Την 5η συνεχόμενη νίκη του στο Grand Prix της Ισπανίας σημείωσε ο Lewis Hamilton, που πλέον μαζί με τον Senna κατέχει το ρεκόρ για τις περισσότερες συνεχόμενες νίκες σε ένα Grand Prix. Στο βάθρο τον συνόδευσαν οι συνήθεις ύποπτοι, Max Verstappen και Valtteri Bottas.
Σε έναν αγώνα που ξέραμε από την αρχή ότι θα είναι δύσκολος για προσπεράσεις στην πίστα, το ενδιαφέρον στράφηκε στην εκκίνηση. Λίγο πριν την εκκίνηση του αγώνα ο Lando Norris ανέφερε κάποιες σταγόνες βροχής, αλλά η βροχή δεν εμφανίστηκε ποτέ. Στην εκκίνηση ο Max Verstappen κατάφερε να περάσει τον Hamilton, την ίδια στιγμή που ο Leclerc πέρασε από την εξωτερική της 3ης στροφής την Mercedes του Bottas. Ο Ocon με τον Sainz έχασαν δύο θέσεις στην εκκίνηση ενώ μεγάλος κερδισμένος ήταν ο Raikkonen ανεβαίνοντας 3 θέσεις στην 14η.
Καθώς οι μάχες συνεχίζονταν, χωρίς να γίνονται προσπεράσεις, η Alpha Tauri του Yuki Tsunoda έσβησε στη στροφή 10 στον 9ο γύρο, και έτσι στον αγώνα εισήλθε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Κατά την επανεκκίνηση, δεν έγινε καμία προσπέραση στην κορυφή, με τον Leclerc να διατηρεί μάλιστα την 3η θέση από τον Bottas.
Καθώς αλλαγή στην πίστα δεν γινόταν, στον 24ο γύρο, ο Valtteri Bottas έκανε την αρχή από τους πρωτοπόρους, μπαίνοντας στα πιτ για μέση γόμα. Ένα γύρο μετά ακολούθησε το αργό πιτ στοπ του Verstappen. Εντύπωση έκανε η παραμονή των Hamilton και Leclerc στην πίστα, καθώς οι περισσότεροι οδηγοί έμοιαζαν να ακολουθούν στρατηγική δύο στοπ.
5 γύρους μετά ο Hamilton μπήκε για το δικό του σταμάτημα στα πιτ, και βρέθηκε πίσω 6 δευτερόλεπτα από την πρώτη θέση. Ταυτόχρονα μπήκε και ο Charles Leclerc, ο οποίος έβαλε τη μέση γόμα για να πάει μέχρι το τέλος, χάνοντας έτσι την ευκαιρία να διατηρηθεί στην 3η θέση, αφού ο Bottas είχε περάσει ήδη στα πιτ, με undercut.
Και ενώ ο Lewis Hamilton είχε πλησιάσει στο δευτερόλεπτο τον Max Verstappen, η Mercedes, βλέποντας πως η προσπέραση στην πίστα είναι δύσκολη έως αδύνατη, κάλεσε τον Βρετανό οδηγό στα πιτ, δίνοντας στον Hamilton 20 γύρους για να προσπεράσει τον Ολλανδό της Red Bull με πολύ πιο φρέσκια γόμα. Παρόμοιο συμβάν είχε πραγματοποιηθεί και στο Grand Prix της Ουγγαρίας το 2019, όπου ξανά με στρατηγική ενός παραπάνω pit stop, η Mercedes έπιασε στον ύπνο την Red Bull και της έκλεψε τη νίκη.
Και ενώ ο Hamilton πίεζε στο μέγιστο τη Mercedes του, στις πίσω θέσεις πραγματοποιήθηκαν κάποιες ωραίες μάχες. Στον 46ο γύρο ο Sergio Perez θα περάσει εντυπωσιακά τον Ricciardo στην 1η στροφή και θα ανέβει στην 5η θέση, με τον Αυστραλό να μπαίνει στα pit ένα γύρο μετά μαζί με τον Sainz. Και οι δύο, λίγους γύρους μετά, θα περάσουν τον Esteban Ocon της Alpine για την 6η και 7η θέση.
Με 6 γύρους να απομένουν ο Verstappen έχασε τη θέση του από τον Hamilton, με τον Βρετανό να τον περνάει άνετα για την πρώτη θέση, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά την κλάση της στρατηγικής της Mercedes. Έπειτα ακολούθησαν pit stop από τον Bottas, τον Leclerc στην 4η θέση, καθώς και τις δύο Red Bull. Όλοι αυτοί οι οδηγοί πέρασαν στα πιτ για μαλακή γόμα, σε μια προσπάθεια κατάκτησης του έξτρα βαθμού του ταχύτερου γύρου. Νικητής του ταχύτερου γύρου αναδείχτηκε ο Max Verstappen, ο οποίος σημείωσε έναν έξτρα βαθμό.
Έτσι λοιπόν ολοκληρώθηκε ο αγώνας, με τον Hamilton να πετυχαίνει την 98η του νίκη, μπροστά από τους Verstappen, Bottas, Leclerc, Perez, Ricciardo, Sainz, Norris, Ocon και Gasly να συμπληρώνει τη 10αδα. Εξαιρετικός αγώνας για τις δύο Ferrari, που πλησίασαν στη μάχη της 3ης θέσης των κατασκευαστών τη McLaren στους 5 βαθμούς.
Επόμενος αγώνας, σε δύο βδομάδες, στο εμβληματικό Grand Prix του Monte Carlo!