Ο Σεμπάστιαν Λεμπ μπορεί να μην έχει κατακτήσει ακόμα κάποια ειδική
διαδρομή αλλά μετά το τέλος της 5ης είναι στην κορυφή της γενικής
κατάταξης και αυξάνει τη διαφορά από τον Λάτβαλα.
4η Ειδική Διαδρομή
Στην 4η ειδική διαδρομή του Ράλι Ακρόπολις ο Σεμπαστιάν
Λεμπ αναρηχήθηκε στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, την ώρα που ο
Πέτερ Σόλμπεργκ “χόρευε” στη λάσπη ολοκληρώνοντας τη διαδικασία στον
Ελικώνα με τον εκπληκτικό χρόνο 14:05.9!
Πολύ καλή ειδική και για τον Μίκο
Χίρβονεν ο οποίος τελείωσε δεύτερος με χρόνο 14:15.6, όσο ακριβώς έκανε
και ο Σεμπαστιάν Λεμπ που πλέον προηγείται στον αγώνα.
Το ψιλόβροχο που πέφτει σε αρκετές περιοχές της Αττικής
έχει μεν μαλακώσει τις σκληρές διαδρομές του Ράλι Ακρόπολις αλλά πλέον
είναι εύκολο να γίνει το λάθος. Στον Ελικώνα η βροχή δεν έκανε την
εμφάνισή της κατά τη διάρκεια της ειδικής αλλά η λάσπη ήταν εκεί ενώ σε
μερικά σημεία είχε ήδη αρχίσει να στεγνώνει.
Ο Λεμπ αν και σκαρφάλωσε στην κορυφή δεν είναι
ευχαριστημένος από τον χρόνο του ενώ ο Λάτβαλα που είχε πάρει μέχρι τώρα
όλες τις ειδικές βγήκε
εκτός δρόμου, έσβησε ο κινητήρας του, με αποτέλεσμα να χάσει
πολύτιμα δευτερόλεπτα και μαζί την πρωτιά. Ο Φιλανδός είναι πλέον στην
δεύτερη θέση 1.2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Γάλλο.
LOEB Sébastien – ELENA Daniel: “Δεν ξέρω γιατί ήμουν αργός σ’ αυτήν την ειδική. Πίεσα πολύ, δεν μπορούσα να κάνω κάτι καλύτερο.”
HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo: “Ήταν γλιστερή και απαιτητική η ειδική, σχεδόν είχα μία έξοδο στα φρένα, λόγω λάσπης.”
LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka:
“Στην αρχή ήταν καλά, αλλά σε μια λασπωμένη διασταύρωση
σχεδόν βγήκα και έσβησε ο κινητήρας. Έχασα αρκετό χρόνο, περίπου 10 δλ. “
SOLBERG Petter – PATTERSON Chris:
“Ήταν πολύ λασπωμένα. Είμαι χαρούμενος με το χρόνο. Θέλω
να κάνουμε το αυτοκίνητο ακόμα καλύτερο στο σέρβις. Κάναμε κάποια λάθη,
όπως όλοι οι άλλοι.”
5η Ειδική Διαδρομή
Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ξέρει καλύτερα από τον
κάθε ένα ποιος είναι ο τρόπος για να φτάσεις στην καρό σημαία. Ο
Σεμπαστιάν Λεμπ δεν έχει καταφέρει να τερματίσει πρώτος σε κάποια ειδική
διαδρομή αλλά το τέλος της 5ης τον βρίκσει στην κορυφή της γενικής
κατάταξης και αυξάνοντας μάλιστα τη διαφορά από τον δεύετερο Λάτβαλα.
Στην 4η ειδική της δεύτερης ημέρας ο Χίρβονεν πίεσε αρκετά
και κατάφερε να μειώσει τη διαφορά του από την κορυφή στα 9.9
δευτερόλεπτα.
Όσον
αφορά τον Λάτβαλα που μετά το εντυπωσιακό ξεκίνημα χάνει
συνεχώς χρόνο,
το πρόβλημα φαίνεται να είναι στο στήσιμο του αυτοκινήτου. Ο
Φιλανδός δείχνει να δυσκολεύεται περισσότερο από τους υπόλοιπους καθώς
γλίστρησε για δεύτερη φορά σήμερα. Η λάσπη δεν είναι σύμμαχός του και
όσο περνάει
η μέρα αυτό φαίνεται ολοένα και περισσότερο.
Τέλος, ο Πέτερ Σόλμπεργκ μετά την εντυπωσιακή ειδική στην Ελικώνα είναι 3ος, 8,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Σεμπαστιάν Λεμπ.
LOEB Sébastien – ELENA Daniel: “Απαιτητική
ειδική, με νερά. Το θέμα είναι ότι συνεχίζουμε χωρίς πρόβλημα. Το
γλιστερό κομμάτι ήταν δύσκολο με τη σκληρή γόμα. Δεν έχουμε καλή
πληροφόρηση για τις συνθήκες και νομίζω πως όλοι χρησιμοποιούμε σκληρή
γόμα.”
HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo: “Πιέζουμε πολύ, όπως και ο Σεμπαστιάν. Ήταν πολύ γλιστερή και απαιτητική στο τέλος η ειδική. Δύσκολο να βρεις πρόσφυση…”
LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka:
“Δεν είμαι ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο στο σκληρό
χώμα, ίσως χρειάζεται αλλαγή στο στήσιμο. Τα λάστιχα αργούν να
ζεσταθούν. Είχα σχεδόν τετ-α-κε, αλλά δεν χάσαμε πολύ χρόνο. Χάναμε 8 δλ
στην αρχή και καταφέραμε να κερδίσουμε 4 μέχρι το τέλος.”
SOLBERG Petter – PATTERSON Chris: “Πήραμε δύο ρεζέρβες και χάσαμε χρόνο. Εξαιτίας του επιπλέον βάρους, αλλά θα τα χρησιμοποιήσουμε στην επόμενη ειδική.”