1η Μέρα
Το πρώτο σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος, που προσμετράει τόσο στο Παν.Π.Ράλλυ, όσο και στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος, είχε μεγάλο πρωταγωνιστή τους Τσολακίδη-Δήμο με το Skoda Fabia R5.
Η καρδιά του μηχανοκίνητου αθλητισμού χτυπάει στη Θεσσαλία και μαζί με τα μοναδικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Regularity, τη δική τους παράσταση στις ειδικές διαδρομές έδωσαν και οι πρωταγωνιστές του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Ο διήμερος αγώνας προσμετράει στο εθνικό Πρωτάθλημα και το Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων, ενώ η σημερινή ημέρα προσμέτρησε και σαν ο τέταρτος γύρος στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος. Σε κάθε περίπτωση, μεγάλοι πρωταγωνιστές ήταν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Χρήστος Δήμος με το εντυπωσιακό Skoda Fabia R5. Οι νικητές του «ελληνικού» Ράλλυ Ακρόπολις, αλλά και του Ράλλυ Δ.Ε.Θ., σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο και στις τέσσερις ειδικές διαδρομές του σκέλους, δημιουργώντας μία διαφορά ασφαλείας από τους διώκτες τους. Ο Πρωταθλητής Ελλάδας του 2003 έχει κάνει ένα σημαντικό βήμα για να κατακτήσει το δεύτερο τίτλο της καριέρας του, ενώ φυσιολογικά κατέκτησε το μέγιστο αριθμό βαθμών αναφορικά με τον 4ο γύρο του Κυπ. Βορείου Ελλάδος.
Σε επίπεδο Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, οι Γιάννης Μπαντούνας-Κώστας Σούκουλης με το εντυπωσιακό Mitsubishi Lancer EVO VI, προσπάθησαν και βελτίωσαν τους χρόνους κατά τη διάρκεια του σκέλους, με αποτέλεσμα να βρίσκονται στη 2η θέση της κατάταξης. Όσο παραμένουν «στο παιχνίδι» και 2οι γενικής, διατηρούν τις ελπίδες τους στην υπόθεση-τίτλος. Πάντα στο Παν.Π.Ρ., οι Γιώργος Ξενοκώστας-Λάζαρος Σκουλαριώτης, συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα, όντας και πρώτοι στην F2.
Στην κατηγορία των Ιστορικών, οι Λαμιώτες Κώστας Μυλωνάς-Γιάννης Καλοπίτας με την Toyota Corolla ΚΕ30 ήταν οι ταχύτεροι όλων, με αποτέλεσμα να χτίσουν μία διαφορά που τους φέρνει πολύ κοντά στη νίκη. Πίσω τους, ακολουθήσαν οι Κώστας Αργυρίου-Αποστόλης Πάλλας με ακόμα μια Toyota Corolla (AE92), που κινήθηκαν γρήγορα παρά τη χωμάτινη ανάρτηση του αυτοκινήτου.
Αναφορικά με το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος, οι Τάκης Καμπύλης-Σταύρος Σταμέλος με το Skoda Fabia προδιαγραφών S2000, ήταν οι μοναδικοί που προσπάθησαν να κινηθούν στο ρυθμό του Σωκράτη Τσολακίδη, χωρίς όμως επιτυχία, με αποτέλεσμα να περιοριστούν στη 2η θέση. Πίσω τους, ακολούθησαν οι Γιώργος Γεροδήμος-Σωτήρης Γρηγορίου με το Opel Astra OPC που βελτίωσαν και αυτοί με τη σειρά τους τις επιδόσεις τους σε κάθε πέρασμα. Αντίστοιχα, γρήγορα και εντυπωσιακά κινήθηκαν οι Νίκος και Βασίλης Καραθανάσης με το Honda Civic Type-R που κέρδισαν στην F2, μπροστά από τους Νίκο Βάτσο-Χρήστο Θεοφανίδη με το Renaut Clio R3, που αντιμετώπισαν ένα πρόβλημα με τα φρένα.
