Κι ενώ ακόμα κάποιοι αγώνες του προγράμματος είναι ακόμα υπό αμφισβήτηση λόγω της πανδημίας, οι ομάδες έχουν ξεκινήσει κανονικά την προετοιμασία τους εν όψη Μόντε Κάρλο μπαίνοντας στην τελική ευθεία.
Πληρώματα και ομάδες δοκιμάζουν αυτοκίνητα ρυθμίζοντας όσο πιο κατάλληλα μπορούν ώστε να αποδώσουν το μέγιστο. Επίσης δοκιμάζουν και την καινούρια γόμα της Pirelli αντί της Michelin που φορούσαν την περσινή χρονιά. Καθόλου εύκολο για αυτούς, το Ράλλυ Μόντε Κάρλο που αποτελεί σπαζοκεφαλιά για τις ομάδες. Όπως όλοι γνωρίζουμε στην οροσειρά των Άλπεων ο καιρός είναι ύπουλος και κάνει τα παιχνίδια του κάνοντας το έργο τους πολύ δύσκολο. Οι αποφάσεις που παίρνουν για λάστιχα και στήσιμο σε κάθε σέρβις, παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στους χρόνους των πληρωμάτων στις ειδικές που ακολουθούν. Συνθήκες χιονιού, πάγου, βροχής και στεγνού οδοστρώματος, οι οποίες δεν αλλάζουν μόνο από ειδική σε ειδική αλλά και από στροφή μέχρι την επόμενη στροφή, οπού μπορεί να βγεις από στεγνό με χιλιόμετρα μπαίνοντας σε κομμάτι σκιώδη με πάγο και χιόνι. Έτσι τα πληρώματα εκτός το άγχος που έχουν με το χρονόμετρο αντιμετωπίζουν και αυτό, <<διαβάζοντας>> την επόμενη στροφή που ακολουθεί μη έχοντας κανένα περιθώριο για λάθος.
Παραδοσιακά λοιπόν περιμένουμε έναν άκρως εντυπωσιακό 1ο γύρο με τα όλα του με το Γκαπ να είναι για άλλη μια φορά το σέρβις παρκ του αγώνα. Οι ειδικές είναι σε ένα μεγάλο μέρος αλλαγμένες σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια και οι συμμετέχοντες οι οποίοι φτάσανε περίπου τους 90 περιμένουν με μεγάλη αγωνία να τις οδηγήσουν σε ρυθμό αγώνα.
Ένα μέρος των ειδικών δεν θα πραγματοποιούνταν λόγω των περιοριστικών μέτρων κατά του covid19 στην περιοχή Hautes-Alpes , τα πράγματα άλλαξαν και ο νομάρχης της πήρε την απόφαση της διεξαγωγής των ειδικών διαδρομών, αλλά κάτω από αυστηρά μέτρα κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού, επιβάλλοντας πρόστιμα σε όποιους δεν τα τηρήσουν.
Δέκα πληρώματα στην κορυφαία κατηγορία του WRC θα δώσουν θέαμα με τις Toyota, Ford και Hyundai να ρίχνονται στην μάχη των κατασκευαστών. Η WRC2 και η WRC3 κατηγορίες ακολουθούν βάζοντας το κερασάκι στην τούρτα καθώς θα συγκρουστούν δυνατοί συνδυασμοί πληρωμάτων με τα γνωστά R5 και Rally2 όπως πλέον ονομάζονται.
Αξίζει να αναφέρουμε έναν συμπατριώτη μας που θα συμμετάσχει με το νέο Peugeot 208 rally4 της κατηγορίας RC4, τον Νίκο Παυλίδη με συνοδηγό τον Allan Harryman. Τους ευχόμαστε καλή επιτυχία!
Μείνετε συντονισμένοι …
Δείτε το ωράριο στο παρακάτω αρχείο