Με νικητές τους Ξενοφώντα Νικολόπουλο-Αλέξανδρο Τσιάπα ολοκληρώθηκε το ασφάλτινο Seajets 37ο Ράλλυ Παλάδιο, που διοργανώθηκε με επίκεντρο τη Νέα Πέραμο Μεγάρων.
Το Seajets 37ο Ράλλυ Παλάδιο που διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο “Start Line”, έριξε την αυλαία για το Περιφερειακό Κύπελλο Ασφάλτινων Ράλλυ Κεντρικής Ελλάδος καθώς επίσης και για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων, το Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2016.
Ο αγώνας είχε τη στήριξη της εταιρείας “Seajets”, η οποία αποτέλεσε μάλιστα Χορηγό Ονομασίας και τελέστηκε χάρη στην αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μεγαρέων που τον έθεσε υπό την αιγίδα του, αλλά και χάρη στην υποστήριξη του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας, της Δημοτικής Κοινότητας και του Εμπορικού Συλλόγου Νέας Περάμου. Όπως συνέβαινε και τα περασμένα χρόνια, ο χώρος ανασυγκρότησης και Service Park βρισκόταν στο φιλόξενο Λιμάνι της Νέας Περάμου..
Εκτός από το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, το Seajets 37ο Ράλλυ Παλάδιο περιλάμβανε και μια σημαντική εξωαγωνιστική εκδήλωση. Ο λόγος για τη δράση αναφορικά με την Οδική Ασφάλεια με μήνυμα “Δεν τρέχω στην Πόλη μου”, που διοργανώθηκε από την Εθελοντική Ομάδα Μεγάρων “Α.Ο. Κούρος”, έχοντας επικεφαλής τον κ. Σωτήρη Γιαννόπουλο. Μέλη της Ομάδας βρέθηκαν κατά τη διάρκεια της ημέρας στο Λιμάνι της Νέας Περάμου, ενημερώνοντας θεατές, μηχανικούς και πληρώματα σχετικά με την Οδική Ασφάλεια και την Κυκλοφοριακή Αγωγή και εστιάζοντας, στην ανάγκη περαιτέρω μείωσης των ορίων ταχύτητας εντός κατοικημένων περιοχών, όπου προκαλούνται ατυχήματα. Η δράση είχε μεγάλη απήχηση σε όσους βρέθηκαν στη Νέα Πέραμο, ενώ χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η πλειονότητα των πληρωμάτων τοποθέτησε στο αγωνιστικό αυτοκίνητο το ειδικό αυτοκόλλητο της Δράσης, ενώ παράλληλα οι αγωνιζόμενοι έδωσαν το δικό τους μήνυμα Οδικής Ασφάλειας, υπογράφοντας σε ειδικούς πίνακες που είχαν ετοιμαστεί από τους Εθελοντές.
Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, το Seajets 37ο Ράλλυ Παλάδιο που μετά από πολλά χρόνια διεξήχθη σε απόλυτα στεγνό οδόστρωμα, συγκέντρωσε 45 συμμετοχές και αποτελούνταν από 7 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 50,36 χιλιομέτρων. Οι δύο από αυτές (Άνω Αλεποχώρι, Νέος Άγιος Ιωάννης) πραγματοποιήθηκαν δύο φορές, ενώ το Μελετάκι διεξήχθη 3 φορές. Η μάχη για τη νίκη δε διήρκεσε πολύ, καθώς από τη 2η Ειδική Διαδρομή του αγώνα, οι τοπικοί Ξενοφών Νικολόπουλος-Αλέξανδρος Τσιάπας (Mitsubishi Lancer EVO VI, C2-A8) έφτασαν τελικά με άνεση στην 3η νίκη τους στο Παλάδιο, έχοντας κερδίσει τις 6 από τις 7 Ειδικές Διαδρομές. Όση αγωνία έλειψε από τη μάχη για τη νίκη, τόση και ακόμη περισσότερη προέκυψε για τη 2η θέση της Γενικής κατάταξης και για την επικράτηση στην Κατηγορία F2 των δικίνητων αυτοκινήτων. Οι Γιάννης Πλάγος-Αλκιβιάδης Ρέντης (Honda Civic Type-R, C3-A7) “αντάλλαζαν” σε όλη τη διάρκεια του αγώνα δέκατα του δευτερολέπτου με τους Βασίλη Αναδιώτη-Μανώλη Μακρινό (Renault Clio Sport, C3-A7) και κατέκτησαν εντέλει τη 2η θέση της Γενικής και τη νίκη στην F2 μόλις στην τελευταία Ειδική Διαδρομή, με διαφορά 0,28 δευτερολέπτων.