Η αυριανή ημέρα του αγώνα, περιλαμβάνει έξι ε.δ. συνολικού μήκους 65,60 χιλιομέτρων, που θα αναδείξουν και τον φετινό Πρωταθλητή Ελλάδας. Την ίδια ώρα, οι πρωταγωνιστές του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος θα ξεκινήσουν από λευκό χαρτί, με τους βαθμούς να είναι ιδιαίτερα σημαντικοί, αφού βρισκόμαστε στην πιο κρίσιμη καμπή του θεσμού.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ
Σωκράτης Τσολακίδης: «Οδηγήσαμε γρήγορα σε κάποια σημεία και το ευχαριστηθήκαμε. Ελπίζω και ο κόσμος το ίδιο. Αύριο θα προσπαθήσουμε να οδηγήσουμε ακόμα πιο θεαματικά. Για εμάς δεν υπάρχει κάτι άλλο, πέρα από τον τερματισμό στον αγώνα και το να προσφέρουμε θέαμα στον κόσμο. Το αυτοκίνητο ήταν φανταστικό».
Γιάννης Μπαντούνας: «Ήταν ο πρώτος μας ασφάλτινος αγώνας μετά από τόσα πολλά χρόνια και μάλιστα με αυτό το αυτοκίνητο και προσπαθούμε να βρούμε τα πατήματά μας. Οι ειδικές είναι πάρα πολύ ωραίες και πιστεύω ότι αύριο θα πάμε λίγο καλύτερα. Βελτιωνόμαστε, αλλά θέλει πολύ δουλειά. Απαιτεί αγώνες, προπόνηση και πάνω από όλα χιλιόμετρα»!
Τάκης Καμπύλης: «Στο πρώτο σκέλος ταλαιπωρηθήκαμε λίγο, ενώ στο 2ο loop κόψαμε ρυθμό στην Καλλιπεύκη 2. Στο ενδιάμεσο σέρβις διαπιστώσαμε ότι είχαμε ένα πρόβλημα στο μπροστινό μέρους του αυτοκινήτου, αλλάξαμε τη γεωμετρία και ήταν καλύτερο. Απλά ο κινητήρας έδειχνε να μην αποδίδει ικανοποιητικά στο μεγάλο υψόμετρο. Αύριο θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε».
Γιώργος Γεροδήμος: «Στην αρχή ξεκινήσαμε σχετικά αργά. Είχαμε λάθος πιέσεις στα ελαστικά, η ανάρτηση ήταν πιο σκληρή, ενώ και το οδόστρωμα γλίστραγε. Στη συνέχεια βελτιώσαμε τους χρόνους μας και μαζί το ρυθμό μας. Όμως, στην τελευταία ε.δ. λύθηκε ένα μπαλάκι από το ψαλίδι, με αποτέλεσμα να κόψουμε αρκετά. Αύριο θα πάμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε»!
Νίκος Καραθανάσης: «Στο πρώτο loop δεν πιέσαμε τόσο, έτσι ώστε να δούμε τις ειδικές. Το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλό, δεν παρουσίασε προβλήματα, ενώ δεν αλλάξαμε κάτι στο ενδιάμεσο σέρβις. Γενικά, είμαστε πολύ ικανοποιημένοι, αφού αποκομίσαμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα».
Νίκος Βάτσος: «Η πρώτη ημέρα εξελίχθηκε πολύ καλά για εμάς. Τους βαθμούς που θέλαμε για το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος καταφέραμε να τους κερδίσουμε. Ο αγώνας μας άρεσε και τον απολαύσαμε, αν και στο τέλος είχαμε ένα πρόβλημα με τους δίσκους των φρένων. Στόχος μας είναι αύριο να τερματίσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται στη γενική και την F2».
