Ο Φινλανδός πιλότος Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα απέδειξε ότι δεν έχει επηρεαστεί καθόλου από τον τραυματισμό στην κλείδα και κάνοντας χρόνο 17:38.0, πήρε τα πρωτεία στην 1η ΕΔ του Ράλι Ακρόπολις.
Ο Φινλανδός οδηγός εκμεταλλεύθηκε με τον καλύτερο τρόπο τη
σειρά εκκίνησης και τον καθαρό δρόμο που αυτή εξασφάλισε, καταφέρνοντας
τον ταχύτερο χρόνο που τον θέτει και επικεφαλής του αγώνα.
Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Σεμπαστιάν Λεμπ (με 17:40.8), ο
οποίος πίεσε, αλλά δεν μπόρεσε να “κλέψει” τη νίκη στο τελευταίο κομμάτι
της ειδικής. Την τριάδα συμπλήρωσε ο Μίκο Χίρβονεν, παρότι ο ίδιος δεν
ήταν ικανοποιημένος από το στήσιμο του αυτοκινήτου του (17:45.1).
Από την πλευρά του ο Πέτερ Σόλμπεργκ έχασε πολύτιμο χρόνο
-λόγω επιλογής μαλακής γόμας ελαστικών- και δεν ακολούθησε το ρυθμό της
πρώτης τριάδας, παρά το γεγονός ότι ήταν ο κορυφαίος στο πρώτο σκέλος
του αγώνα.
Η δράση συνεχίζεται το πρωί της Παρασκευής (25/05, 06:15),
όπου τα πληρώματα θα ξεκινήσουν από το Service Park με κατεύθυνση τη
Βοιωτία, τη Φθιώτιδα και τη Φωκίδα για να επιστρέψουν και πάλι στην
Κορινθία ύστερα από 537 χιλιόμετρα και 8 ειδικές διαδρομές συνολικού
μήκους 169 χιλιομέτρων.
Σύμφωνα, μάλιστα, με την εκτίμηση της πλειονότητας των
οδηγών, η ύπαρξη μόνο δύο 15λεπτων Remote Service στην Ιτέα, χωρίς
μεγάλες δυνατότητες επεμβάσεων, κάνει το έργο των πληρωμάτων ακόμα πιο
σύνθετο, καθώς θα πρέπει να συνδυάσουν την ταχύτητα με την προστασία του
αυτοκινήτου.
Εκτός από τη δράση στις ειδικές διαδρομές, οι φίλοι του
Ράλι Ακρόπολις και του WRC μπορούν να θαυμάσουν τα “όπλα” του Παγκόσμιου
Πρωταθλήματος στην καρδιά του αγώνα στο Service Park (στη Σχολή
Μηχανικού στο Λουτράκι).
Τα αποτελέσματα της 1ης ΕΔ
Γ. Λατβαλα 17:38.0
Σ. Λεμπ 17:40.8 +2.8
Μ. Χίρβονε 17:45.1 +7.1
Μ. Όστμπεργκ 17:51.7 +13.7
Π. Σόλμπεργκ 17:52.6 +14.6
Ε. Νόβικοφ 17:58.4 +20.4
Ο. Τάνακ 18:14.3 +36.3
Μ. Πρόκοπ 18:15.4 +37.4
Τ. Νοβίλ 18:15.8 +37.8
Σ. Οζιέ 18:19.8 +41.8