Στην 4η θέση της Κατάταξης ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Ανδρέας Ντόφης-Μάριος Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8), στην πρώτη εμφάνιση του οδηγού στις απαιτητικές διαδρομές του Ράλλυ Παλάδιο. Παρά το γεγονός ότι ήταν ταχύτεροι όλων στην εναρκτήρια Ειδική Διαδρομή του αγώνα, στη συνέχεια έχασαν χρόνο μετά από χτύπημα στην Ειδική Διαδρομή “Νέος Άγιος Ιωάννης 1” που χάλασε το στήσιμο του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα ο οδηγός να μην έχει την απαιτούμενη αυτοπεποίθηση για να πιέσει στο όριο. Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκαν οι Γιάννης Ζούνης-Νικόλας Ιντζόγλου (Subaru Impreza WRX STI, C2-N4), ενώ την πρώτη εξάδα της Γενικής Κατάταξης, διαμόρφωσαν οι Νίκος Ζακχαίος-Χρήστος Μιχελής (Citroen Saxo VTS, C6-N2) οι οποίοι κατέλαβαν ταυτόχρονα την 3η θέση της F2, επικρατώντας και στην Κατηγορία C6. Στην Κατηγορία C5, νικητές αναδείχθηκαν οι “Φίλων”-Γιώργος Γονάκης (Peugeot 206, C5-A6) που τερμάτισαν στην 7η θέση της Γενικής Κατάταξης και στην 4η θέση της F2. Τους νικητές της C5 ακολούθησαν στην Κατηγορία οι Γιώργος Αθανασόπουλος-Σπύρος Μπαρδάκης (Citroen C2 R2, C5-A6) και Γιάννης Καφετζάκης-Κωνσταντίνος Χατζάκης (Peugeot 106 S16, C5-A6). Όσο για την Κατηγορία C6, τους νικητές Ζακχαίο-Μιχελή ακολούθησαν οι Μίλτος Πλατώνης-Γιάννης Λιλλής (Toyota Yaris, C6-A5) και Μαρίνος Μπενούκας-Χρήστος Μουρκάκης (Peugeot 1067 S16, C6-N2).
Εκτός από το Περιφερειακό Κύπελλο Ασφάλτινων Ράλλυ Κεντρικής Ελλάδος, το Seajets 37ο Ράλλυ Παλάδιο αποτέλεσε τον επίλογο και στο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων. Νικητές αναδείχθηκαν οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR, 3-D4), κλείνοντας ιδανικά τη χρονιά με την κατάκτηση του τίτλου. Στη δεύτερη θέση, ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (Ford Escort RS 2000 MKII, 3-D3), ενώ την τριάδα της Κατηγορίας διαμόρφωσαν οι Γιάννης Καλαϊτζιάν-Μαριάννα Καλογηράτου (Fiat Ritmo 130 TC, 4-E3).