Κώστας Μυλωνάς: «Όλα πήγαν καλά σήμερα. Στην 1η ε.δ. κινηθήκαμε φυλαγμένα, ενώ στη 2η περάσαμε ως απλή. Από εκεί και πέρα πιέσαμε και ήρθε αυτό το αποτέλεσμα. Αύριο θα κινηθούμε στον ίδιο ρυθμό, αρχικά φυλαγμένα, και αν όλα πάνε καλά θα πιέσουμε στη συνέχεια».
Κώστας Αργυρίου: «Πολύ ωραία! Ευχαριστηθήκαμε οδήγηση με τον Αποστόλη Πάλλα. Το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ ωραίο, παρά το γεγονός ότι είναι με χωμάτινες αναρτήσεις. Εμείς οι παλιοί δεν τα κοιτάμε αυτά»!
2η Μέρα
Με εξαιρετικές επιδόσεις και τις δύο ημέρες του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος, ο Σωκράτης Τσολακίδης κατάφερε να κατακτήσει για δεύτερη φορά το Πρωτάθλημα Ελλάδος – μετά το 2003. Με τον Χρήστο Δήμο στο δεξί μπάκετ του εντυπωσιακού Skoda Fabia R5 της ουγγρικής Eurosol, κυριάρχησαν στον αγώνα σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στις δέκα ειδικές διαδρομές του!
Παράλληλα, όπως και χθες, έτσι και σήμερα το πλήρωμα από τη Θεσσαλονίκη κατέκτησε το μέγιστο των βαθμών για το Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδος, αφού το σκέλος προσμετρούσε σαν πέμπτος γύρος στο συγκεκριμένο θεσμό.
Σε επίπεδο χρόνων, ο Τάκης Καμπύλης με τον Σταύρο Σταμέλο και το Skoda Fabia S2000 ολοκλήρωσαν τον αγώνα με μια διαφορά της τάξης των δύο λεπτών πίσω από τους νικητές, ενώ τρίτοι τερμάτισαν οι Γιάννης Μπαντούνας-Κώστας Σούκουλης με το Mitsubishi Lancer EVO VI, μια θέση που -έπειτα από μια εξαιρετική χρονιά για τους ίδιους- ισούται και με τη δεύτερη θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.
Ο νεαρός Κώστας Μυλωνάς από τη Λαμια με συνοδηγό τον Γιάννη Καλοπίτα, συνέχισε και σήμερα σε πολύ καλό ρυθμό με την Toyota Corolla KE 30 και εν τέλει επικράτησε στην κατηγορία των Ιστορικών. Την πρώτη τριάδα εκεί συμπλήρωσαν οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Κώστας Κακκαλής που σήμερα σημείωσαν εξαιρετικούς χρόνους με το Ford Sierra Cosworth, αλλά και εκμεταλλεύθηκαν ένα πρόβλημα -στην τελευταία ε.δ.- στον κινητήρα της Toyota Corolla AE92 των Κώστα Αργυρίου-Αποστόλη Πάλλα οι οποίοι τερμάτισαν τρίτοι.
Επιστρέφοντας στο θεσμό του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος, τους βαθμούς της δεύτερης θέσης πήραν και σήμερα οι Τάκης Καμπύλης – Σταύρος Σταμέλος, ενώ, βαθμολογικά, την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Γεροδήμος-Σωτήρης Γρηγορίου με το Opel Astra OPC. Τέλος, από τον 2ο αγώνα του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος, οι Νίκος Βάτσος-Χρήστος Θεοφανίδης με το Renault Clio R3 αποκόμισαν τους μέγιστους βαθμούς που τους διατηρούν στην διεκδίκηση του τίτλου της F2 του Κυπέλλου Ασφάλτου.
