Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων & Κύπελλο Αναβάσεων και ταχύτητας Β.Ελλάδος
Πλούσιο θέαμα από όλους τους οδηγούς απήλαυσαν οι αρκετοί φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού που βρέθηκαν στη μήκους 5 χιλιομέτρων διαδρομή της Καστανιάς. Οι μάχες στις περισσότερες ομάδες ήταν συναρπαστικές μέχρι τέλους, με αρκετές ανατροπές να γίνονται στο δεύτερο σκέλος. Η βροχή που έκανε για λίγα λεπτά την εμφάνισή της στο δεύτερο σκέλος δεν ήταν ικανή να χαλάσει την όμορφη ατμόσφαιρα που επικράτησε στο βουνό.
Στην Ομάδα Α, ο Μιχάλης Ευθυμίου, δε δυσκολεύτηκε να επικρατήσει με το Ford Escort WRC, ύστερα από την εγκατάλειψη του Λιώρη, αυξάνοντας έτσι ακόμη περισσότερο τη διαφορά του στο πρωτάθλημα. Οι Κώστας Παπαχρήστος με Citroen Saxo VTS και Χρήστος Λάππας (Peugeot 106 Kit Car) ακολούθησαν. Οι δύο οδηγοί βρέθηκαν στην κορυφή της Α έως 2 Λίτρα, ενώ ο Γιάννης Τασιόπουλος (Citroen Saxo VTS) με αντεπίθεση διαρκείας στο δεύτερο σκέλος τερμάτισε στην τρίτη θέση της Ομάδας.
Ανέτρεψε την εις βάρος του κατάσταση στην Ομάδα Ν ο Ποσειδώνας Γορίτσας (Mitsubishi Lancer Evo X), επικρατώντας του Κωνσταντίνου Κάκου. Ο οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII προηγούταν μετά το πρώτο σκέλος, ωστόσο ο οδηγός από τα Γιάννενα αντεπιτέθηκε παίρνοντας τη νίκη στη Ν. Το βάθρο συμπλήρωσε ο εορτάζων Πάρης Τασιόπουλος με Peugeot 106 S16, ο οποίος πρώτευσε στη Ν έως 2 Λίτρα. Πίσω του τερμάτισαν οι Δημήτρης Γιαννούλης (Peugeot 106 S16) και Νίκος Ντούρας (Peugeot 206 RC). Ο επικεφαλής στη βαθμολογία, με το χρόνο του δεύτερου σκέλους κατάφερε την τελευταία στιγμή να ανεβεί στο βάθρο, σε μια Ομάδα που δεν προσμετράει εξαιτίας των λιγοστών συμμετοχών.
Την ταχύτερη επίδοση στην Ομάδα Ε, πέτυχε ο Μάριος Ηλιόπουλος με Ford Escort WRC. Ο επικεφαλής της βαθμολογίας στην Ε, ήταν ανώτερος από τον μεγάλο του αντίπαλο, Λεωνίδα Κύρκο στο πρώτο σκέλος. Η μάχη που αναμενόταν στο δεύτερο μέρος του αγώνα δεν έγινε ποτέ, καθώς ο κινητήρας του Ford Escort WRC του Κύρκου είχε διαφορετική άποψη. Ο «Λέας» δεν ολοκλήρωσε την προσπάθειά του, μένοντας πίσω στη διεκδίκηση του τίτλου. Στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα, ο Κωνσταντίνος Ψιλιώτης με Ford Escort MKII πέτυχε την πρώτη του φετινή νίκη εμπρός από τους Θανάση Κουρνιάτη με ίδιο αυτοκίνητο. Τρίτος στην Ε έως 2 Λίτρα βρέθηκε ο Γιάννης Μαυρίδης με Daihatsu Charade που έκανε πολύ καλό χρόνο στο δεύτερο πέρασμα.
Στα Turbo της Formula Saloon, ο Παναγιώτης Κύρκος εντυπωσίασε το διήμερο με το Mitsubishi Lancer Evo VIII, κατακτώντας εύκολα τη νίκη. Το πρόβλημα που αντιμετώπισε χθες ο Κώστας Πατσουρέας με το κιβώτιο ταχυτήτων του Mitsubishi Lancer Evo IX, του στέρησε τη δυνατότητα να μονομαχήσει σήμερα για την κορυφή. Στα ατμοσφαιρικά της Saloon, ο Σγουρής Μπαλάσης ήταν ο μοναδικός συμμετέχων με Toyota Corolla. Η Saloon δεν προσμετράει, καθώς δε συμπληρώθηκε ο απαιτούμενος αριθμός αγωνιζόμενων.
Τα αποτελέσματα παραμένουν προσωρινά. Θα ακολουθήσει αναλυτική περιγραφή της ημέρας.
Γραφείο Τύπου
1η Ανάβαση Καστανιάς
Αποτελέσματα
Χρονομετρημένα δοκιμαστικά 3 (ακυρώθηκε λόγω καιρού)