Το Seajets 37ο Ράλλυ Παλάδιο είχε δυστυχώς και εγκαταλείψεις. Τον χορό των ατυχιών άνοιξαν οι Γιώργος Κεχαγιάς-Βασίλης Μπασιούκας (Ford Escort WRC, C2-A8) που είχαν τη στιγμή τους στην εναρκτήρια Ειδική Διαδρομή του αγώνα. Παρά το γεγονός ότι η ζημιά του αυτοκινήτου δεν ήταν μεγάλη, αυτό κόλλησε σε χαντάκι και δε μπορούσε να επιστρέψει στο δρόμο, ενώ ήταν σταματημένο σε επικίνδυνο σημείο, γεγονός που οδήγησε την Οργάνωση σε διακοπή της διαδρομής, με τους Αγωνοδίκες να αποφασίζουν για το χρόνο των επόμενων πληρωμάτων. Κάτι αντίστοιχο συνέβη και στη δεύτερη Ειδική Διαδρομή για ορισμένα πληρώματα, λόγω αντίστοιχης -μικρής έκτασης- εξόδου των Θόδωρου Βούλγαρη-Γιώργου Μανδάνη (Toyota Starlet KP 60, C4-E10), που είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να εμποδίζει, σύμφωνα με ορισμένα πληρώματα που τερμάτισαν την Ειδική Διαδρομή έχοντας περάσει από το σημείο. Επιπλέον, άτυχοι στάθηκαν οι Μάνος Δημητρίου-Ελένη Μαλακτάρη (Citroen Saxo, C5-A6) που εγκατέλειψαν από έξοδο ενώ προηγούνταν στην Κατηγορία τους, καθώς και οι Βασίλης Καραθανάσης-Θανάσης Καραθανάσης (Opel Astra, C3-E11) και Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza Spec-C) με προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Τέλος, εκτός αγώνα τέθηκαν μετά από κλατάρισμα που τους κόστισε ποινή 1 λεπτού και τους έριξε πίσω στην κατάταξη, οι Αργύρης Μουστάκας-Παναγιώτης Μουστάκας (Chevrolet Aveo, C6-A5) οι οποίοι προηγουμένως είχαν εντυπωσιάσει με τις επιδόσεις τους, φιγουράροντας έως και την 4η θέση της Γενικής Κατάταξης και την κορυφή της C6.
ΝΙΚΗΤΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ
C2: Ξενοφών Νικολόπουλος – Αλέξανδρος Τσιάπας (Mitsubishi Lancer EVO VI)
C3: Γιάννης Πλάγος – Αλκιβιάδης Ρέντης (Honda Civic Type-R)
C5: “ΦΙΛΩΝ” – Γιώργος Γονάκης (Peugeot 206)
C6: Νίκος Ζακχαίος – Χρήστος Μιχελής (Citroen Saxo VTS)
Ιστορικά: Λευτέρης Μανδρούκας – Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR)
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ
Ξενοφών Νικολόπουλος – Αλέξανδρος Τσιάπας (Νικητές αγώνα και Κατηγορίας C2)
“Κάναμε άλλο ένα Παλάδιο. Μετά από 17 Ράλλυ Παλάδιο, συναντήσαμε για πρώτη φορά τέτοιες συνθήκες και σε αυτό βοήθησε ο καιρός. Οι συμμετοχές ήταν πολύ λίγες, αλλά αυτές που υπήρχαν ήταν πάρα πολύ αξιόλογες. Συγχαρητήρια στον κύριο Αναδιώτη και στον κύριο Πλάγο, που κράτησαν το ρυθμό και τον έντονο συναγωνισμό τους μέχρι το τέλος, τόσο για αυτούς όσο και για τον κόσμο. Η διαφορά τους είναι μηδαμινή και είναι και οι δύο άξιοι νικητές. Και εμείς ευχαριστηθήκαμε, καθώς ο αγώνας γινόταν στην περιοχή μας και γνωρίζουμε τις Ειδικές Διαδρομές. Από εκεί και μετά, εύχομαι να υπάρχουν περισσότερες συμμετοχές στους αγώνες, γιατί τα ράλλυ και τα ράλλυ σπριντ υστερούν και ακυρώνονται αγώνες.”
Γιάννης Πλάγος – Άλκης Ρέντης (2οι γενικής, Νικητές F2 και Κατηγορίας C3)
“Ήταν ένας ωραίος, δύσκολος και συναρπαστικός αγώνας, μέχρι την τελευταία Ειδική Διαδρομή. Θα ήθελα να πω συγχαρητήρια στον κύριο Νικολόπουλο και στην ομάδα του για τη νίκη, το άξιζαν. Συγχαρητήρια πολλά στον κύριο Αναδιώτη και στον κύριο Μακρινό που ήταν όντως ιπτάμενοι, καθώς και στο συνοδηγό μου, που αντέχει να κάθεται ακόμη στο δεξί μπάκετ. Επίσης, ευχαριστώ πολύ την ομάδα μου, Grecotechnica Preparation, την Ελληνική Αστυνομία και το Αρχηγείο. Θέλω να τονίσω ότι κάτι πρέπει να κάνουμε, ώστε να φέρουμε κόσμο στους αγώνες, ως αγωνιζόμενους. Βλέπουμε πολύ κόσμο τα τελευταία χρόνια στις Ειδικές Διαδρομές και ιδίως σήμερα και μπράβο τους. Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ, στην οικογένειά μου, που με στηρίζει.”