Η καρό σημαία έπεσε λίγο νωρίτερα στη Δημοτική Πινακοθήκη της Λάρισας, της πόλης που φιλοξενήσε ιδανικά για ένα τριήμερο το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2017.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ
Σωκράτης Τσολακιδής (1ος Παν.Π.Ρ. & 1ος Κυπ. Β. Ελλάδος): «Σίγουρα θα θέλαμε να είχαμε περισσότερο ανταγωνισμό για να έχει μεγαλύτερη αξία ο τίτλος. Παρόλ’ αυτά χαιρόμαστε που το Πρωτάθλημα έρχεται για ακόμα μια φορά στη Βόρεια Ελλάδα αν και το αφιερώνουμε στους φίλους μας σε όλη την Ελλάδα. Από εκεί και πέρα, οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις είναι τέτοιες που δεν μου επιτρέπουν να κάνω σχέδια για το μέλλον».
Γιάννης Μπαντούνας (2ος Παν.Π.Ρ.): «Ήταν ο πρώτος μας αγώνας μετά από πολλά χρόνια στην άσφαλτο. Γενικά είμαστε ικανοποιημένοι, αν και θα μπορούσαμε να πάμε λίγο πιο γρήγορα. Θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια στον Σωκράτη Τσολακίδη. Είναι άξιος νικητής του αγώνα και Πρωταθλητής Ελλάδος. Επίσης, θα ήθελα να σημειώσω ότι η τοπική κοινωνία μας αγκάλιασε. Πιστεύω ότι η ΟΜΑΕ έχει βρει ένα μέρος που μπορεί και θέλει να φιλοξενήσει αγώνες τα επόμενα χρόνια. Την επόμενη χρονιά, αν και είναι νωρίς να πούμε κάτι, λογικά θα λάβουμε μέρος σε τρεις μεγάλους αγώνες».
Τάκης Καμπύλης (2ος Κυπ. Β. Ελλάδος): «Οι σημερινές ειδικές ήταν πολύ ωραίες. Ειδικά η 2η είχε μεγάλο οδηγικό ενδιαφέρον. Γενικά, αν αφήσουμε τις μεγάλες απλές διαδρομές πίσω μας, ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος. Το αποτέλεσμα ήταν δίκαιο και αν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι παραπάνω θα είχε φανεί από χθες. Θα πάμε σίγουρα στο Ράλλυ Κένταυρος, και αν γίνει το Ράλλυ Σπριντ Αγίου Μερκουρίου, θα πάμε και εκεί».
Γιώργος Γεροδήμος (3ος Κυπ.Β.Ελλάδος): «Σήμερα το ευχαριστηθήκαμε. Βρήκαμε πολύ καλό ρυθμό με το αυτοκίνητο και σημειώσαμε κάποιους ανταγωνιστικούς χρόνους. Είμαστε ικανοποιημένοι και υπάρχει η σκέψη να συμμετάσχουμε στο Ράλλυ Κένταυρος».
Κώστας Μυλωνάς (1ος Κατ. Ιστορικών): «Για εμάς όλα πήγαν καλά από την αρχή. Πιέσαμε όσο μπορούσαμε. Οι ειδικές ήταν γενικά πολύ ωραίες, αν και μας άρεσε πολύ περισσότερο η σχεδίαση του σημερινού σκέλους. Όλα κύλησαν καλά. Αυτός ήταν ο τελευταίας μας αγώνας για φέτος».
Νίκος Βάτσος (1ος F2 Κυπ. Β. Ελλάδας): «Πήγαν όλα καλά και όπως τα θέλαμε. Το ευχαριστηθήκαμε και αποκομίσαμε σημαντικούς βαθμούς για τη συνέχεια του Κυπέλλου. Η συνέχεια θα μας βρει στον τελικό που θα πραγματοποιηθεί στο Βόλο. Εκεί όπου θα κριθούν όλα».
