Μετά από έξι ειδικές διαδρομές, 88.5 αγωνιστικά χιλιόμετρα στην Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ. τερμάτισαν μόλις τα 12 από τα 23 πληρώματα που εκίνησαν. Πρώτοι γενικής οι Φιλιππίδης – Μαχαιράς με Mitsubishi Lancer Evo IX, δεύτεροι οι Βελάνης – Βελάνης επίσης με Mitsubishi Lancer Evo IX και τρίτοι γενικής οι Πλάγος – Ρέντης με Peugeot 106 S16. Τέταρτη γενικής, δεύτεροι στην F2 και πρώτοι στην Α7 οι Βαλαβάνης – Καπάρας με Honda Civic Type R. Πέμπτοι γενικής, δεύτεροι στην Α6, τρίτοι στην F2 και πρώτο πλήρωμα Α.Ο.Θ. οι Κουμποτής – Μαυροματίδης με Peugeot 106 S16. Έκτοι γενικής και δεύτεροι στην Α7 οι Μπαξεβανάκης – Μπαξεβανάκης με Honda Civic Type R. Έβδομοι γενικής και τρίτοι στην Α6 οι Διαμαντόγλου – Ασπρόμουγγος με Suzuki Ignis. Όγδοοι γενικής ι Αναγνωστάκης – Μαύρος με Suzuki Swift και ένατοι γενικής τρίτοι στην Α7 οι Μπακιρτζόπολος – Θωμόπουλος με Peugeot 206 RC. Την τελευταία τριάδα της γενικής συμπληρώνουν τα πληρώματα Σταυρίδης – Κωνσταντινίδης με Peugeot 106 Rallye, Κούκας – Τούπας Peugeot 205 και Αναστασοβίτης – Aναστασοβίτης με Opel Astra GSi 16V.
αναλυτική περιγραφή του αγώνα
Το 48ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. θα μείνει στην έως σήμερα ιστορία ως τον αγώνα με έναν από τους καλύτερους σχεδιασμούς. Αλλά και τις λιγότερες συμμετοχές στα 49 χρόνια ύπαρξής του. Δεν μας απογοητεύει, αντιθέτως μας κάνει πιο δυνατούς. Μας κάνει πιο δυνατούς γιατί νοιώσαμε την αγάπη των πληρωμάτων που μπόρεσαν να δηλώσουν συμμετοχή, νοιώσαμε την αγάπη του κόσμου που βρέθηκε στις ειδικές διαδρομές, νοιώσαμε την αγάπη της Helexpo – Δ,.Ε.Θ. που μας στάθηκε στα δύσκολα.
Νοιώσαμε την συμπαράσταση της πολιτείας (Περιφέρεια και Δήμοι), και των λίγων χορηγών που μας στήριξαν οικονομικά, αλλά και των επισήμων που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της οργανωτικής επιτροπής, σε αντίθεση με άλλες χρονιές. Γράψαμε πριν λίγες μέρες πως ο Α.Ο.Θ. είναι οι άνθρωποι του, τα παιδιά που έγιναν γονείς και οι γονείς που έγιναν παππούδες. Αυτό αποδείχθηκε περίτρανα σε αυτόν τον αγώνα, όπου όλοι έβαλαν ένα λιθαράκι για να γίνει πραγματικότητα το 48ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Έτσι είναι σημαντικό, πριν προχωρήσουμε στην όποια περιγραφή, να πούμε ένα ευχαριστώ από καρδιάς στους 100 φίλους-συνεργάτες που υπερέβησαν εαυτό έτσι ώστε να μην γίνει καμία έκπτωση στο οτιδήποτε αφορά τον δικό μας αγώνα.
