Κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στην 22η και τελευταία ειδική του Ράλι Αλσατίας, ο Σεμπαστιέν Οζιέ τερμάτισε πρώτος τον αγώνα, κατακτώντας μια ακόμη νίκη για λογαριασμό της Citroen, βάζοντας παράλληλα “φωτιά” στο πρωτάθλημα με δύο αγώνες να απομένουν.
Ο 28χρονος οδηγός είχε τεθεί επικεφαλής στο δεύτερο σκέλος, όταν και πέρασε τους Σόρδο και Σόλμπεργκ. Αυτή ήταν και η τριάδα που κατέλαβε τις θέσεις του βάθρου, με τον Ισπανό στη δεύτερη, στη μεγάλη επίδοση που σημείωσε για τη Mini.
Η βρετανική ομάδα που εκπροσωπεί τη BMW στο WRC κλέβει τις εντυπώσεις στα ασφάλτινα ράλι, δίνοντας εξαιρετικά δείγματα γραφής για τη συνέχεια. Ο Σόρδο μοιάζει αναγεννημένος μετά την αδιάφορη γι’αυτόν 4ετια στη Citroen.
Προβληματισμός επικρατεί στο στρατόπαιδο της Ford, όπου τα Fiesta RS WRC απέτυχαν για ένα ακόμη ράλι να κινηθούν μεταξύ των πρώτων. Δεν έλειψαν τα προβλήματα ή τα λάθη, ωστόσο οι επιδόσεις της Mini φανερώνουν το γεγονός πως κάτι δεν λειτουργεί σωστή στην ομάδα της Κάμπρια. Παρόλα αυτά, η 5η θέση που πήρε ο Μίκο Χίρβονεν, του επιτρέπει να διατηρεί μαθηματικές ελπίδες για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Μετά την Πορτογαλία, την Ιορδανία, την Ελλάδα και τη Γερμανία, ο Οζιέ, πανηγύρισε και στα περίχωρα του Στρασβούργου, με τη μάχη του πρωταθλήματος να αποκτά άλλες διαστάσεις μετά και την εγκατάλειψη του πρωτοπόρου της βαθμολογίας Σεμπαστιέν Λεμπ.
O παγκόσμιος πρωταθλητής έχει 196 βαθμούς, με τον Οζιέ και τον Χίρβονεν να ισοβαθμούν στη δεύτερη θέση με 193.
Επόμενος αγώνας, το Ράλι Ισπανίας (20-23/10).
Συνοπτικά η κατάταξη:
1.Σεμπαστιέν Οζιέ (Citroen DS3 WRC) 3.06.20.4
2.Ντάνι Σόρδο (Μini John Cooper Works WRC) +6.7
3.Πέτερ Σόλμπεργκ (Citroen DS3 WRC) +1.21.3
4.Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Ford Fiesta RS WRC) +1.32.8
5.Μίκο Χιρβονεν (Ford Fiesta RS WRC) +3.26.6
6.Ντένις Κάιπερς (Ford Fiesta RS WRC) +6.37.2