Αποτελέσματα 1ης μέρας
Pos | N | Drivers | Cl | Car | Time | Pen | Total | Diff 1st |
1 | 101 | TSOLAKIDIS S. / DIMOS CH. | C1 | Skoda Fabia | 00:37:23.10 | 00:00.0 | 00:37:23.10 | 00:00:00.00 |
2 | 103 | KAMPYLIS P. / STAMELOS ST. | C1 | Skoda Fabia S2000 | 00:38:17.08 | 00:00.0 | 00:38:17.08 | 00:00:53.98 |
3 | 102 | BADOUNAS I. / SOUKOULIS K. | C2 | Mitsubishi EVO VI | 00:39:52.72 | 00:00.0 | 00:39:52.72 | 00:02:29.62 |
4 | 104 | GERODIMOS G. / GRIGORIOU S. | C2 | Opel Astra OPC | 00:40:13.33 | 00:00.0 | 00:40:13.33 | 00:02:50.23 |
5 | 114 | KARATHANASSIS N. / KARATHANASSIS V. | C5 | Honda Civic | 00:42:01.59 | 00:00.0 | 00:42:01.59 | 00:04:38.49 |
6 | 106 | VATSOS N. / THEOFANIDIS CH. | C3/4 | Renault Clio R3 | 00:42:10.10 | 00:00.0 | 00:42:10.10 | 00:04:47.00 |
7 | 115 | ANGLOPOULOS M. / SARITSOGLOU I. | C5 | Citroen C2 R2 | 00:42:43.21 | 00:00.0 | 00:42:43.21 | 00:05:20.11 |
8 | 117 | THEOFANIDIS S. / MAVROS E. | C5 | Citroen Saxo VTS | 00:42:45.45 | 00:00.0 | 00:42:45.45 | 00:05:22.35 |
9 | 116 | TSITSIYIANNIS A. / KORINTHIOS GR. | C5 | Citroen Saxo VTS | 00:43:49.06 | 00:00.0 | 00:43:49.06 | 00:06:25.96 |
10 | 112 | XENOKOSTAS G. / SKOULARIOTIS L. | C3/4 | Peugeot 106 S16 | 00:44:21.22 | 00:00.0 | 00:44:21.22 | 00:06:58.12 |
11 | 110 | KOUGIAS JUNIOR / KOUGIAS V. | C3/4 | Peugeot 206 RC | 00:44:37.94 | 00:00.0 | 00:44:37.94 | 00:07:14.84 |
12 | 126 | MYLONAS K. / KALOPITAS I. | _2 | Toyota Corrola KE 30 | 00:45:26.99 | 00:00.0 | 00:45:26.99 | 00:08:03.89 |
13 | 113 | KONTEMANIS E. / POLYCHRONOPOULOS G. | C5 | Citroen C2 R2 | 00:45:37.39 | 00:00.0 | 00:45:37.39 | 00:08:14.29 |
14 | 108 | BAKIRTZOPOULOS G. / THOMOPOULOS ST. | C3/4 | Peugeot 206 RC | 00:46:39.20 | 00:00.0 | 00:46:39.20 | 00:09:16.10 |
15 | 109 | KARAGIOZOPOULOS P. / SERSEMIS D. | C3/4 | Seat Ibiza GTI | 00:46:58.41 | 00:00.0 | 00:46:58.41 | 00:09:35.31 |
16 | 111 | DIAMANTIS D. / MASSIALAS A. | C3/4 | Toyota Corrola AE 86 | 00:47:30.32 | 00:00.0 | 00:47:30.32 | 00:10:07.22 |
17 | 123 | ARGYRIOU K. / PALLAS A. | _2 | Toyota Corrola AE 92 | 00:48:07.75 | 00:00.0 | 00:48:07.75 | 00:10:44.65 |
18 | 124 | POLITO V. / TSIFAKI A. | _3 | Datsun 510 SSS | 00:48:56.54 | 00:10.0 | 00:49:06.54 | 00:11:43.44 |
