Με σύντροφο την βροχή έφτασαν και αγωνίστηκαν στην πίστα καρτ “Drive Park” του Ν. Ρυσίου τα 42 πληρώματα που πέρασαν την ράμπα εκκίνησης στη Νότια Πύλη της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.
Μετά τον πρώτο αγώνα Time Attack Δ.Ε.Θ. και το δεκάλεπτο Drift Show την αυλαία του 45ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. άνοιξε το πλοηγό αγωνιστικό Ford Fiesta ST της Βροχίδης-Χατζής Α.Ε. με πλήρωμα τον πρωταθλητή Σωκράτη Τσολακίδη και τον αδερφό του Βασίλη, ο οποίος πρόσφατα μας έκανε υπερήφανους στην ενόργανη γυμναστική στους Ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου.
Τα αποτελέσματα της Σούπερ Ειδικής Διαδρομής μπορείτε να δείτε εδώ.
Αγωνιστικά η πρώτη ειδική του αγώνα παρουσίασε όπως ήταν αναμενόμενο πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Οι ισορροπίες διαταράχτηκαν και οι προβλέψεις των περισσοτέρων «έπεσαν» έξω. Οι πλαγιολισθήσεις, τα τετακέ και οι επώδυνοι χρονικά μικρό-έξοδοι, τάραξαν τις ισορροπίες και ανέτρεψαν τις προβλέψεις των περισσοτέρων. Νικητές από την πρώτη δοκιμασία οι Βελάνης – Βελάνης με Mitsbishi Lancer Evo IX ακολουθούμενοι από τους ταχύτατους Καραβασίλη – Κολαρά με το κατάλευκο Honda Civic Type R, οι οποίοι είναι και 1οι στην Α7 και τρίτους γενικής και πρώτους στην Α8, με διαφορά μόλις 0,17 δευτερόλεπτα τους Αναπολιωτάκη – Χαλκιαδάκη με το εντυπωσιακό κίτρινο Seat Ibiza Kit Car. Στην 4η θέση οι Τζαμπάζης – Ζακχαίος με Mitsubishi Exo X και 0,29 δευτερόλεπτα πίσω τους οι, εξ Αλεξανδρούπολη, Καλούδης –Τοπούζης. Την εξάδα «έκλεισαν” με διαφορά 0,24 δευτερόλεπτα οι Γιόβας – Πετρόπουλος με Mitsubishi Evo VIII. Πραγματική μάχη με το χρονόμετρο έγινε όμως και στην συνέχεια αφού τα περισσότερα πληρώματα τερμάτισαν την πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα με διαφορές κάτω του μισού δευτερολέπτου. Έτσι τους Παυλίδη – Κυρλαγκίτση με Citroen DS3 R3T, «έριξαν» τα 0.34 δεύτερα διαφοράς στην 7η θέση, τους Αργυρίου – Γκάλφα με Peugeot 106 S16 τα 0.20 δεύτερα στην 8η γενικής και 1η θέση στην Α6, ενώ τέλος τους Κυριαζή – Χατζηπαναγιώτου με Citroen Saxo VTS τα 0,03 δεύτερα στην 9η γενικής και 1η στη Ν2. Την δεκάδα «έκλεισαν» οι αθόρυβοι μεν γρήγοροι δε Σταφυλοπάτης – Στεργιούλας με Opel Astra OPC.
Η αυριανή μέρα είναι προφανές πως επιφυλλάσσει ακόμα περισσότερες εκπλήξεις και ανατροπές καθώς τα πληρώματα θα πρέπει να αντέξουν, πέρα από την τρεις φορές επαναλαμβανόμενη ειδική διαδρομή «Πολύγυρος» και την δύο φορές επαναλαμβανόμενη ειδική των 28 χλμ. «ΕΚΟ – Χολομώντας» που κατά πάσα πιθανότητα θα με βρεγμένο οδόστρωμα.