Στον καθεαυτού αγώνα είναι αλήθεια πως όλα ξεκίνησαν «μουδιασμένα» βλέποντας τις συμμετοχές να «κλείνουν» στις 24. Όταν όμως ακούστηκαν τα πρώτα «σκασίματα» στην Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ. το Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου και χρόνια φίλοι και γνωστοί ξανάσμιξαν για άλλη μια χρονιά, έφυγε κάθε ίχνος αμφιβολίας για το αποτέλεσμα του αγώνα. Με την υποδειγματική σχεδίαση ο αγώνας ταξίδεψε τα πληρώματα σε όλη την ορεινή Χαλκιδική χωρίς να κουράσει ή να απογοητεύσει κανέναν. Οι εύκολα προσβάσιμες ειδικές διαδρομές έδωσαν την ευκαιρία στους πιο φανατικούς να δουν με ευκολία ακόμα και τις 4 από τις 6 ειδικές διαδρομές. Η μάχη για τις πρώτες θέσεις ήταν αδυσώπητη, σε κάποια σημεία τόσο «σκληρή» που είχε σαν αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν την προσπάθεια στις πρώτες 4 ειδικές διαδρομές τα 11 από τα 23 πληρώματα που εκκίνησαν.
Έτσι στην Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ. μετά από έξι ειδικές διαδρομές και 88.5 αγωνιστικά χιλιόμετρα τερμάτισαν μόλις 12 πληρώματα. Πρώτοι γενικής οι Φιλιππίδης – Μαχαίρας, δεύτεροι οι Βελάνης – Βελάνης αμφότεροι με Mitsubishi Lancer Evo IX και τρίτοι γενικής οι Πλάγος – Ρέντης με Peugeot 106 S16. Τέταρτοι γενικής, δεύτεροι στην F2 και πρώτοι στην Α7 οι Βαλαβάνης – Καπάρας με Honda Civic Type R. Πέμπτοι γενικής, δεύτεροι στην Α6, τρίτοι στην F2 και πρώτο πλήρωμα Α.Ο.Θ. οι Κουμποτής – Μαυροματίδης με Peugeot 106 S16. Έκτοι γενικής και δεύτεροι στην Α7 οι Μπαξεβανάκης – Μπαξεβανάκης με Honda Civic Type R. Έβδομοι γενικής και τρίτοι στην Α6 οι Διαμαντόγλου – Ασπρόμουγγος με Suzuki Ignis. Όγδοοι γενικής οι Αναγωνστάκης – Μαύρος με Suzuki Swift και ένατοι γενικής τρίτοι στην Α7 οι Μπακιρτζόπουλος – Θωμόπουλος με Peugeot 206 RC. Την τελευταία τριάδα της γενικής συμπληρώνουν τα πληρώματα Σταυρίδης – Κωνσταντινίδης με Peugeot 106 Rallye, Κούκας – Τούπας Peugeot 205 και Αναστασοβίτης – Aναστασοβίτης με Opel Astra GSi 16V. Από έξοδο αναγκάστηκαν σε εγκατάλειψη οι “Simetra” – Πάλλας με Mitsubishi Lancer Evo IX, οι Κίτσος – Παμπούκης με Opel Astra F και οι Δήμου – Ντίτορας με Peugeot 106 S16.
Από μηχανική βλάβη εγκατέλειψαν τα πληρώματα Αργυρίου – Κυπαρρισσάς, Δημητρίου – Δημητρίου και Ευθυμιάδης – Παπανικολάου όλοι μεPeugeot 106 S16, οι Θεοφανίδης – Θεοφανίδης με Citroen Saxo, Καλούδης – Τοπούζης με Mitsubishi Lancer Evo IX, Καρπάνος – Καρπάνος με MitsubishiLancer Evo X και Λάκης – Τριαντσφυλλίδης με Seat Ibiza. Άτυχοι στάθηκαν οι Καραβασίλης – Καρλιώτης οι οποίοι εγκατέλειψαν τον αγώνα λόγω σπασμένου παρμπρίζ. Το πλήρωμα δεν έκλεισε καλά το καπό του Honda Civic Type R με αποτέλεσμα να ανοίξει εν κινήσει και να σπάσει το παρμπρίζ.
Επόμενες δραστηριότητες του Α.Ο.Θ. είναι στις 11/10 η 42η Δεξιοτεχνία Αυτοκινήτων και το διήμερο 31/10-01/11 το 44ο Ράλλυ Sprint Θερμαϊκού το οποίο θα εμπεριέχει και την 2η Πανελλήνια Εκδήλωση Βετεράνων Οδηγών Αγώνων.
Αποτελέσματα του 48ου Ράλλυ ΔΕΘ