19 | 129 | KARYDAS TH. / PASHALIDOU TH. | _4 | Peugeot 504 V6 Coupe | 00:48:49.75 | 00:50.0 | 00:49:39.75 | 00:12:16.65 |
20 | 118 | ARMAKI / INTZOGLOU N. | C6 | Nissan Micra 160SR | 00:50:09.61 | 00:00.0 | 00:50:09.61 | 00:12:46.51 |
21 | 122 | STAFYLOPATIS M. / KAKALIS K. | _4 | Ford Sierra Coswort | 00:50:25.91 | 00:00.0 | 00:50:25.91 | 00:13:02.81 |
22 | 127 | STAFYLOPATIS FR. / MARGETIS N. | _4 | Porsche 911 2.0 | 00:51:55.89 | 00:00.0 | 00:51:55.89 | 00:14:32.79 |
23 | 128 | CHRYSAFIDIS P. / GAZGAZIS P. | _3 | Opel Ascona B | 00:59:56.25 | 00:30.0 | 01:00:26.25 | 00:23:03.15 |
24 | 119 | KOUTSODIMOS I. / VLAGAS SP. | C6 | Citroen Saxo | 01:04:05.80 | 00:00.0 | 01:04:05.80 | 00:26:42.70 |
25 | 125 | PALMOS I. / MOSHOS I. | _2 | Renault 8 Gordini | 01:08:07.47 | 00:00.0 | 01:08:07.47 | 00:30:44.37 |
Αποτελέσματα 2ης μέρας
Pos | N | Drivers | Cl | Car | Time | Pen | Total | Diff 1st |
1 | 101 | TSOLAKIDIS S. / DIMOS CH. | C1 | Skoda Fabia | 00:39:34.10 | 00:00.0 | 00:39:34.10 | 00:00:00.00 |
2 | 103 | KAMPYLIS P. / STAMELOS ST. | C1 | Skoda Fabia S2000 | 00:40:45.11 | 00:00.0 | 00:40:45.11 | 00:01:11.01 |
3 | 102 | BADOUNAS I. / SOUKOULIS K. | C2 | Mitsubishi EVO VI | 00:41:45.39 | 00:00.0 | 00:41:45.39 | 00:02:11.29 |
4 | 104 | GERODIMOS G. / GRIGORIOU S. | C2 | Opel Astra OPC | 00:41:58.05 | 00:00.0 | 00:41:58.05 | 00:02:23.95 |
5 | 120 | GORITSAS P. / SPYROY A. | C2 | Mitsubishi EVO X | 00:42:18.70 | 00:00.0 | 00:42:18.70 | 00:02:44.60 |
6 | 106 | VATSOS N. / THEOFANIDIS CH. | C3/4 | Renault Clio R3 | 00:43:09.52 | 00:00.0 | 00:43:09.52 | 00:03:35.42 |
7 | 115 | ANGLOPOULOS M. / SARITSOGLOU I. | C5 | Citroen C2 R2 | 00:43:45.62 | 00:00.0 | 00:43:45.62 | 00:04:11.52 |
8 | 119 | KOUTSODIMOS I. / VLAGAS SP. | C6 | Citroen Saxo | 00:43:59.98 | 00:00.0 | 00:43:59.98 | 00:04:25.88 |
9 | 117 | THEOFANIDIS S. / MAVROS E. | C5 | Citroen Saxo VTS | 00:44:32.23 | 00:00.0 | 00:44:32.23 | 00:04:58.13 |
10 | 118 | ARMAKI / INTZOGLOU N. | C6 | Nissan Micra 160SR | 00:45:34.18 | 00:00.0 | 00:45:34.18 | 00:06:00.08 |
11 | 116 | TSITSIYIANNIS A. / KORINTHIOS GR. | C5 | Citroen Saxo VTS | 00:46:50.05 | 00:00.0 | 00:46:50.05 | 00:07:15.95 |
12 | 121 | BAXEVANAKIS P. / BEBIS G. | C6 | Toyota Yaris | 00:46:12.61 | 00:40.0 | 00:46:52.61 | 00:07:18.51 |
