Το Σωματείο “Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου” οργάνωσε την 3η Ανάβαση Αττικής “Βαγγέλης Παλαπανίδης” στα Δερβενοχώρια, με την οποία ολοκληρώθηκε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων 2015.
Ο αγώνας έλαβε χώρα στην διαδρομή 4,2 χιλιομέτρων, με κατεύθυνση από το οροπέδιο Δερβενοχωρίων προς την Φυλή. Οι συμμετοχές έφτασαν τις 69 και οι οδηγοί έκαναν το καλύτερο δυνατό, τόσο για τους ίδιους όσο και για τους θεατές που βρέθηκαν στο βουνό για να χειροκροτήσουν τα αγωνιστικά περάσματα.
Σε επίπεδο αποτελεσμάτων, όπως έχουμε πολλάκις αναφέρει στις αναβάσεις δεν υφίσταται γενική κατάταξη, αλλά κατάταξη των επιμέρους κατηγοριών. Στην Κατηγορία Ν λοιπόν, τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας σημείωσε ο Κωνσταντίνος Κάκος (Mitsubishi Lancer EVO IX), που μεταπήδησε από την κατηγορία Α στην Ν, οδηγώντας το αυτοκίνητο που χρησιμοποίησε φέτος κατακτώντας τον τίτλο, ο Πάνος Κύρκος. Στη δεύτερη θέση της κατηγορίας Ν τερμάτισε ο Γιάννης Ποτουρίδης (Subaru Impreza), ενώ την τριάδα έκλεισε ο Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type-R), ο οποίος παράλληλα κατέκτησε τη νίκη στην Κατηγορία Ν έως 2 λίτρα. Το νικητή στα δίλιτρα της Ν, ακολούθησαν οι Πάρις Τασιόπουλος (Peugeot 106) και Διονύσης Γιαννούλης (Peugeot 106) οι οποίοι είχαν τη δική τους μάχη για την επικράτηση στην κλάση Ν/2.
Στην Κατηγορία Α, η νίκη πέρασε στα χέρια του Αντρέα Ντόφη (Mitsubishi Lancer EVO VIII), σε μια από τις επιλεκτικές του φετινές εμφανίσεις. Τον νικητή της κατηγορίας ακολούθησε ο Γιώργος Κωνσταντακόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO VIII), με τον Νίκο Τσέρτο (Honda Civic Type-R) να συμπληρώνει το βάθρο της κατηγορίας και ταυτόχρονα, να κερδίζει την Α έως 2 λίτρα. Στη συγκεκριμένη κατηγορία, δεύτερος τερμάτισε ο Χρήστος Λάππας (Peugeot 106 Maxi) και τρίτος ο “Κανέλος” (Peugeot 106). Στην κατηγορία Ε, οι νεαροί οδηγοί είχαν την τιμητική τους, αφού νικητής αναδείχθηκε ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Escort WRC), ενώ τον ακολούθησε ο Παναγιώτης Ευθυμίου (Ford Escort WRC) στην πρώτη του εμφάνιση με το αυτοκίνητο που συνήθως οδηγεί ο πατέρας του, Μιχάλης. Την τριάδα συμπλήρωσε ο Διονύσης Τροβάς (BMW M3), που ήταν και ο ταχύτερος οδηγός της κατηγορίας, με δικίνητο αυτοκίνητο. Στην Ε έως 2 λίτρα επικράτησε ο Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort), εμπρός από τον Κωνσταντίνο Ψιλιώτη (Ford Escort) και τον Δημήτρη Σκορδή (Opel Ascona). Από την Κατηγορία Formula Saloon προήλθε ο οδηγός που σημείωσε τον άτυπο, ταχύτερο χρόνο της ημέρας. Ο λόγος για τον Κώστα Πατσουρέα (Mitsubishi Lancer EVO IX), που επικράτησε φυσικά και στην Formula Saloon Turbo. Το νικητή, ακολούθησαν οι Παρασκευάς Ραπατζίκος (Lancia Delta Integrale) και Αλέξανδρος Ποσοτίδης (BMW M3), ο οποίος ήταν ο ταχύτερος οδηγός με ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο, στην κατηγορία.
Τέλος, η 3η Ανάβαση Αττικής “Βαγγέλης Παλαπανίδης” αποτέλεσε και την τελευταία φετινή συνάντηση για τα Ιστορικά αυτοκίνητα, όπου ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort) ήταν για ακόμη μια φορά ο ταχύτερος, ενώ τον ακολούθησαν οι Κωνσταντίνος Καπουρελάκος (BMW E21) και Κωνσταντίνος Κοφινάς (Alfa Romeo GT Veloce).