγωνιστών. Ακόμη, όσον αφορά στην F2, οι Αντώνης Αγγελόπουλος-Χρήστος Δίπλας (Toyota Yaris, C6-A5) τέθηκαν εκτός με πρόβλημα στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου τους.
Το Κύπελλο Χώματος, θα συνεχιστεί στις 1-2 Οκτωβρίου με το Ράλλυ Σπριντ Πύργου.
Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν:
Γιάννης Μπαντούνας
Η διαφορά που είχαμε από το πρώτο πέρασμα μας επέτρεψε να κινηθούμε επιφυλακτικά στη συνέχεια. Η ειδική έκρυβε παγίδες, καθώς υπήρχαν αρκετές πέτρες σε επικίνδυνα σημεία. Τέλος καλό, όλα καλά.
Στέλιος Λαϊνόπουλος
Αντιμετωπίσαμε πρόβλημα στο πρώτο σκέλος με το στήσιμο του αυτοκινήτου. Στο ενδιάμεσο σέρβις κάναμε ορισμένες αλλαγές και ευχαριστηθήκαμε περισσότερο το δεύτερο πέρασμα.
Πάνος Κωνσταντάκος
Είμαστε ευχαριστημένοι με την επίδοσή μας. Η ειδική μας άρεσε και οι συνθήκες που αντιμετωπίσαμε ήταν καλύτερες από αυτές που περιμέναμε.
Γιάννης Αναγνωστάκος
Στο πρώτο σκέλος στράβωσε ο πίσω άξονας στο 3ο χλμ. και νομίζαμε πως είχαμε κλατάρισμα. Συνεπώς οδηγήσαμε φυλαγμένα σχεδόν όλη την ειδική. Στο δεύτερο σκέλος, αφού αλλάξαμε τον άξονα, τα δώσαμε όλα και το ευχαριστηθήκαμε.