13 | 122 | STAFYLOPATIS M. / KAKALIS K. | _4 | Ford Sierra Cosworth | 00:47:23.00 | 00:00.0 | 00:47:23.00 | 00:07:48.90 |
14 | 113 | KONTEMANIS E. / POLYCHRONOPOULOS G. | C5 | Citroen C2 R2 | 00:47:36.20 | 00:00.0 | 00:47:36.20 | 00:08:02.10 |
15 | 126 | MYLONAS K. / KALOPITAS I. | _2 | Toyota Corolla KE 30 | 00:47:40.99 | 00:00.0 | 00:47:40.99 | 00:08:06.89 |
16 | 111 | DIAMANTIS D. / MASSIALAS A. | C3/4 | Toyota Corolla AE 86 | 00:47:55.86 | 00:00.0 | 00:47:55.86 | 00:08:21.76 |
17 | 109 | KARAGIOZOPOULOS P. / SERSEMIS D. | C3/4 | Seat Ibiza GTI | 00:48:05.19 | 00:05.0 | 00:48:10.19 | 00:08:36.09 |
18 | 108 | BAKIRTZOPOULOS G. / THOMOPOULOS ST. | C3/4 | Peugeot 206 RC | 00:49:17.55 | 00:00.0 | 00:49:17.55 | 00:09:43.45 |
19 | 129 | KARYDAS TH. / PASHALIDOU TH. | _4 | Peugeot 504 V6 Coupe | 00:49:36.05 | 00:05.0 | 00:49:41.05 | 00:10:06.95 |
20 | 123 | ARGYRIOU K. / PALLAS A. | _2 | Toyota Corolla AE 92 | 00:49:41.38 | 00:00.0 | 00:49:41.38 | 00:10:07.28 |
21 | 124 | POLITO V. / TSIFAKI A. | _3 | Datsun 510 SSS | 00:50:24.01 | 00:00.0 | 00:50:24.01 | 00:10:49.91 |
22 | 127 | STAFYLOPATIS FR. / MARGETIS N. | _4 | Porsche 911 2.0 | 00:52:47.90 | 00:00.0 | 00:52:47.90 | 00:13:13.80 |
23 | 125 | PALMOS I. / MOSHOS I. | _2 | Renault 8 Gordini | 00:54:51.77 | 00:00.0 | 00:54:51.77 | 00:15:17.67 |
Αποτελέσματα και των δυο ημερών
Pos/N | Drivers | Class | Car/Team | Time/Pen | Total | Diff/Diff |
1 | TSOLAKIDIS SOKRATIS | C1 | Skoda Fabia | 01:16:57.20 | 01:16:57.20 | |
101 | DIMOS CHARIS | AOTH | ||||
2 | KAMPYLIS PANAGIOTIS | C1 | Skoda Fabia S2000 | 01:19:02.19 | 01:19:02.19 | 00:02:04.99 |
103 | STAMELOS STAVROS | ASMA | 00:02:04.99 | |||
3 | BADOUNAS IOANNIS | C2 | Mitsubishi EVO VI | 01:21:38.11 | 01:21:38.11 | 00:04:40.91 |
102 | SOUKOULIS KONSTANTINOS | AOLAP – ALAK | 00:02:35.92 | |||
4 | GERODIMOS GEORGIOS | C2 | Opel Astra OPC | 01:22:11.38 | 01:22:11.38 | 00:05:14.18 |
104 | GRIGORIOU SOTIRIOS | ASSOAA – LAT | 00:00:33.27 | |||
5 | VATSOS NIKOLAOS | C3/4 | Renault Clio R3 | 01:25:19.62 | 01:25:19.62 | 00:08:22.42 |
106 | THEOFANIDIS CHRISTOS | AOTH | 00:03:08.24 | |||
6 | ANGLOPOULOS MILTOS | C5 | Citroen C2 R2 | 01:26:28.83 | 01:26:28.83 | 00:09:31.63 |
115 | SARITSOGLOU IOANNIS | LA VOLOU – ALE XANTHIS | 00:01:09.21 | |||
