Η Red Bull συνέχισε να επιβάλλει την κυριαρχία της στο Bahrain με τον Max Verstappen να κατακτά την πρώτη pole της σεζόν 2021.
Qualifying 1
Το πρώτο μέρος των κατατακτηρίων δοκιμών ξεκίνησε χωρίς προβλήματα με τον νεαρό Mick Schumacher να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο, προσωρινά, πράγμα που μας έκανε να νοσταλγήσουμε τις εποχές που ο θρυλικός Michael Schumacher έτρεχε με τα χρώματα της Ferrari και έσπαγε ρεκόρ μετά από ρεκόρ. Δυστυχώς όμως, η δυναμική της Haas επιβεβαιώθηκε πως είναι η πιο αργή στο grid, όπως είχαμε δει στις χειμερινές δοκιμές, και ο παγκόσμιος πρωταθλητής της F2 αρκέστηκε στην προτελευταία θέση της κατάταξης, μπροστά μόνο από τον teammate του, Nikita Mazepin, ο οποίος είχε δύο εξόδους κατά τη διάρκεια του Q1. Η δεύτερη του έξοδος μάλιστα έφερε την κίτρινη σημαία, λίγο πριν από το πέσιμο της κάρο σημαίας, πράγμα που χάλασε τους χρόνους πολλών οδηγών, μαζί σ αυτούς του Sebastian Vettel, ο οποίος τερμάτισε στην 18η θέση και έμεινε εκτός Q2, και του Esteban Ocon, που κατατάχθηκε 16ος. Τη σειρά αποκλεισμού από το Q1 συμπλήρωσε ο Nicholas Latifi, που κατατάχθηκε 17ος. Λίγο έλειψε να αποκλειστεί από το Q1 και ο οδηγός της Ferrari Carlos Sainz, ο οποίος αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με τον κινητήρα της Σκουντερία.
Qualifying 2
Το Q2 συνεχίστηκε λίγο μετά, με τις δύο Alpha Tauri να επιβεβαιώνουν πως έχουν πολύ γρήγορο ρυθμό, καθώς οι Gasly και Tsunoda σημείωσαν πολύ γρήγορους χρόνους με τα μεσαία ελαστικά, που μας άφησαν αναμφίβολα όλους έκπληκτους. Στην δεύτερη προσπάθεια των οδηγών όμως, οι χρόνοι βελτιώθηκαν και ο Ιάπωνας rookie της Ιταλικής ομάδας δεν κατάφερε να εξασφαλίσει μια θέση για το Q3. Το ίδιο δεν ισχύει όμως για τον Πιερ Γκασλί, ο οποίος κατάφερε να προκριθεί στο Q3 και μάλιστα με μέση γόμα. Λίγο έλειψαν τα δράματα για τις Φερραρι ο οποίες αναγκάστηκαν να χρησιμοποιήσουν την μαλακή γόμα για να περάσουν στην επόμενη φάση των κατατακτηρίων, τερματίζοντας στο 1-2, με τους Σάινθ και Λεκλέρ να μας προδιαθέτουν για σκληρές μάχες φέτος. Τα δράματα μπορεί να έλειψαν από το γκαράζ της Φερραρι, αλλά δεν έλειψαν από τον Σέρτζιο Πέρεζ, ο οποίος, σημειώνοντας χρόνο μόλις 6 δέκατα αργότερο από του Σάινθ στην πρώτη θέση, τερμάτισε έξω από την δεκάδα στην 11η. Την σειρά αποκλεισμού συμπλήρωσαν οι Αντόνιο Τζιοβινάτσι, Γιούκι Τσουνόντα, Κίμι Ράικονεν και Τζορτζ Ράσελ, ο οποίος κατάφερε ξανά να φέρει την Williams του στο Q2.
Qualifying 3
Η δράση συνεχίστηκε στο Q3, με τη μάχη για την pole να παίρνει φωτιά, καθώς ο Μαξ Βερστάπεν κατάφερε μόλις για 23 χιλιοστά να βρεθεί μπροστά από τον Λιούις Χάμιλτον στον πρώτο γύρο των οδηγών, τον οποίο ακολούθησε λίγο πιο πίσω ο ομόσταβλός του Βάλτερι Μπότας. Καθώς οι οδηγοί ετοιμάζονταν λίγο πριν από τη λήξη του Q3 για τον τελευταίο τους γύρο, ένας χρόνος του Lance Stroll της Aston Martin, τον έφερε προσωρινά στην 8η θέση, η οποία έγινε 10η με το τέλος του Q3. Στην 9η θέση ακολούθησε ο Fernando Alonso με Alpine, ο οποίος επέλεξε επίσης να κάνει μόνο έναν γύρο στο τελευταίο κομμάτι των κατατακτηρίων. Έναν γύρο συμπλήρωσε μόνο και ο Σαρλ Λεκλερ, που τον έφερε στην 4η θέση, αφήνοντας πολλά χαμόγελα στους οπαδούς της Φερραρι, οι οποίοι βλέπουν την ομάδα τους φανερά βελτιωμένη σε σχέση με πέρσι. Τέσσερις θέσεις πίσω βρέθηκε ο teammate του Κάρλος Σάινθ, ο οποίος δεν βελτίωσε τον χρόνο του στο τέλος, αλλά από την άλλη νιώθει ανακούφιση, καθώς το πρόβλημα στον κινητήρα του στα τέλη του Q1 λίγο έλειψε να του στερήσει την συμμετοχή του στις υπόλοιπες κατατακτήριες. Πάνω από τον Σάινθ βρέθηκαν οι δύο Μακλάρεν, με τους Ρικιάρντο και Νόρις να συμπληρώνουν την 6η και την 7η θέση αντίστοιχα. Στην 5η θέση όμως; Ο φοβερός Πιερ Γκασλί της Alpha Tauri Honda, ο οποίος στην αρχή του Q3 εντυπωσίασε το κοινό με τον 3ο ταχύτερο χρόνο, καλύτερο μάλιστα και από του Βάλτερι Μπότας. Οι Μερσεντές βέβαια κατάφεραν να βελτιώσουν τους χρόνους τους στο τέλος της αναμέτρησης, με τον Lewis Hamilton να κατακτά για λίγα δευτερόλεπτα την pole από τον Verstappen, ο οποίος βρισκόταν σε έναν πραγματικά αλάνθαστο γύρο, και πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στα τρία κομμάτια της πίστας, κατέκτησε την πρώτη pole της σεζόν, σπάζοντας το φράγμα του 1.29.000. Ο Ολλανδός βρήκε χρόνο ταχύτερο κατά περίπου 0.400 δευτερόλεπτα από τη Μερσεντές του Χάμιλτον, πράγμα που σήμανε συναγερμό στα γκαράζ της Γερμανικής ομάδας. Αναλυτικά η κατάταξη:
Είναι άραγε φέτος η χρονιά που η παντοδύναμη Μερσεντές θα εκθρονιστεί; Το σίγουρο είναι, ότι έχουμε σεζόν φωτιά μπροστά μας! Μείνετε λοιπόν συντονισμένοι στις 6 ώρα Ελλάδος αύριο, για το πρώτο Γκραν Πρι της σεζόν, ζωντανά από το 2ο κανάλι της ΕΡΤ.