Βασίλης Αναδιώτης – Μανώλης Μακρινός (3οι γενικής και 2οι F2)
“Ένα Παλάδιο στεγνό, μετά από πολλά χρόνια και όχι μόνο στεγνό, αλλά με ωραίο καιρό, με λιακάδα. Ξεκινήσαμε το πρωί με προβλήματα και λόγω του ότι δεν κάναμε την πρώτη Ειδική Διαδρομή, που αναγκαστήκαμε να πάμε στην επόμενη μέσω εναλλακτικής διαδρομής. Έπειτα, είχαμε πρόβλημα υπερθέρμανσης στον κινητήρα, μπήκαμε στην δεύτερη Ειδική Διαδρομή με τη θερμοκρασία στο κόκκινο ελπίζοντας να μη συμβεί κάτι. Πράγματι, εξομαλύνθηκε η κατάσταση και συνεχίσαμε. Μας άρεσε η μεγάλη και δυνατή κόντρα που είχαμε με τον Πλάγο. Πρόκειται για πολύ γρήγορο συνδυασμό συνολικά. Ευχαριστηθήκαμε μια κόντρα που δεν ξέρω αν είχαμε ξαναζήσει σε τέτοιο βαθμό, και μάλιστα μέχρι την τελευταία Ειδική Διαδρομή. Εκεί υποχωρήσαμε για 1,5 δέκατο και έτσι μείναμε ως οι χαμένοι της μάχης. Όμως αυτό δε μας στενοχωρεί καθόλου, καθώς έτσι θέλουμε να είναι πάντα οι αγώνες και οι μάχες. Οργανωτικά θα ήθελα κάτι περισσότερο, σε επίπεδο προβολής ή σε επίπεδο τοποθεσιών, ώστε να προσελκύουν περισσότερο κόσμο. Είναι κάποια θεσμικά πράγματα που πρέπει να ξαναδούν όσοι έχουν την τύχη του σπορ στα χέρια τους.”
Νίκος Ζακχαίος – Χρήστος Μιχελής (6οι γενικής, 3οι F2 και Νικητές Κατηγορίας C6)
“Ο αγώνας ήταν πάρα πολύ καλός. Μας έκανε καλό καιρό. Οδηγήσαμε χωρίς κάποιο βαθμολογικό ενδιαφέρον και προσπαθήσαμε να πάμε όσο πιο γρήγορα γίνεται, σα να κάνουμε μόνο αυτόν τον αγώνα στην ουσία. Κάναμε νομίζω πολύ ανταγωνιστικούς χρόνους, ήμασταν σχετικά ασφαλείς στο δρόμο, όλα πήγαν καλά για εμάς και ελπίζουμε και του χρόνου το Παλάδιο να είναι στεγνό.”
“ΦΙΛΩΝ” – Γιώργος Γονάκης (7οι γενικής και Νικητές Κατηγορίας C5)
“Εμείς είχαμε έναν πολύ καλό αγώνα. Τερματίσαμε πρώτοι στην Κατηγορία μας και έβδομοι γενικής. Ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για εμάς. Επιτέλους ένα στεγνό Παλάδιο, που μας επέτρεψε να οδηγήσουμε. Κρίμα για τα πληρώματα που δεν τερμάτισαν.”
Λευτέρης Μανδρούκας – Νίκος Τσάδαρης (Νικητές Ιστορικών)
“Ένας ωραίος αγώνας, δυστυχώς πολύ μικρός καθώς ακυρώθηκαν δύο Ειδικές Διαδρομές. Από την άλλη μεριά το Παλάδιο έχει πάντα μια ιδιαιτερότητα και όταν τερματίζεις και κερδίζεις, το χαίρεσαι ακόμη περισσότερο. Πόσο μάλλον, όταν κάποιοι σαν και εμένα έχουν τερματίσει το Παλάδιο του 1978. Και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά!”