Κατά τη διάρκεια του διημέρου 8-9 Απριλίου, το Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου Κορινθίας φιλοξένησε επιτυχώς την έναρξη δύο νέων και πολλά υποσχόμενων θεσμών Χωμάτινης Ατομικής Χρονομέτρησης (GP), του Timed Rally Challenge (TRC) και του Dirt Games Challenge (DGC).
Στο πρώτο ραντεβού της χρονιάς έλαβαν μέρος 42 οδηγοί, που συμμετείχαν είτε με Χωμάτινες Φόρμουλες που είναι γνωστές και με την ονομασία Crosskarts, είτε με αγωνιστικά αυτοκίνητα. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο “Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας” (Α.Λ.Α.Κορινθίας) και κάθε οδηγός είχε δικαίωμα για 4 Χρονομετρημένα Περάσματα μήκους 2,15 χιλιομέτρων το καθένα στην ανασχεδιασμένη διαδρομή στο Διαδρόμιο, από τα οποία για την εξαγωγή του τελικού αποτελέσματος προσμετρούσαν οι 3 καλύτεροι χρόνοι του καθενός. Η διαφορά στη σχεδίαση αφορούσε στο γεγονός ότι τα οχήματα δεν κινούνταν παράλληλα όπως είχαμε συνηθίσει, αφού η σχεδίαση θύμιζε Ειδική Διαδρομή και κάθε οδηγός ξεκινούσε την προσπάθειά του 1 λεπτό μετά τον προηγούμενο.
Περνώντας στα Αποτελέσματα, τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας σημείωσε ο Γιώργος Ζυμαρίδης (Lahoz Speedcar) που επικράτησε εκτός από την Γενική Κατάταξη και στην Κατηγορία CKX-750. Τον νικητή ακολούθησε σε Γενική και Κατηγορία ο Χαράλαμπος Γαζετάς (Lahoz Speedcar), ενώ στην τρίτη θέση της Γενικής Κατάταξης τερμάτισε ο Επαμεινώνδας Καρανικόλας (Autocross) που κατέκτησε τη νίκη στην Κατηγορία CKX-Open. Στην κατάταξη της εν λόγω Κατηγορίας τον ακολούθησαν οι Παναγιώτης Αποστόλου (Lahoz) και Ανδρέας Μπάσδελης (Lahoz), τη στιγμή που τρίτος στην CKX-750 αναδείχθηκε ο Νίκος Αθηναίος (Lahoz Speedcar). Ενδιαφέρουσα ήταν όμως η μάχη και στην CKX-650, όπου ο Γιώργος Ζυμαρίδης (SR Kartcross) ήταν ξανά νικητής, εμπρός από τους Κωνσταντίνο Χριστόπουλο (Lahoz Speedcar) και Ανδρέα Καροτσιέρη (Semog Trophy).
Εκτός από τα μονοθέσια Buggies, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε και η κατάταξη των αυτοκινήτων, στα οποία ταχύτερος αναδείχθηκε ο νεαρός Παναγιώτης Ρουστέμης (Ford Sierra 4Χ4 RS) που κατέκτησε τη νίκη και στην Κατηγορία 2000+ καθώς και το Flat Out Trophy. Τόσο στην Κατηγορία 2000+ όσο και στην άτυπη Γενική των αυτοκινήτων, δεύτερος ήταν ο Πέτρος Μαγγερίδης (Subaru Impreza STI) και τρίτος ο Λάμπρος Λαμπρόπουλος (Subaru Impreza 555). Στην Κατηγορία 1601-2000 κ.εκ. επικράτησε ο Ανέστης Υφαντής (Ford Escort), με τον Γιώργο Δήμο (Ford Escort MK2) να ακολουθεί και τον Σπύρο Δεδεγκίκα (Ford Escort MK1) να είναι τρίτος. Στην Κατηγορία 1601-2000 κ.εκ., ο Σάββας Λευκαδίτης (Peugeot 206 XS) επικράτησε μετά από οριακή μάχη του Θοδωρή Βούλγαρη (Toyota Starlet), ενώ στο βάθρο τους συνόδευσε και ο Ηλίας Πολυχρονόπουλος (Toyota Starlet KP61). Τέλος, στην μικρότερη Κατηγορία των αυτοκινήτων, με κυβισμό έως 1400 κ.εκ. επικράτησε ο Παναγιώτης Χοϊδάς (Toyota Yaris), με τους Σπύρο Κολόκα (Toyota Corolla) και Γιώργο Φωτάκη (Nissan Micra K11) να ακολουθούν.
Ο πρώτος γύρος του TRC και του DGC μεταδόθηκε ζωντανά από το τοπικό Τηλεοπτικό Κανάλι Super. Μεγάλος Χορηγός ήταν η εταιρεία “Ασημάκης Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων”, ενώ την προσπάθεια στήριξαν επίσης τα Λιπαντικά Comma. Ο επόμενος αγώνας του TRC έχει προγραμματιστεί για τις 20-21 Μαΐου στο Γρύλο Ηλείας, ενώ το DGC θα συνεχιστεί στις 23-24 Σεπτεμβρίου, στην Καρυά Λακωνίας.