7 | THEOFANIDIS SIMOS | C5 | Citroen Saxo VTS | 01:27:17.68 | 01:27:17.68 | 00:10:20.48 |
117 | MAVROS ELEFTHERIOS | AOTH | 00:00:48.85 | |||
8 | TSITSIYIANNIS ATHANASIOS | C5 | Citroen Saxo VTS | 01:30:39.11 | 01:30:39.11 | 00:13:41.91 |
116 | KORINTHIOS GRIGORIOS | OMATH | 00:03:21.43 | |||
9 | MYLONAS KONSTANTINOS | _2 | Toyota Corolla KE 30 | 01:33:07.98 | 01:33:07.98 | 00:16:10.78 |
126 | KALOPITAS IOANNIS | 2C2 | ALAL | 00:02:28.87 | ||
10 | KONTEMANIS EVANGELOS | C5 | Citroen C2 R2 | 01:33:13.59 | 01:33:13.59 | 00:16:16.39 |
113 | POLYCHRONOPOULOS GEORGIOS | ELLADA – ASSOAA | 00:00:05.61 | |||
11 | KARAGIOZOPOULOS PANAGIOTIS | C3/4 | Seat Ibiza GTI | 01:35:03.60 | 01:35:08.60 | 00:18:11.40 |
109 | SERSEMIS DIMITRIS | LAMKE – ALP | 00:00:05 | 00:01:55.01 | ||
12 | DIAMANTIS DHMHTRIOS | C3/4 | Toyota Corolla AE 86 | 01:35:26.18 | 01:35:26.18 | 00:18:28.98 |
111 | MASSIALAS ANDREAS | ALAL | 00:00:17.58 | |||
13 | ARMAKI | C6 | Nissan Micra 160SR | 01:35:43.79 | 01:35:43.79 | 00:18:46.59 |
118 | INTZOGLOU NIKOLAOS | ALAL – START LINE | 00:00:17.61 | |||
14 | BAKIRTZOPOULOS GEORGIOS | C3/4 | Peugeot 206 RC | 01:35:56.75 | 01:35:56.75 | 00:18:59.55 |
108 | THOMOPOULOS STYLIANOS | OFAA | 00:00:12.96 | |||
15 | STAFYLOPATIS MARIOS | _4 | Ford Sierra Cosworth | 01:37:48.91 | 01:37:48.91 | 00:20:51.71 |
122 | KAKALIS KONSTANTINOS | 4E4 | ASMA-ASSOAA | 00:01:52.16 | ||
16 | ARGYRIOU KOSTAS | _2 | Toyota Corolla AE 92 | 01:37:49.13 | 01:37:49.13 | 00:20:51.93 |
123 | PALLAS APOSTOLOS | 4E2 | ASSOAA | 00:00:00.22 | ||
17 | KARYDAS THANOS | _4 | Peugeot 504 V6 Coupe | 01:38:25.80 | 01:39:20.80 | 00:22:23.60 |
129 | PASHALIDOU THEODORA | 3D4 | ELLADA | 00:00:55 | 00:01:31.67 | |
18 | POLITO VASSILIS | _3 | Datsun 510 SSS | 01:39:20.55 | 01:39:30.55 | 00:22:33.35 |
124 | TSIFAKI ASIA | 2C3 | ELLADA | 00:00:10 | 00:00:09.75 | |
19 | STAFYLOPATIS FRAGISKOS | _4 | Porsche 911 2.0 | 01:44:43.79 | 01:44:43.79 | 00:27:46.59 |
127 | MARGETIS NIKOLAOS | 1B4 | ASMA | 00:05:13.24 | ||
20 | KOUTSODIMOS IOANNIS | C6 | Citroen Saxo | 01:48:05.78 | 01:48:05.78 | 00:31:08.58 |
119 | VLAGAS SPYRIDON | LAMKE | 00:03:21.99 | |||
21 | PALMOS IOANNIS | _2 | Renault 8 Gordini | 02:02:59.24 | 02:02:59.24 | 00:46:02.04 |
125 | MOSHOS IOANNIS | 1B2 | LA SPARTIS-OMATH | 00:14:53.46 |