Από τη στιγμή που ο poleman (και ήδη παγκόσμιος πρωταθλητής) Σεμπάστιαν Φέτελ τέθηκε εκτός μάχης πριν καν συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος λόγω κλαταρισμένου ελαστικού, ο δρόμος άνοιξε διάπλατα για τους υπόλοιπους πιλότους που για διαφορετικούς λόγους ήθελαν τη νίκη.
Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν αυτός που κλήθηκε να οδηγήσει την κούρσα μετά την εγκατάλειψη του Γερμανού. Ο Βρετανός πιλότος της McLaren είχε την ευκαιρία του και δεν την άφησε να πάει χαμένη. Οδήγησε μεν στα όρια, χωρίς όμως να υπερβάλει εαυτόν, όπως σε άλλες περιπτώσεις, και κατόρθωσε να φέρει το μονοθέσιό του πρώτο στη γραμμή του τερματισμού.
Η μάχη με τον Φερνάντο Αλόνσο, που ακολουθούσε κατά πόδας, κρίθηκε ουσιαστικά στο δεύτερο pit stop. Τότε που ο Ισπανός, παρόλο που είχε μείνει παραπάνω στην πίστα μήπως και καλύψει την εις βάρος του διαφορά, έχασε χρόνο στην αλλαγή των ελαστικών και όχι μόνο δεν κατόρθωσε να βγει μπροστά από τον Χάμιλτον, αλλά έχασε και έδαφος. Παρόλα αυτά διατήρησε τη δεύτερη θέση και ανέβηκε στο βάθρο, συλλέγοντας πολύτιμους βαθμούς.
Η μάχη της τρίτης θέσης ήταν εξίσου σκληρή, τουλάχιστον στο μεγαλύτερο κομμάτι του αγώνα, με τον Τζένσον Μπάτον να “επιβιώνει”. Ο έτερος οδηγός της McLaren είχε να αντιμετωπίσει τόσο τα μηχανικά προβλήματα του μονοθεσίου του, όσο και την πίεση των Φελίπε Μάσα – Μαρκ Ουέμπερ, κράτησε ωστόσο τον έλεγχο και πήρε αυτό που άξιζε. Στην κόντρα του Βραζιλιάνου της Ferrari και του Αυστραλού της Red Bull, ο δεύτερος αποδείχθηκε πιο ουσιαστικός και εκμεταλλευόμενος την προσωρινή έξοδο του Μάσα κατέλαβε την τέταρτη θέση στην τελική κατάταξη.
Από εκεί και πέρα, τη βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσαν οι Νίκο Ρόσμπεργκ, Μίκαελ Σουμέχερ της Mercedes, οι Άντρια Σούτιλ και Πολ ντι Ρέστα της Force India, καθώς και ο Καμούι Κομπαγιάσι της Sauber.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